معرفی و دانلود کتاب گلبرگ فارسی هشتم

عکس جلد کتاب گلبرگ فارسی هشتم
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گلبرگ فارسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گلبرگ فارسی هشتم

کتاب گلبرگ فارسی هشتم نوشته‌ی محمد فتاحی و زهرا طهماسبی نمینی، انتخابی مناسب برای آمادگی پیش از امتحان درس فارسی سال هشتم است. این کتاب با ارائه‌ی انواع مختلف سؤالاتی که ممکن است در امتحان بیاید و جواب تشریحی و کامل آن‌ها، کمک بزرگی در دوره‌ی درس فارسی برای امتحانات، به دانش‌آموزان پایه‌ی هشتم می‌کند.

درباره‌ی کتاب گلبرگ فارسی هشتم

درس فارسی، یکی از دروس سخت، پرنکته و سنگین سال هشتم است. برای اینکه بتوانیم در امتحان فارسی، نمره‌ای خوب کسب کنیم، باید زیر و بم تک تک خطوط هر درس را به خوبی یاد بگیریم. معنی کلمات، شعرها و عبارات، حفظ اشعار، درک متن درس، دانش زبانی و ادبی و... هر کدام موضوعات مهمی است که در امتحان فارسی مورد سنجش قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که خواندن عمیق، مفهومی و دقیق کتاب فارسی و داشتن نمونه سؤالاتی باکیفیت برای تمرین بیشتر، برای گرفتن نمره‌ای خوب در امتحان فارسی الزامی است. کتاب گلبرگ فارسی هشتم نوشته‌ی محمد فتاحی و زهرا طهماسبی نمین، می‌تواند این نیاز را برآورده کند.

در کتاب گلبرگ فارسی هشتم انواع پرسش‌‌هایی که ممکن است برای هر درس فارسی مطرح شود، ارائه شده است و سپس، بلافاصله، پاسخ‌های تشریحی آمده است تا بتوانید یک به یک، پاسخ‌های خود را بررسی کنید و به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرید. جواب هر سوال نکته‌ی خاصی داشته باشد، به خوبی مشخص شده است و با یک نگاه می‌توانید نکات مهم هر بخش را بفهمید. در این کتاب، آزمون‌های جامع ترم اول و دوم نیز وجود دارد که می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای سنجش پیش از امتحان باشد.

کادر مشاوره‌ی شب امتحان، که در ابتدای کتاب است، کمکتان می‌کند بفهمید باید درس را چگونه بخوانید و به چه بخش‌هایی بهتر و بیشتر توجه کنید. همین‌طور جدول بارم‌بندی درباره‌ی نمره‌ی هر بخش به شما آگاهی می‌دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید روی کدام بخش‌ها تمرکز بیشتری داشته باشید. کتاب گلبرگ فارسی هشتم را انتشارات گل‌واژه چاپ کرده است تا همیشه نمونه سؤالاتی با کیفیت برای تمرین فارسی داشته باشید.

درباره‌ی مجموعه گلبرگ انتشارات گل‌واژه

انتشارات گل‌واژه، مجموعه کتاب‌هایی کم‌حجم برای امتحانات دانش‌آموزان سال‌های مختلف طراحی کرده است. این کتاب‌ها، با درسنامه‌های ساده، روان، کوتاه و طبقه‌بندی شده، گزینه‌ی خوبی برای دوره‌ی هر درس پیش از امتحان هستند. این مجموعه با ارائه‌ی انواع سؤالاتی که ممکن است درباره‌ی هر فصل کتاب مطرح شود، به دانش‌آموزان در تثبیت درس، کمک می‌کند. وجود آزمون‌های جامع نوبت اول و دوم، کادرهای مشاوره‌ی شب امتحان که به دانش‌آموزان نشان می‌دهد چه بخش‌هایی از کتاب را باید بخوانند و چه بخش‌هایی را نه و جدول بارم‌بندی امتحانات، از دیگر نقاط قوت این مجموعه است. مجموعه‌ی گلبرگ، تقریبا همه‌ی کتاب‌های دوره‌ی متوسطه را پوشش می‌دهد و پیشنهاد بسیاری از دبیران برای امتحانات پایان سال است.

کتاب گلبرگ فارسی هشتم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب گلبرگ فارسی هشتم برای دانش‌آموزان سال هشتم دوره‌ی اول متوسطه مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گلبرگ فارسی هشتم
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات گل واژه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
شابک978-600-337-318-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی متوسطه اول
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گلبرگ فارسی هشتم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گلبرگ فارسی هشتم

برای دریافت کتاب گلبرگ فارسی هشتم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.