معرفی و دانلود کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

عکس جلد کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

دانش‌آموزان رشته‌ی تجربی، دیگر نگران امتحانات درس زیست‌شناسی 2 نباشید! مصطفی نجفی و پیمان لایق آهنی در کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی درس‌نامه‌ها و نمونه‌‌سؤالاتی را در اختیار شما قرار می‌دهند که با بهره بردن از آن‌ها، از سایر کتاب‌های کمک‌آموزشی زیست‌شناسی بی‌نیاز می‌شوید.

درباره‌ی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده زیست‌شناسی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی

مصطفی نجفی و پیمان لایق آهنی کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده زیست‌شناسی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی را برای افرادی نوشته‌اند که به دنبال کتابی کمک‌آموزشی برای درس زیست‌شناسی 2 هستند.

همان‌طور که از عنوان کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده زیست‌شناسی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی برمی‌آید، آموزش در این اثر به‌صورت طبقه‌بندی‌شده است. به این معنا که ابتدای هر فصل، پیش‌نیازهای لازم در قالب درس‌نامه‌ای جامع در اختیار دانش‌آموز قرار گرفته است. این درس‌نامه مفاهیم آموزشی را به شکل ساده و روان به دانش‌آموزان ارائه کرده است. پس از درس‌نامه، تمرین‌های متنوع تشریحی و چهارگزینه‌ای برای هر درس قرار داده شده است. گفتنی‌ست پاسخ‌نامه‌ی این آزمون‌ها به صورت کاملاً تشریحی است. در پایان هر درس نیز آزمون‌های جامع پایان نوبت اول و دوم قرار گرفته است.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده زیست‌شناسی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی نوشته‌ی مصطفی نجفی و پیمان لایق آهنی را انتشارات گل‌واژه روانه‌ی بازار نشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده

انتشارات گل‌واژه -ناشر تخصصی کتاب‌های کمک‌آموزشی و کنکور- با انتشار مجموعه کتاب‌های آموزش طبقه‌بندی‌شده تلاش کرده تا به تثبیت و تعمیق یادگیری در دانش‌آموزان بپردازد. مؤلفان این سری، مراحل مختلف یادگیری را در نظر داشته‌اند و بر اساس آن‌ها قسمت‌های مختلف کتاب‌ها را تألیف کرده‌اند. گفتنی است کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده منتشر می‌شوند، جملگی هفت بخش دارند که ما در ادامه به توضیح‌شان پرداخته‌ایم:

- بخش اول، معرفی درس: برای آن‌که دانش‌آموز پیش از شروع هر مبحث آموزشی بداند که قرار است کدام موضوعات را یاد بگیرد، در شروع هر درس، بخشی قرار داده شده که تمامی زیرموضوعات مربوط به درس را در بر می‌گیرد. تألیف چنین قسمتی، فضای ذهنی دانش‌آموز را در راستای اهداف آموزشی درسی قرار می‌دهد و آن را برای یادگیری آماده می‌سازد.

- بخش دوم، درسنامه: همه‌ی کتاب‌هایی که ذیل مجموعه‌ی آموزش طبقه‌بندی‌شده به انتشار رسیده‌اند، شامل درس‌نامه می‌شوند. اگر قصد دارید مطالب کتاب درسی را به‌ صورت جامع در دست داشته‌ باشید، می‌توانید از درس‌نامه‌های مجموعه‌ی نامبرده استفاده کنید.

- بخش سوم: تمرین امتحانی: در این قسمت انواع سؤالات، از جمله پاسخ‌کوتاه، جورکردنی، درست و نادرست، مسأله و تشریحی قرار دارند. دانش‌آموز با پاسخ دادن به این نمونه‌سؤالات می‌تواند میزان یادگیری خود را محک بزند. یکی از ویژگی‌هایی که این مجموعه را از سایر آثار مشابه متمایز می‌کند، تشریحی بودن پاسخ‌نامه‌ی آن است.

