نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باورهای ناپیدا - امین القاسی زاده

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Zahrah Yaganh
۱۳۹۹/۳/۱۴
کتاب بسیار خوب و عالی بود مخصوصا قسمت‌های سوکت کنیم و سوالاتی که پرسیده میشه به نظر من این کتاب ارزش چندین بار شنیدن و خوندن رو داره و عمل کردن به همه دستورات و پاسخ دادن به همه سوالاتش. این کتاب من رابسیار خشنود کرد زیرا باعث شد به گذشته‌ای نچندان دور برگردم و اتفاقی که درصدی شباهت به اتفاق دانشگاه مریم داشت رو مرور کنم و متوجه بشم که من چقد قوی بودم کا راه مریم رو پیش نگرفتم و از این شکست به عنوان سکوی پرتابی استفاده کنم برای موفقیت‌های بعدم و در شروع جدیدم به هرانچه که میخواستم در دانشگاه رسیدم و این موفقیت با توکل برخدا و تلاش خودم در زندگی شخصیم هم ادامه دارد. این کتاب باعث شد سپاسگزار باشم از کسانی که در چالش سخت زندگی‌ام کنارم بودن و من را یاری دادن تا از ان با موفقیت گذر کنم و بجای نشستن و غصه خوردن راه پیشرفت و حرکت به جلو رو در پیش بگیرم.
من این کتاب رو به تمام کسانی که به فکر پیشرفت و تغییر در افکارشون هستن پیشنهاد میکنم.
تشکر فراوان از اقای القاسی زاده دارم.
Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۶
کتابی درمانی و فوق العاده درست که قشنگ مثل یک مکانیک که ماشین رو عیب یابی میکنه، به درون آدم میره و با کنکاش و بررسی، قشنگ ریشه‌ی مشکل رو پیدا میکنه و براش تمرین میده. خیلی خوب و درست پیش میره و هر فصل به موضوع درستی می‌پردازه و در پایان تمام فصل‌هایش یک به یک تمرین داره. توضیحاتی که راجع به مریم میده می‌بینم ما هممون یک مریم درون داریم که دوست داریم دیگران ازمون انتظار موفقیت‌های زیاد نداشته باشند و دلشون برای ما به رحم بیاد و حتی دلشون بسوزه که ما چقدر تلاش و کوشش می‌کنیم و نتیجه‌ای نمیگیریم. حالا برای اینکه نتیجه‌ی تلاش هامون رو بگیریم، باید یک به یک به سکوت‌کن‌های آخر هر فصل و تمارینش عمل کنیم. بنظرم این کتاب مثل یک دکتر هست که ریشه‌ی درد رو پیدا میکنه و بعد دارو و درمان درستی میده. پیشنهاد میشه حتما بخرید و کامل گوش بدید و تمرین‌ها رو انجام بدید و از نتیجه‌ای که میگیرید لذت ببرید.
قطعا هرکسی که این کتاب رو بخونه و تغییر کنه، بعدش به هرکسی که دوستش داره پیشنهاد میده. موفق باشید.
آقای شهابی
۱۴۰۰/۹/۲۸
به نظرم کتاب خیلی خوبی بود. کتاب درباره مفهوم ضمیر ناخودآگاه و قابلیت‌های آن و تاثیر آن روی زندگی آدم را در قالب داستانی واقعی از کوچینگ یکی از مراجعه کنندگانش هست. چون مطالب در قالب داستان گفته میشه کسل کننده نیست و آدم به صورت کاربردی تر متوجه اون میشه. متن داستان هم به صورت نمایشنامه هست و گویندگی هر دو شخصیت داستان هم خیلی خوب و طبیعی بود.
حتما بخونیدش.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
کتاب خوب و جالبی بود از نویسنده‌ی خوب کشورمون. همه اتفاقات خلق شده تو زندگی به ضمیر ناخودآگاهم مربوط میشه که واقعا باید تمرین‌های زیادی انجام داد تا بتونیم درک کنیم این مساله رو. متن روانی داشت و ممنونم از کتابراه و آقای القاسی زاده عزیز
Maryam Afshar
۱۳۹۹/۱/۱۲
واقعا کتاب خوبی بود و خیلی به من کمک کرد تا با گذشتم کنار بیام و بخشش داشته باشم و بتونم در زمان حال زندگی کنم. عالی بود.
امید اسفندیاری
۱۴۰۱/۷/۱۵
من به شخصه نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم تعریف‌هایی که دوستان درباره کتاب دادن فکر میکنم غلو بود از خریدش پشیمون شدم
السا ممبینی
۱۴۰۱/۳/۸
بسیار عالی، مخصوصا قسمت‌هایی که سکوت داشت، واقعا ذهن رو درگیر می‌کنه، چه قدر ناخواسته به خودمون آسیب میزنیم
Somayeh Ghodouse
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
کتاب خوب و آموزنده است
موردنیاز برای افرادی که فکر آن‌ها از کودکی پراز افکار منفی شده.
مهدیه حسنی
۱۳۹۸/۹/۱۵
واقعا کتابی بی‌نظیری بود اطلاعات قبلیم رو گسترش داد
فاطمه زالی
۱۴۰۲/۹/۱۸
کتاب خوبیه برای شروع به دنیایی خودباوری و افضایش اعتماد به نفس
صدیقه افکوسی پاقلعه
۱۴۰۰/۵/۱۶
کتاب خوبی است. البته باید سر فرصت و با حوصله خواند و تامل نمود
کاربر Mahan
۱۴۰۰/۳/۱۵
فوالعاده بود،،، بااین کتاب راهتو پیدا میکنی و کاراتو عقب نمیندازی
سجاد حسینی
۱۴۰۱/۷/۱
این کتاب رو اگر اعتماد به نفس پایینی دارین بخونید
ماهی فرد
۱۴۰۰/۲/۱۳
پیشنهاد میکنم حتما بخونید، گره‌های گم شده تونو پیدا میکنید
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۰/۷/۲۷
مکالمات جلسه مشاوره بود