کتاب‌های انتشارات کتاب سرای نیک

دانلود قانونی کتاب‌های انتشارات کتاب سرای نیک از کتابراه

مجموعه کتاب‌های
تکه‌های نیک

مشاهده کتاب‌ها

مجموعه حماسی
داستان‌های شاهنامه را
بخوانید و بشنوید.

مشاهده کتاب‌ها

🎧 کتاب صوتی برگ باد

کتاب صوتی برگ باد
اگر رمان «صد سال تنهایی» را خوانده باشید، حتما اسم دهکده «ماکوندو» به گوشتان خورده است؛ دهکده‌ای خیالی در کشور کلمبیا که در آن اتفاقات جادویی رخ می‌دهد. اما می‌دانید این دهکده نه تنها در این رمان بلکه در بیشتر آثار دیگر مارکز وجود دارد؟ محل تولد آن هم رمان «برگ باد» است که با داستان رئالیسم جادویی و عجیب خود، اولین داستان این نویسنده محبوب به شمار می‌آید. رمان حاضر داستان پزشک منفوری را روایت می‌کند که بعد از مرگش هیچکس حاضر نیست به مراسمش بیاید.
۶۰۵۰۰ تومان
دریافت کتاب صوتی

🎧 کتاب صوتی بنام عشق: نامه‌هایی از بناپارت، بتهوون، بایرون، بورخس

کتاب صوتی بنام عشق: نامه‌هایی از بناپارت، بتهوون، بایرون، بورخس
روایت باورنکردنی دلدادگی‌های امپراتور فرانسه به ژوزفین عشق زیبای همیشگی‌اش! زندگی خصوصی افراد مشهور همیشه برای همه چیزی مرموز و جذاب بوده است. اطلاع از روابط عاشقانه نویسندگانی که شاید با قلمشان بارها عاشق شدیم، شعفی دلپذیر در دلمان می‌کارد. عشق‌های لطیف یک طرفه و شکست‌های عاطفی که نویسنده محبوبمان آن را تجربه کرده حس عجیبی به ما می‌دهد. این کتاب تعدادی ازنامه‌های عاشقانه افراد مشهور را جمع‌آوری کرده که با شنیدن آن‌ها با رویی دیگر از این افراد آشنا خواهید شد.
۵۲۵۰۰ تومان
دریافت کتاب صوتی

🎧 کتاب صوتی دلشکستگی

کتاب صوتی دلشکستگی
چه چیزی زخم‌های عاطفی ناشی از جدایی را تسکین می‌دهد؟ شاید این سوال خیلی از شما باشد. اگر به تازگی از یک رابطهٔ عاطفی بیرون آمده‌اید و رنج جدایی رهایتان نمی‌کند، این کتاب را بشنوید. آلن دوباتن با قلم لطیف و آرام‌بخشش به یاری دل‌های شکسته آمده و راهی را پیش رویشان قرار داده که از طریق آن بتوانند تکه‌های شکسته دلشان را دوباره به هم پیوند بزنند.
۵۲۵۰۰ تومان
دریافت کتاب صوتی