- بخش چهارم، نمونه‌سؤالات امتحانی پایان درس: این بخش به منظور ارزیابی دانش‌آموز نوشته شده است. در قسمت حاضر امتحانی با بارم‌بندی وجود دارد که دانش‌آموز می‌تواند با استفاده از آن فضای امتحان را برای خودش شبیه‌سازی کند.

- بخش پنجم: آزمون‌ غنی‌سازی: تعداد نمونه‌سؤال چهارگزینه‌ای با سطح دشوار در این قسمت آورده شده‌اند که دانش‌آموز با بهره گرفتن از این سؤالات خود را برای آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و کنکورهای آزمایشی آماده می‌کند.

- بخش ششم: آزمون‌هنای میان‌نوبت و پایان‌نوبت: این بخش امتحاناتی در قالب چند درس و مطابق با بودجه‌بندی امتحانات ترم مدارس را در بر گرفته که میزان تسلط دانش‌آموزان روی مباحث را افزایش می‌دهد. گفتنی است این آزمون‌ها دارای بارم‌بندی هستند.

کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده زیست‌شناسی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی یازدهم رشته‌ی علوم تجربی که به دنبال کتابی کمک‌آموزشی برای درس زیست‌شناسی خود هستند، از کتاب آموزش طبقه‌بندی‌شده زیست‌شناسی (2) یازدهم رشته‌ی علوم تجربی بهره‌مند خواهند شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: تنظیم عصبی
گفتار 1: یاخته‌های بافت عصبی
گفتار 2: ساختار دستگاه عصبی
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 1
پاسخنامه فصل 1
فصل 2: حواس
گفتار 1: گیرنده‌های حسی
گفتار 2: حواس ویژه
گفتار 3: گیرنده‌های حسی جانوران
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 2
پاسخنامه فصل 2
فصل 3: دستگاه حرکتی
گفتار 1: استخوان‌ها و اسکلت
گفتار 2: ماهیچه و حرکت
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 3
پاسخنامه فصل 3
فصل 4: تنظیم شیمیایی
گفتار 1: ارتباط شیمیایی
گفتار 2: غده‌های درون‌ریز
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 4
پاسخنامه فصل 4
فصل 5: ایمنی
گفتار 1: نخستین خط دفاعی: ورود ممنوع
گفتار 2: دومین خط دفاعی: واکنش‌های عمومی اما سریع
گفتار 3: سومین خط دفاعی: دفاع اختصاصی
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 5
پاسخنامه فصل 5
آزمون نوبت اول
پاسخ آزمون نوبت اول
فصل 6: تقسیم یاخته
گفتار 1: کروموزوم
گفتار 2: میتوز
گفتار 3: میوز و تولیدمثل جنسی
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 6
پاسخنامه فصل 6
فصل 7: تولیدمثل
گفتار 1: دستگاه تولیدمثل در مردان
گفتار 2: دستگاه تولیدمثل در زن
گفتار 3: رشد و نمو جنین
گفتار 4: تولیدمثل در جانوران
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 7
پاسخنامه فصل 7
فصل 8: تولیدمثل نهاندانگان
گفتار 1: تولیدمثل غیرجنسی
گفتار 2: تولیدمثل جنسی
گفتار 3: از یاخته تخم تا گیاه
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 8
پاسخنامه فصل 8
فصل 9: پاسخ گیاهان به محرک‌ها
گفتار 1: تنظیم‌کننده‌های رشد در گیاهان
گفتار 2: پاسخ به محیط
پرسش‌های چهار گزینه‌ای فصل 8
پاسخنامه فصل 8
آزمون نوبت دوم 1
پاسخ آزمون نوبت دوم 1
آزمون نوبت دوم 2
پاسخ آزمون نوبت دوم 2

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات221
زبانفارسی
شابک978-600-337-388-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه دوم
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی

برای دریافت کتاب آموزش طبقه بندی شده زیست شناسی (2) یازدهم رشته علوم تجربی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.