معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه

عکس جلد کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه

کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه، قرائت متن فارسی دعای زیبای شعبانیه است که با صدای دل‌نشین سید روح الله باغبان روایت می‌شود.

این دعا مناجاتی از امام علی (ع) است که گفته‌اند همه امامان (ع) پس از ایشان به قرائت آن توجه خاصی داشتند. ابن خالویه این مناجات را به صورت مرسل از امیرالمومنین (ع) نقل کرده و منابع دعایی شیعه آن را مکتوب کردند. ماه شعبان از مقامی خاص برخوردار و ماه پیامبر (ص) نام گرفته است. این ماه به عنوان مدخل ورود به ماه میهمانی خداوند است. برای این ماه اعمال زیادی سفارش شده که یکی از آن‌ها صلوات و مناجات شعبانیه است که گنجینه‌ای از معارف را در خود جای داده‌اند.

مناجات شعبانیه مجموعه‌ایست از مسائل توحیدی که انسان‌های معصوم یعنی اهل بیت (ع) در اثر عبادت و بندگی به آن دسترسی داشته‌اند و آن را در قالب دعا بیان کرده‌اند. به عبارت دیگر نهایت ادیان به ویژه اسلام که معرفی توحید است در این مناجات به صورت آشکار دیده شده به طوری که در کلام هیچ یک از عرفا توحید با چنین چهره‌ای ترسیم نشده است، در این مناجات مراتب و مقاماتی که انسان در اثر عبودیت به آن‌ها می‌رسد، بیان شده و فردی که می‌خواهد مقام حق را بشناسند و با او در ارتباط باشد می‌تواند با قرائت و فهم «مناجات شعبانیه» به آن دست یابد. اما توصیه می‌شود که در قرائت این مناجات تنها به عربی آن اکتفا نکنید، بلکه باید مقاصد، معنا و عوالم پنهان در آن را در نیز نظر بگیرید.

در بخشی از کتاب صوتی مناجات شعبانیه می‌شنویم:

«معبود من! جود و بخششت، آرزویم را گسترش داده است، و عفو تو بر کردار زشت من برتری یافت. معبود من! مرا به دیدارت، در روزی که میان بندگانت داوری می‌کنی شادمان کن»

فهرست مطالب کتاب صوتی

17 دقیقه
مناجات شعبانیه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه
راویسید روح الله باغبان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه

