معرفی و دانلود رمان سمندر

عکس جلد رمان سمندر
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان سمندر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان سمندر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان سمندر

«سمندر» که به سال های 63 و 64 و کوران دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی جنوب کشور برمی گردد، وضعیت یک پل را که نویسنده رمان وظیفه نگهبانی آن را داشته، روایت می‌کند و  اتفاقاتی برگرفته از خاطرات وی از این دوران را در قالب رمان ارائه می‌دهد.

قهرمان داستان «سمندر» در کنار رودخانه‌ای نگهبانی می‌دهد و طی رویدادهایی که با چند شخصیت دیگر گره خورده، به بلوغی شگفت‌انگیز می‌رسد. این ماجراها که به صورت استعاره و واقعیت در رمان پرداخت شده است، وجهی کاملا  پیشبرنده به داستان داده و زندگی انسان های مختلفی را که به نوعی تاثیرپذیر از جنگ هستند را در کنار هم به تصویر می کشد.

از متن کتاب:

عجیب‌ترین واقعه همین دیدن اصفهانی بود. هفده روزی که پاس دادن‌ها طول کشیده بود، چند روز یک بار می‌آمد و با وانتش از روی پل می‌گذشت. آن هفده روزها تکرار شد. خیلی... اما دلم می‌خواست فرصتی می‌شد می‌رفتیم آن طرف پل و جاهایی که اصفهانی در آنجا کشت و زرع می‌کرد را می‌دیدیم. حتی جایی که عرب‌ها بساط کباب و رُباب داشتند. کمی دورتر از شط. (ده کیلومتری حاشیه شهر الف) چند خانواده زندگی می‌کردند. حلیمه زنی بود که گاه دبّه‌ای پلاستیکی شیر گاومیش می‌آورد برای ما. فارسی بلد نبود و فرزین با ادا و اشاره منظورش را می‌رساند. یک روز وسط ظهر خدا و از کنار شط سروکله‌اش پیدا شد. از دور جایی که عملاً می‌رسید به جاده و پل و از میان هرم و حرارت و آفتاب بال‌های پرنده‌ای بزرگ را محکم به دست گرفته بود می‌آمد. نزدیک شد... با تعجب پرنده بزرگ و دیدنی سفیدرنگ مشخص شد. (بعدها مزلقانی گفت فلامینگو!)...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان سمندر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عماد فردا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات1000
زبانفارسی
شابک978-600-6360-46-1
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان سمندر

مریم گلی
۱۳۹۵/۹/۱۷
نسخه نمونه ش که خوب بود ولی ترجیح میدم نسخه چاپی این کتابو بخونم واقعا خوندن 1000صفحه توی گوشی موبایل!!!!!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه رمان سمندر

برای دریافت رمان سمندر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.