معرفی و دانلود کتاب تن تن: سفر به تبت

عکس جلد کتاب تن تن: سفر به تبت
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: سفر به تبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: سفر به تبت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: سفر به تبت

کتاب تن تن: سفر به تبت به قلم هرژه، داستان تلاش تن تن برای پیدا کردن و نجات دوست قدیمی‌اش به نام چنگ چونگ چن را به تصویر می‌کشد.

تن تن: سفر به تبت (‎Tintin in Tibet) جلد بیستم از سری داستان‌های جذاب و جالب مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

موضوع کتاب تن تن: سفر به تبت چیست؟

داستان از آنجا شروع می‌شود که همه فکر می‌کنند در یک سانحه هوایی که در هیمالیا رخ داده است چنگ چونگ چن جانش را از دست داده اما تن‌تن این موضوع را نمی‌پذیرد و راهی سفر به مقصد تبت می‌شود. او در هنگام سفر خود به همراه میلو و کاپیتان هادوک به محل سقوط هواپیما می‌رود و به کمک میلو، سعی می‌کند ردپای چنگ را پیدا کند که در این هنگام غاری را می‌یابند که روی سنگی در آن، چنگ نام خود را حک کرده است.

آن‌ها پس از گیر کردن در طوفان، با شمایل مرموزی برخورد می‌کنند که شبیه به یک انسان است. آن‌ها فکر می‌کنند او یتی، غول مرموز کوه‌های هیمالیا بوده است.

تن‌تن، در خواب خود از محل پنهان شدن چنگ مطلع می‌شود و پس از تلاش‌های بسیار، چنگ را می‌یابند و می‌فهمند که یتی آنطور که فکر می‌کردند، موجودی بدذات و پلیدی نیست بلکه روحی انسان‌گونه و بسیار مهربان در او وجود دارد که در تمام این مدت، در حال مراقبت از چنگ بوده است.

تن تن: سفر به تبت، تنها داستان از این مجموعه است که در آن شخصیت منفی دیده نمی‌شود. مهم‌ترین و اساسی‌ترین درونمایه‌ی این داستان، دوستی و محبت است که به شکل خارق‌العاده‌ای به تصویر کشیده می‌شود. این داستان، به 32 زبان ترجمه شده است و بسیاری از منتقدان از آن تعریف نموده‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی تن تن:

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

کتاب تن تن: سفر به تبت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های جذاب به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: سفر به تبت
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7118-19-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: سفر به تبت

simon azizian
۱۴۰۰/۶/۹
ماجراهاى تن تن نشان دهنده آن است که افرادى چون تن تن سعى بر آن دارند تا آن جا که مى توانند با خرافات مبارزه کنند و از همین طریق بر رسم و رسومات و حتى اعتقادات و باورهاى یک ملت اثر بگذارند.
رضا گلستانی
۱۴۰۰/۱۲/۹
متاسفانه به هیچ عنوان با نسخه اصلیش قابل قیاس نیست شخصیت کاپیتان هادوک و تا حد قابل توجهی خنثاش کردین...
غلط املایی‌ام تا دلتون بخاد فراون
علی محمدی
۱۴۰۲/۴/۱۱
من همیشه از کتاب‌های تن تن میهرم و بخاطر ژانر ماجراجویی بودنش به شما اینو پیشنهاد میکنم
کیمیا پیرمرادیان
۱۴۰۲/۲/۲۰
برای کسانی مثل من که داستان‌های تن تن را دوست دارند خوب است
مبینا ارضی
۱۴۰۰/۶/۲۴
کتاب‌های تن تن خیلی جالب هستن حتما بخونین
ریحانه مختارپور
۱۴۰۰/۵/۲۴
باحال بود دست نویسنده اش درد نکنه کل ماجراهای تن تن قشنگه
فاطمه غفاری
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
خیلی خیلی خیلی خیلی خوب عالی
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: سفر به تبت

برای دریافت کتاب تن تن: سفر به تبت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.