معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فارسی نهم

عکس جلد کتاب گلبرگ فارسی نهم
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فارسی نهم

با کتاب گلبرگ فارسی نهم برای امتحانات نهایی آماده شوید. محمد مفتاحی و زهرا طهماسبی نمینی مؤلفین این منبع ارزنده و کمک‌آموزشی هستند که مجموعه‌ای از نکات کلیدی کتاب فارسی نهم را در قالب درس‌نامه‌هایی مختصر و کاربردی برای دانش‌آموزان گردآوری کرده‌اند. این کتاب، سؤالات آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم سال‌های گذشته را پوشش می‌دهد و مرجع مناسبی برای یادگیری و مرور مطالب درسی در شب امتحان است.

درباره‌‌ی کتاب گلبرگ فارسی نهم

اگر برای خلاصه‌ کردن و دوره‌ی نکات درس فارسی نهم به منبعی مناسب نیاز دارید تا برای آزمون‌های میان‌ترم و پایان‌ترم آمادگی پیدا کنید، کتاب گلبرگ فارسی نهم همین‌جاست تا علاوه بر ارائه‌ی درسنامه‌ای کامل، با تمرینات و توضیحات کاربردی، کتاب فارسی نهم را به شما آموزش دهد. محمد مفتاحی و زهرا طهماسبی نمینی، نویسندگان این اثر، به کمک شما می‌آیند تا نکات مهم دروس فارسی را عمیقاً فرا گیرید.

درسنامه‌های کتاب گلبرگ فارسی نهم یک منبع راهبردی برای جمع‌بندی هر درس است. چکیده‌ی هر درس در این بخش گنجانده شده است تا بتوانید مطالب اساسی را مرور کنید. مشاوره‌ی امتحانی، بارم‌بندی دروس فارسی نهم، پاسخ‌نامه‌ی تشریحی و آزمون‌هایی مشابه امتحانات نهایی از بخش‌های دیگر این کتاب به شمار می‌روند که هر یک متناسب با کارایی خود، به شما کمک می‌کنند بهترین نتیجه را در امتحانات فارسی نهم به دست آورید.

بخش مشاوره‌ و بارم‌بندی این کتاب، شما را با نحوه‌ی ارزشیابی درس فارسی و ملزومات کسب نمره‌ای بالا آشنا می‌کند. بخش دیگر این کتاب، آزمون‌های پایان فصل آن است که انواع و اقسام سؤالات حفظی و مفهومی فارسی سال نهم در بر می‌گیرد. در این قسمت، توانایی دانش‌آموز در معنی شعر و نثر، معنی واژگان، تاریخ ادبیات و دانش‌های زبانی و ادبی ارزیابی می‌شود. بخش بعدی کتاب با عنوان پاسخ‌های تشریحی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با مطالعه‌ی پاسخنامه، اشکالات خود را برطرف کنند، مطالب مهم درسی را مجددا مرور کنند و به پاسخ صحیح و کامل هر سؤال دسترسی داشته باشند. بنابراین، با آگاهی یافتن از نقاط ضعف خود، دانش‌آموزان می‌توانند به مطالعه‌ی دقیق‌تر آن مبحث بپردازند.

بخش پایانی کتاب گلبرگ فارسی نهم به آزمون‌های نوبت اول و دوم اختصاص دارد که کاملا مشابه امتحانات پایانی طراحی شده است. این بخش نیز به همراه پاسخنامه‌ی تشریحی ارائه شده تا دانش‌آموز بتواند سطح یادگیری و معلومات خود را بسنجد.

این کتاب به همت انتشارات گل‌ واژه به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گلبرگ انتشارات گل‌واژه

سری کتاب‌های گلبرگ، از کتاب‌های کمک‌آموزشی انتشارات گل‌واژه هستند که برای مرور بهتر کتاب‌ها و آمادگی یافتن در امتحانات پایانی، راهگشا خواهند بود. هر کتاب گلبرگ به یکی از دروس تحصیلی اختصاص دارد و متشکل از مشاوره‌ی شب امتحان، جزوه‌های خلاصه‌شده و طبقه‌بندی شده، آزمون پایان فصل، پاسخنامه‌ی تشریحی و نمونه‌سؤالات امتحانی پایان‌ترم است. این مجموعه دروس تمام مقاطع تحصیلی، از ابتدایی تا دبیرستان را شامل می‌شود و با توجه به حجم کمی که دارد، انتخاب بسیاری از دانش‌آموزان برای شب امتحان است.

کتاب گلبرگ فارسی نهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه‌ی نهم دوره‌ی اول متوسطه مخاطبین این اثر کمک‌آموزشی هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فارسی نهم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-600-337-325-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ فارسی نهم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فارسی نهم

برای دریافت کتاب گلبرگ فارسی نهم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.