معرفی و دانلود کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده

عکس جلد کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده

کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده اثر دیوید سیمپسون، زیر نظر اداره امنیت عمومی و امنیت ملی کمیسیون ارتباطات دولت فدرال گردآوری شده و تهدیدات سایبری آمریکا را بررسی و راهکارهای مقابله با آن را ارائه می‌کند.

کاهش آسیب‌های سایبری، در ایالات متحده یک ضرورت ملی است که امنیت شبکه‌های ارتباطی را تأمین می‌کند. امروزه شرکت‌ها و کاربران آمریکایی به شبکه‌های دارای پهنای‌باند زیادی متصل‌اند. اگر این شبکه‌ها در برابر تهدیدات آسیب‌پذیر باشند، کاربران در خطر خواهند بود.

دیوید سیمپسون (David Simpson)، رئیس دفتر امور ایالات متحده در این کتاب اینترنت را به عنوان شبکه‌ای جهانی می‌داند که وجود تهدید در یک بخش آن می‌تواند به بخش‌های دیگر نفوذ و خطری پنهان را در حوزه‌های اقتصادی و جامعه منتشر کند. به همین دلیل است که کاهش خطرات سایبری در شبکه‌های ارتباطی آمریکا را جهت جلوگیری از خسارات اقتصادی را باید یک ضرورت دانست.

در بخشی از کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده (Cybersecurity risk reduction) می‌خوانیم:

مدیریت تهدیدات سایبری در ابعاد مختلف ارتباطات کاربرد دارد. اولین و مهم‌ترین بخش در آسیب‌پذیری سایبری، تأثیر منفی اختلال بر سیستم کاربران و جوامع است. همچنین آسیب‌پذیری سایبری کاربران می‌تواند، منجر به نقص در یکپارچگی شبکه شود؛ چرا که روابط مبهم و مخرب که در آن کاربران، به اشتباه به طرف مقابل اعتماد کنند، موجب می‌شود حریم خصوصی افراد مورد سوء استفاد قرار گیرد. علاوه بر آن، رمزگذاری ضعیف یا قابل دسترس می‌تواند، منجر به از دست رفتن اطلاعات محرمانه شود که کاربران بلافاصله از آن مطلع نمی‌شوند؛ بنابراین حریم خصوصی کاربران در معرض تهدید قرار می‌گیرد و آثار منفی برای آنان در پی خواهد داشت. تهدیدات سایبری تقریباً در تمام برنامه‌های کاربردی رایانه‌ای وجود دارد. این تهدیدات در ارتباطات عمومی، کمتر است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده
نویسنده
مترجممحمد کربلایی تاج الدین، افسانه ابراهیمی
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-8794-70-7
موضوع کتابکتاب‌های هک و امنیت
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده

برای دریافت کتاب ریسک کاهش امنیت سایبری ایالات متحده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.