معرفی و دانلود نمایشنامه تریو بدون هارمونی

عکس جلد نمایشنامه تریو بدون هارمونی
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی نمایشنامه تریو بدون هارمونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی نمایشنامه تریو بدون هارمونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی نمایشنامه تریو بدون هارمونی

کتاب تریو بدون هارمونی، از سیاوش پاکراه در قالب نمایشنامه شامل سه نمایشنامه «لامپ»، «روشان»، «تریو بدون هارمونی» در یک مجموعه خواندنی گردآوری شده است. سه نمایشنامه همگی متولد سال‌های هشتاد و نه تا نود و یک‌اند و در بسترهای متفاوتی نگاشته شده‌اند ولی نطفه و دغدغۀ آن‌ها از وادی یکسانی برمی‌خیزد.

نمایش تریو بدون هارمونی، حاوی ضرب و زور انسان است، برای نهادینه کردن آنچه در منظر خویش ارزش می‌پندارد، زمانی که در تقابل ارزش انسانی دیگر قرار می‌گیرد. حسرتی که از گذشته می‌کشیم و تکراری که در آینده منتظر ما است، تنهایی پرهیاهویی که درون‌مان رشد می‌کند، پس در لحظه‌های این تنهایی گردشی می‌کنیم به محور بازمانده‌های زمین در نمایشنامۀ "لامپ"، یا روشان و سیاوش در نمایشنامۀ "روشان"، و "تریو بدون هارمونی" که این تنهایی در اسمش نیز سرکی کشیده است. هر یک از نمایشنامه‌های فوق تجربۀ اجرای صحنه‌ای موفقی را پشت سر گذارده‌اند، تا امروز بر پیکرۀ سپید کاغذ پیش روی تو خوانندۀ گرامی قرار گیرند.

سیاوش پاکراه نویسنده و کارگردان است. در کتاب (نمایشنامه) تریو بدون هارمونی، به «هملت» شکسپیر اشاره شده است. این نمایش در عین حال که در بخش‌هایی کاملاً رئالیستی اجرا می‌شود اما در بخش‌هایی نیز به سمت فرم و حرکت گرایش دارد. در واقع صحنه‌هایی که اختصاص به فضای پشت صحنه تئاتر دارد به صورت رئالیستی و صحنه‌هایی که مربوط به اجرای نمایش «هملت» است به شکل فرمالیستی و مینیمال اجرا می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابنمایشنامه تریو بدون هارمونی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-95044-5-9
موضوع کتابنمایشنامه
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات نمایشنامه تریو بدون هارمونی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه نمایشنامه تریو بدون هارمونی

برای دریافت نمایشنامه تریو بدون هارمونی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.