معرفی و دانلود کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم

عکس جلد کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم

کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم تألیف پگاه میرزایی، نکات و موارد مهم این درس را به‌طور فشرده مرور می‌کند و شیوه‌ی مطالعه‌ی آن را آموزش می‌دهد. این راهنما متشکل از نمونه سؤالاتی طبقه‌بندی‌شده است که همگی پاسخ‌نامه‌هایی تشریحی دارند. همین‌طور چند آزمون جامع هم ارائه داده که به دانش‌آموز کمک می‌کنند برای امتحانات پایان‌ترم‌های اول و دوم آماده شود.

درباره‌ی کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم

در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه‌ی اول، دروس متنوعی گنجانده شده تا دانش‌آموز با مفاهیم مختلفی آشنا شود. این شیوه باعث می‌شود او به‌عنوان یک نوجوان خیلی از مهارت‌های ابتدایی زندگی و مبانی علمی را یاد بگیرد. اما ویژگی بزرگ‌تر این است که به او کمک می‌کند تا در مقطع دبیرستان انتخاب رشته‌ی بهتری داشته باشد. به همین دلیل درس‌های این دوره از اهمیت زیادی برخوردارند. علوم تجربی یکی از همین درس‌ها به شمار می‌رود. کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم تألیف پگاه میرزایی، بر کتاب پایه‌ی هفتم آن متمرکز شده و می‌کوشد آن را آموزش دهد. این راهنمای کمک‌آموزشی، متشکل از درس‌نامه‌هایی است که مباحث این کتاب را به‌صورت مختصر و مفید دوره می‌کنند. نویسنده هر درس را در یک تا دو صفحه شرح می‌دهد و به نکات کاربردی و امتحانی آن اشاره می‌کند. ویژگی این منبع این است که شیوه‌ی مطالعه علوم را هم یاد می‌دهد و به دانش‌آموزان می‌گوید که چطور باید مطالب اصلی آن را پیدا کنند و روی آن‌ها معطوف شوند.

علوم تجربی به‌نوعی پیش‌زمینه‌ی درس‌های فیزیک و شیمی و زیست‌شناسی مقطع دبیرستان است. به همین خاطر مطالب متنوعی در آن گنجانده شده. این درس به دانش‌آموز نگاهی کلی می‌دهد و کمکش می‌کند با ذهنی آماده کتاب‌های پیچیده و تخصصی‌تر را بخواند. کتاب علوم تجربی پایه‌ی هفتم از پایه‌های دیگر به‌مراتب مهم‌تر است، چون به مبانی و اصول و مقدمات علمی اشاره دارد. ساختار اتم‌ها، الفبای مواد و تشریح انواع ابزارهای آزمایشگاهی ازجمله مباحث این کتاب به شمار می‌روند. بنابراین اگر دانش‌آموز، آموزش درستی نداشته باشد و نتواند با مطالب ارتباط برقرار کند، نه‌فقط در سال هفتم که در پایه‌های بعدی هم متضرر خواهد شد. به همین دلیل بسیاری معتقدند کتاب‌های کمک‌آموزشی منبع خوبی برای حل مشکلات یادگیری هستند و بر استفاده از آن‌ها تأکید می‌کنند. کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم نوشته‌ی پگاه میرزایی، یکی از منابع مفید و کاربردی در این زمینه است. این کتاب دربردارنده‌ی نمونه سؤالات زیادی است که به‌صورت طبقه‌بندی‌شده ارائه‌شده‌اند. یعنی در پایان هر فصل قرارگرفته‌اند و متناسب با موضوع آن قسمت هستند. همین‌طور چندین آزمون آمادگی جامع هم دارد که شبیه‌سازی مناسبی از امتحانات پایان ترم‌های اول و دوم خواهد بود.

کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم را انتشارات گل واژه منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ گل واژه

گلبرگ مجموعه کتاب‌هایی کمک‌آموزشی از انتشارت گل واژه است که قرار است به دانش آموزان کمک کند درس‌ها را بهتر مرور کنند و برای امتحانات نهایی‌شان آماده شوند. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از درس‌نامه‌ای مختصر و فشرده، آزمون‌های تشریحی، پاسخنامه و سؤالات آمادگی امتحانات پایان‌ترم است. این مجموعه درس‌های تمام مقاطع، از ابتدایی تا دبیرستان را در برمی‌گیرد.

کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانش‌آموزانی که در مقطع هفتم تحصیل می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-337587-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم

برای دریافت کتاب گلبرگ علوم تجربی هفتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.