معرفی و دانلود کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه

عکس جلد کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه
قیمت:
۴۸۰۰۰ 33600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه

آلن دوباتن در کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه تجربه‌ها و خاطرات، یک هفته‌ای که در فرودگاه هیثرو لندن زندگی کرده را روایت می‌کند.

آلن دوباتن (Alain de Botton) در کتاب یک هفته در فرودگاه (A week at the airport) سعی دارد ارتباط زندگی مدرن و تاثیر آن بر افراد را به شیوه‌ای فلسفی بررسی کند. کتاب فضایی مستند گونه دارد که روایت آن توسط شخص آلن دوباتن صورت می‌گیرد. او ما را همراه می‌کند و از مشاهدات خود در فرودگاه برایمان می‌گوید. از این که آدم‌ها در کجا به دنبال شادی می‌گردند، چه حماقت‌هایی را مرتکب می‌شوند و چطور با تنهایی خود سر می‌کنند. او از درس‌های مهمی که در فرودگاه گرفته برایمان می‌گوید و آن قدر فضاهای زندگی روزمره را با نگاهی روانشناسانه و گاه فلسفی واکاوی می‌کند که جذابیت کتاب را برای مخاطب چندین برابر می‌کند.

آلن دوباتن بسیار ساده و شفاف در ابتدای کتاب یک هفته در فرودگاه توضیح می‌دهد که این کار به عنوان یک پروژه توسط یک کارفرما که مالکیت بخشی از زیرساخت های فرودگاه و مدیریت بخشی از ترمینال‌های آن را داشته به او واگذار شده و در واقع پروژه‌ای تبلیغاتی - ادبیاتی است که در آن خواسته‌اند ترمینال جدید آن‌ها در فرودگاه هیثرو لندن، توسط یک نویسنده برجسته و در قالب یک متن ادبی به مردم معرفی شود.

شاید در نگاه اول چنین کاری دور از فضای ادبیات به نظر برسد. اما نمونه ارزشمندی از به کارگیری استراتژی محتوا توسط یک شرکت معظم چندملیتی است که محتوای تبلیغی خود را با چنان کیفیتی تولید کرده که حاصل آن به زبان‌های مختلف فروخته می‌شود.

احتمالاً با مدل ذهنی رایج در صنعت تبلیغات کشورمان، شرکت‌هایی با این حجم از گردش مالی، خریدن فضای تبلیغاتی (مانند تبلیغات تلویزیونی و فرش کردن شهرها با بیلبورد) را به فروختن تبلیغات ترجیح می‌دهند.

آلن دوباتن در سال‌های نویسندگی خود کتاب‌های زیادی را منتشر کرده است. از جمله: جستارهای در باب عشق، تسلی بخشی‌های فلسفه، سیر عشق و...

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه می‌شنویم:

به رغم خستگی طاقت فرسا، احساسات آدم کاملا بیدارند و هر چیزی را ثبت می‌کنند،‌ نور، علامت‌ها، برق کف زمین، رنگ پوست، اصوات فلزی، تبلیغات، چنان دقیق که انگار مخدر زده باشی یا یک بچه‌ی تازه به دنیا آمده یا تولستوی باشی. ناگهان خانه عجیب‌ترین مقصد دنیا به نظر می‌رسد.

هر چند معمولاً وقت شناسی را مهم‌ترین عامل داشتن یک سفر خوب می‌دانیم، من اغلب آرزو داشته‌ام هواپیمایم تاخیر داشته باشد تا ناچار شوم وقت بیشتری را در فرودگاه بگذرانم… گاهی اوقات حتا آرزوی تاخیری آن چنان طولانی مدت را داشته‌ام که به خاطرش بُنِ غذا بدهند.

منشاء واقعی کیفیت برخورد کارکنان فرودگاه، نه در دوره‌های آموزشی یا مزایای کارمندی،‌که مثلاً در فضای دوست داشتنی خانه‌ای نهفته است که ربع قرن پیش، والدین در آن، یک عضو آینده‌ی این پرسنل را با خوش مشربی و خوش دلی بزرگ کردند تا او امروز بدون هیچ گونه تشکری از والدین، بتواند و بخواهد به یک دانشجوی مضطرب در مسیر در خروجی برای رسیدن به پرواز، قوت قلب دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
13 دقیقه
فصل اول: پیشنهاد
27 دقیقه
فصل دوم: عزیمت‌ها - بخش اول
25 دقیقه
فصل دوم: عزیمت‌ها - بخش دوم
30 دقیقه
فصل سوم: بخش هوایی - بخش اول
29 دقیقه
فصل سوم: بخش هوایی - بخش دوم
27 دقیقه
فصل چهارم: ورودها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک هفته در فرودگاه
نویسنده
مترجممهرناز مصباح
راویمجتبی مسافری نژاد
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ 33600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه

مهرنوش کبیری
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
مسافران خیلی زود سفرهایشان را فراموش خواهند کرد، در دفتر کارشان خواهند بود، جایی که مجبورند قاره‌ای را در چند جمله خلاصه کنند. اولین دعوایشان را با زن و بچه شأن خواهند داشت. به منظره‌ای نگاه خواهند کرد و هیچ نظری درباره‌اش نخواهند داشت. زنجره‌ها و امیدهایی را هم که در آخرین روزشان در سفر پیش رویشان بود، فراموش خواهند کرد. اما نه خیلی دیر، باز یکبار دیگر کنجکاو خواهند شد و در مواجهه با قدرت سواحل و خیابان‌های قرون وسطایی معصومیتشان را به دست خواهند آورد و فکرهای تازه‌ای به سرشان خواهد زد درباره‌ی اجاره‌ی ویلایی در سال آینده. همه چیز را فراموش می‌کنیم:کتاب‌هایی که می‌خوانیم، معابد، آرامگاه‌ها، صف‌های فرودگاه، حماقت‌های خودمانو اینگونه کم کم بر می‌گردیم به همان نقطه‌ای که بتوانیم از آن جا شادی را با هر جای دیگری بشناسیم، اشتیاق به جمع کردن بار سفر، پریدن و فریاد زدن را باز می‌یابیم. #یک_هفته_در_فرودگاه #آلن_دوباتن
فائزه
۱۴۰۱/۳/۴
صدای گوینده کتاب خوب بود ولی با لحن خشکی که داره باعث شد نتونم با این کتاب ارتباط بگیرم... بخش اول کتاب هم موسیقی متن به صدای گوینده غالب بود.
آرمان محمودی
۱۳۹۷/۵/۶
آلن دو باتن خیلی فوق العادست، این کتابو بخونید حتما
Bbj Jbj
۱۴۰۱/۴/۷
نسبت به سایر کتابهای آلن دوباتن کتاب چندان جذابی نبود.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه

برای دریافت کتاب صوتی یک هفته در فرودگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.