معرفی و دانلود کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح

عکس جلد کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح

علیرضا شیرعلی نیا در کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح، مجموعه‌ای از جملات انگلیسی را به همراه ترجمه‌ی آن‌ها گردآوری کرده است که مطالعه‌ی آن‌ها می‌تواند دیدگاهی نو را بر سر راه خواننده قرار دهد. نویسنده در این اثر کوشیده است تا مخاطب از دانش غنی دیگر افراد برخودار شود و با روحی تازه درباره‌ی جهان اطراف خود بیندیشد.

درباره‌ی کتاب 105 سخن شگفت‌انگیز در شادکامی و سلامت روح

در این جهان بی‌پایان که مرزهای اندیشه نامحدود هستند، این وظیفه‌ی ماست که روح بشری خود را به کمال برسانیم. علیرضا شیرعلی‌نیا در کتاب 105 سخن شگفت‌انگیز در شادکامی و سلامت روح با گردآوری جملات قصار انگلیسی و برگردان آن‌ها به فارسی کوشیده است تا در طرز تفکر خواننده، تحول ایجاد کند. او در دیباچه‌ی کتاب از هنر نویسندگی سخن می‌گوید و همچنین مخاطب را به تغییر دیدگاه خود در رابطه با جهان هستی دعوت می‌کند. علیرضا شیرعلی‌نیا عقیده دارد که انسان باید خود را از بند اسارت یک‌رنگی رها کند و به قدرت تفکر خود آزادی ببخشد تا با دیدی نو و عاری از گرد و غبار دنیا را نظاره کند.

در برخی از نثرهای کتاب حاضر، نویسنده مخاطب را به مسیر ایمان به خدا، عشق و لبخند دعوت می‌کند. برخی از جملات این اثر به نقش فرد در زندگی انسان‌های اطراف او تأکید می‌ورزد. علیرضا شیرعلی‌نیا به خواننده قوت قلب می‌بخشد تا از رؤیای خود دست نکشد و با یادآور شدن زیبایی‌های جهان، امید او را افزایش می‌دهد.

اگر برای مدت کوتاهی به پیام نهفته در هر جمله‌ی کوتاه این کتاب تأمل کنید، متوجه می‌شوید که نویسنده نقشه‌ای به سوی خوشبختی و آرامش را ترسیم کرده است. او تلاش کرده است تا زیبایی‌های جهان را به ما یادآور شود و همچنین در پستی بلندی‌های زندگی، تلنگری برای ادامه باشد.

گفتنی است جملات انگلیسی این کتاب به همراه تصاویر زیبا ارائه شده‌اند و در کنار این تصاویر، ترجمه‌ی جملات آورده شده است. چاپ این اثر را انتشارات کتاب دانیال به عهده داشته است.

کتاب 105 سخن شگفت‌انگیز در شادکامی و سلامت روح مناسب چه کسانی است؟

اگر به جملات قصار و انگیزشی و تأثیرگذار علاقه‌مند هستید، مطالعه‌ی کتاب حاضر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح می‌خوانیم

Try To Be A Rainbow in Someone's Clouds
سعی کن رنگین کمانی در هوای ابری دیگران باشی.

Never Giv Up Your Dreams
هرگز در راه رسیدن به رویاهایتان تسلیم نشوید.

Beautiful Faces Are Everywhere But Beautiful Minds Are Hard To Find
صورت‌های زیبا را همه‌جا می‌توان یافت، اما سیرت‌های زیبا را به‌سختی می‌توان یافت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات115
زبانفارسی
شابک978-600-8136-93-4
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح

پدرام ایروانی
۱۴۰۲/۱۲/۲
عالی بود. سخنان ساده ولی تاثیرگذار که این روزها به کار همه می‌آید.. بیشتر این مطالب را بارها شنیده ایم ولی به راحتی فراموش می‌کنیم. همراه داشتن همچنین کتابی همراه آدم مانند آب روی آتش است.. هنگامی که از دست ناملایمات روزگار آزرده خاطر می‌شوید این کتاب همانند یار مهربان و همانند آرام بخش برای شما از عمل خواهد کرد.. غیر خواندن مطالب زیبا از تصاویر جذاب و مرتبط و البته جملات مقابله‌ای انگلیسی هم بهره خواهید برد. ممنون از کتابراه
رضا طاری
۱۴۰۲/۸/۲۹
بنظرم quote‌هایی که هستن خیلی معمولی هستن و ارزش خرید ندارد. شما بایه سرچ beautiful qoute در گوگل به همینا میرسید. نباید همچین چیزی رو بهش کتاب بگن و پولیش کنن.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح

برای دریافت کتاب 105 سخن شگفت انگیز در شادکامی و سلامت روح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.