نظرات کتاب هوازی چربی‌سوز نیست!

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
PedrAm Pourak
۱۳۹۸/۹/۲۵
کتاب خوبیه و مطالب بروز و مفیدی داره اما من متنفرم از صفحات زیاد و مثالهای تکراری ک متاسفانه توو این کتاب هم بسیار زیاد هست و حال خوانند رو بهم میزنه، کسی ک اهل کتاب خوندنه قاعدتاً خنگ نیست و نیاز ب این همه توضیح نداره کل مطالب مفید این کتاب توو ۴۰ صفحه جا میشن بقیش تکرار مکرراته
Razie Fakhimi
۱۳۹۷/۸/۱۱
کتاب فوق العاده خوبیه و به افسانه‌ی هوازی=سلامت پایان می‌ده. از وقتی اینو خوندم دیگه حواسمو جمع کردم که هوازی بیش از حد نداشته باشم. تمرین‌های ایستگاهی و آمادگی جسمانی به صورت اینتروال مفیدتره. یکی دو تا برنامه پیشنهادی هم تو کتاب اومده ولی نظر من اینه که بهتره با مربی مشورت بشه و خودسر انجامشون ندین.
Aliakbar Ghasemzadeh
۱۳۹۸/۲/۳۱
خلاصه کتاب. دویدن و ورزش ملایم کاریدو خوب نیست بجاش ورزش‌های هیت و دویدن به صورت ۱دقیقه با تمام سرعت و یک دقیقه استراحت انجام دهید تا ۲۰ دقیقه. که بهش میگن ورزش‌های اینتروال و بسیار برای چربی سوزی مناسب هست
Mojtaba Jj
۱۳۹۷/۱۰/۹
اطلاعاتش خوب بود اما به نظرم برنامه‌های تمرینی خوبی برای فهم بهتر تمام موارد در کتاب وجود نداشت و ضمنا ترجمه خوب و روان (یعنی معادلسازی خوبی نداشت)
امیر عظیمی
۱۳۹۷/۵/۲۵
کتاب بسیار خوبیه اما خیلی بحث و تکرار میکنه. بیشتر کتاب تکرار مکرراته و در اخر کتاب تمرینها هست که بیشتر میتونست توضیح بده. مثلا زمان بندی و استراحت و شدت تمرینات گفته نشده که بسیار مهمه
سهیلا اسدی
۱۳۹۷/۱۲/۹
کتاب خوبی بود. طرز فکرم درمورد چربی سوزی عوض شد. ورزش‌هایی که معرفی کرده بود قبلا انجام داده بودم ولی اطلاعاتی درموردشون نداشتم. ولی ٦٠ صفحه از کتاب فقط منابعش بود: )
مجتبی طرخورانی
۱۳۹۷/۷/۲۲
سلام کتاب خوبیه ولی فقط کاش میشد خلاصه اجمالی از نحوه کار باون رو میزاشتین و گروه هدف و اماری از نتایج استفاده از کتاب رو منتشر میکردین
zahra salemi
۱۳۹۷/۶/۹
کتاب خیلى خوبیه من هم با روشى شبیه به این که مربى برام طراحى کرد وزن قابل توجهى رو از حجم چربى کم کردم بدون کاهش حجم عضلات
mehdi bahadori
۱۳۹۷/۴/۱۷
کتاب خوبی هست، من کامل خوندمش و میشه گفت خیلی میتونه مفید باشه. البته فقط خوندنش کافی نیست، اجراش خیلی مهمتره
Marziye Gholami
۱۳۹۸/۲/۲۳
من این کتاب رو خریدم فکر میکنم ارزش خرید نداره بیشتر مقاله و منبع و چرت و پرته به نظرم کل حرف میرسه به چند تا تمرین همین که این رو همه میدونند
minevarax esy
۱۳۹۸/۴/۱۵
میتونست خیلی خلاصه تر باشه، خیلی تکرار کرده یه سری موضوع رو در فصل‌های اول و دوم
حامد قنبری فر
۱۳۹۷/۱۰/۹
کتاب مفیدی بود فقط جای ۲۰۰ صفحه میشد تو‌ ۳۰ ۴۰ صفحه هم‌خلاصه بشه
امیر علی گلزاری فرد
۱۳۹۷/۴/۲۸
کتاب خوبی و کل کتاب یعنی غذا بخورید+پرخوری نکنید+سبزیجات بخورید+ ورزش HIIT کنید 👌👌🙏🙏
parsa shiari
۱۳۹۹/۱/۳۰
لطفا نخرید این کتابو همش مطالب رو تکرار کرده وبدرد هیچ نمیخوره
الهام غریبی
۱۳۹۸/۶/۵
این کتاب برای کسی که تازه ورزش رو شروع کرده مناسبه
مهرداد تفنگچی ها
۱۳۹۸/۲/۷
بیشتر کتاب اماره ادم خسته میشه و میشد کل مطالب مفیدشو تو 3/4صفحه جا کرد
حسین اورعی
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
من از دویدن نتیجه نگرفتم امیدوارم روشهای توی این کتاب جواب بده
Fereshte Mohammadi
۱۳۹۹/۶/۲۲
کتاب مفید و کاربردی اما تکرار توی کتاب زیاد هست.
حامد پژم
۱۳۹۸/۳/۳
کتاب بدکی‌نیست ولی باید کیفیت بیشتری داشته باشه.
mim mim
۱۳۹۷/۴/۳۱
به نظر کتاب خوبى میاد از مقدمه ش خوشم اومد 👌🏻
امیر کاراندیش
۱۳۹۷/۴/۲۴
دوستان این کتاب رو حتما مطالعه کنین
Omid Mohammadi
۱۳۹۷/۴/۱۹
من فقط نسخه نمونه رو خوندم با نظر میاد حرف تازه‌ای برای گفتن داره
محمد مهدی عابدی
۱۳۹۸/۹/۱۶
ارزش‌ای هزینه رو نداشت
mostafa azizkhani
۱۳۹۷/۸/۱۷
خیلی خوب بود👌
mostafa azizkhani
۱۳۹۷/۸/۱۷
فو ق العاده
داود داورى فرد
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کتاب خوب و با ارزشی است