معرفی و دانلود کتاب صوتی زیر نگاه آسمان

عکس جلد کتاب صوتی زیر نگاه آسمان
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیر نگاه آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیر نگاه آسمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زیر نگاه آسمان

کتاب صوتی زیر نگاه آسمان نوشته‌ی سید محمدرضا دربندی، روایتی جدید و احساسی از واقعه کربلاست که این بار حضرت زینب به عنوان راوی اصلی، تجربیات و مشاهدات دردناک و سخت خود را از غروب عاشورا تا طلوع صبح روز بعد از این پیشامد بیان می‌کند.

درباره کتاب صوتی زیر نگاه آسمان:

سید محمدرضا دربندی که پیش از این، عاشقانه‌ای از زندگی حضرت علی و حضرت فاطمه با نام زیر نگاه ماه منتشر کرده بود، این بار به سراغ کتاب صوتی زیر نگاه آسمان رفته که روایتی داستان گونه از واقعه عاشورا با محوریت حضرت زینب دارد.

در این کتاب حضرت زینب در نقش راوی، غروب روز عاشورا تا طلوع صبح روز بعد را برای‌تان روایت می‌کند و می‌تواند با نگاهی جدید با این واقعه بزرگ آشنا شوید. متن کتاب زیر نگاه آسمان داستان‌گونه است و توضیحی خواندنی و جذاب از لحظاتی ارائه می‌دهد که سخت‌ترین و غم انگیزترین ساعات برای حضرت زینب و اسرای کربلاست.

از ویژگی‌های مثبت کتاب حاضر این است که واقعیت‌های تاریخی را در دل داستان جای داده و این بار نه به عنوان یک ناظر بیرونی بلکه همراه با حالات دگرگون حضرت زینب، با این موضوع روبه‌رو می‌شوید.

داستان زیر نگاه آسمان به دور از کلیشه‌های رایج، روایتی جدید برای شما تعریف می‌کند و می‌توانید صدای نجواهایی درونی حضرت زینب را بشنوید که ترکیبی از مفاهیم متناضی همچون غم و شادی، پاکی و پلیدی، آزادگی و اسارت، تاریکی و روشنی و... است. در واقع سید محمدرضا دربندی سعی کرده بدون آنکه قداست حضرت زینب از میان برود، به دور از دیدگاه‌های همیشگی و معمول، تصویری جالب و ملموس از این شخصیت ارائه بدهد و ارتباطی عاطفی و احساسی بین ایشان و مخاطب ایجاد کند.

دربندی در مصاحبه‌ای انگیزه پرداختن به زندگی حضرت زینب را بیان کرده و گفته: «نسل جوان ما یا انگیزه‌ای برای مطالعه زندگی این بزرگان ندارند و یا این‌که با توجه به آن‌چه تاکنون به گوش‌شان رسیده، احساس بی‌نیازی می‌کنند، من با استفاده از این نوع بیان، درصدد جذب این گروه از مخاطبان به سبک زندگی ایشان بودم.»

سید محمدرضا دربندی را بیشتر بشناسیم:

سید محمدرضا دربندی مدیرکل سابق مطبوعات داخلی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ ارشاد است که به عنوان رایزن سابق فرهنگی ایران در کشور یونان فعالیت می‌کرد. او نویسندگی نیز می‌کند و تاکنون چندین اثر داستانی و پژوهشی از دربندی منتشر شده است.

کتاب صوتی زیر نگاه آسمان به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از علاقه‌مندان به ادبیات دینی و داستان‌های مذهبی هستید و می‌خواهید روایتی جدید از واقعه عاشورا بشنوید، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی زیر نگاه آسمان می‌شنویم:

در همین اثنا بود که دشمنان مانند حیوانات وحشی به سوی او هجوم بردند و آنچه که نباید می‌شد، اتفاق افتاد. حقیقتا دیگر توان مرور آن لحظه‌ها را ندارم، در آن لحظه نزدیک بود که آسمان بر روی زمین فرود بیاید؛ کوه‌ها در حال تکه تکه شدن بودند و زمین می‌خواست همه موجودات را ببلعد. ولی خدا اراده کرده بود که همه صبر کنند و نظام عالم بهم نریزد.

بنابراین فقط آسمان تیره و تار شد. ابرهای سیاه با غرش به حرکت درآمدند و این صحنه همانی بود که در خواب دیده بودم. هیچکس نمی‌تواند حال مرا در آن لحظه درک کند؛ چگونه می‌توان ایستاد و نگاه کرد تا تنها بهانه زندگی‌ات با این وضعیت دردناک از بین برود؟ فقط خدا نگهدارم بود و کمک کرد که فرو نریزم تا بتوانم برنامه‌های بعدی را به سامان برسانم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
39 دقیقه
بخش اول
39 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زیر نگاه آسمان
نویسنده
راوینرگس آبیار
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زیر نگاه آسمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زیر نگاه آسمان

برای دریافت کتاب صوتی زیر نگاه آسمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.