رهگذرِ دنیا
۱۴۰۲/۱/۳
عالی اینکه ترجمه فارسیشو گذاشتید خیلی باهاش حال کردم. عشق خالصه این دعا❤️ اگر حال دلتون به هر دلیلی خوب نیست حتما این دعا رو بخونید فرازی از این دعا که عاشقشم: «خدایا اگر مرا بر جرمم بگیری، من نیز تو را به عفوت بگیرم و اگر به گناهانم بنگری، جز به آمرزشت ننگرم، و اگر مرا وارد دوزخ کنی، به اهل آن دهم آگاهی که تو را دوست دارم.» در خصوص مناجات شعبانیه گفته شده که فقط برای ماه شعبان نیست بلکه هر وقت حضور قلبی باشه خوانده میشه. من اگر چاره داشتم هر روز عمرم میخوندمش مخصوص همین فرازی که نوشتمو «اگر مرا وارد دوزخ کنی، به اهل آن آگاهی دهم که تو را دوست دارم...» ❤️
Ramin Sh
۱۴۰۱/۵/۱۲
مناجات شعبانیه دارای مستند‌ترین منابع هست و از تک تک کلمات و جملات‌اش میشه بیشترین تفسیر رو از اخلاق و طرز تفکر امام علی داشت.
این که حال ایشون در ارتباط‌اش با خداوند یگانه چقدر زیبا و مثال زدنی میتونه بوده باشه در این دعا کاملا بروز و ظهور پیدا میکنه.
پیشنهاد میکنم حتما با تمرکز گوش کنید تا نزدیکی بیشتری به حال ایشون پیدا کنید.
ملیکا صدر
۱۳۹۸/۱۰/۶
بی تابم و با هیچ کسم میل سخن نیست اما شنیدنت ارومم کرد خدایا فقط خودتی که می‌دونی و رسوا نمی‌کنی تو حال خیلی بد دلم بستم به این دعا ارام بخش روح و روانم شد امیدم جز بخشایشش به چی و کی باشه اخه
فقط می‌تونم بگم خدایا شکرت سپاس از کتابراه ایزد پناهتون
Hadi Zahedi
۱۴۰۰/۲/۱۶
باعرض سلام، قبول اعمال (شما).
این نرم افزار، خیلی عالیه؛ اماکتابهای (رایگان) خیلی کم داره، خوب اگر، هدف رساندن مردم، به رشدفکری.. است، اگر به این نقطه (رایگان بودن، کمی زیاد) توجه بفرمایید، عالی خواهدشد. یاحق. این کتاب چون رایگان بود (نویسنده) خدا اجرعنایت کندبه شما)، توانستم بخوانم والا؟؟؟؟؟.
نوید چرندابی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
آنقدری تعثیر گذار هست که حضور خدای بزرگ و مهربان را احساس میکند هر انسانی بار‌ها و بارها گوش دادم باز نیاز به حرف‌های زیبایش درباره پروردگارم و دعاهایی که به درگاه آن بزرگوار دارم ممنون از راهنمایی ات‌ای خدای همه گان در راه رثالت و ممنون از راوی عزیز
فیاض خالقى فرد
۱۴۰۱/۸/۱۷
عالی بود. لطفا دعاها را با زبان شیوای فارسی انتشار دهید. به نظرم تاثیراین گونه دعاها به زبان فارسی بسیار بسیار بیشتر است.
لطفا مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری را نیز با صدایی زیبا به شکل صوتی ارائه دهید. باتشکر از این حرکت خوب🙏
محمد عباسی
۱۳۹۹/۸/۲۵
از وقتی با این مناجات اشنا شدم مجنون حیران این مناجاتم. عاشقانه و عارفانه
سبحان الله تو مرا به گناهانم مواخذه می‌کنی و من تو را به کرمت مواخذه می‌کنم
خدایا مرا به محبتت بیدار کن
صدا و ترجمه خوب بود👌
امیر عظیمی کوهی
۱۳۹۸/۱/۲۲
بسیار دل نشین و اثر گذار
باید این گونه آثار در اینگونه مناسبت‌ها بیشتر شود
حسین قربانی
۱۴۰۱/۱/۱۸
از هر لحاظ عالی بود، مناجات شعبانیه از دعاهایی هست که خواندش در هر ماهی سفارش شده و فراهم آوردن ترجمه صوتی این دعا برای علاقه مندان مفید هست.
ضمنا لحن گفتار و صوت زیبای گوینده این اثر رو دلنشین تر کرده.
raana hosseini
۱۳۹۸/۲/۳۰
خیلی خوب بود امسال اولین سالی بود که تو ماه رمضون قران میخوندم، شما راه خوبی بودید برام 💕
موفق باشید.
اپلیکشن خوبیه کاش زودتر از اینا پیداش میکردم🌼
محمد امین برغمدی
۱۳۹۸/۱/۲۳
بسیار زیبا (:
نیازی به شعار دادن نیست برای جذب افراد به دین
فقط کافیست کمی بیشتر عمل کنیم
اعمالی زیبا و دل نشین
متشکرم
جهان عظیم
۱۴۰۰/۱/۷
خیلی کتاب عالییه و. تو ماه شعبان ک الان هستیم و. من این. کتاب رو. دانلود کردم خیلی خوشحالم ک میتونم. مناجاتهاشو. تو فرصتی ک وقت خوندن ندارم گوش بدم مخصوصا نیمه شعبان
Z,a
۱۴۰۲/۸/۱۵
ائمه اطهار، مناجات شعبانیه را درهمه‌ی روزهای سال میخوندن وبه بقیه هم توصیه میفرمودند که این زیارتنامه را بخونن
اما به نظرم خوبه که به ترجمه‌ی این دعای عزیز بیشتر دقت بشه
نیما قاضی
۱۳۹۹/۱/۲۸
خیلی جالب بود چه خوبه که تمام ادعیه ما به صورت صوتی و ترجمه فارسی باشد اون موقع درک بیشتری از این همه کتاب‌های معصومین خواهیم داشت
Hojat Kariznovi
۱۴۰۰/۲/۸
خیلی صدای دلنشینی داره اقای باغبان
من قران رو به عربی نمیخونم و الان با شنیدن این صدای دلنشین دوست دارم معنی تمام قران رو با این آوا گوش کنم به هر قیمتی که هست
مشاهده همه نظرات 143

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه

برای دریافت کتاب صوتی ترجمه مناجات شعبانیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.