معرفی و دانلود کتاب باب و لامای سایبری

عکس جلد کتاب باب و لامای سایبری
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب باب و لامای سایبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب باب و لامای سایبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب باب و لامای سایبری

کتاب باب و لامای سایبری به قلم جوزف کالدارا، داستان ارثیه‌ی عجیب و غریبی را به تصویر می‌کشد که مادربزرگ باب برای او بر جای گذاشته است.

کتاب باب و لامای سایبری مناسب چه کسانی است؟

برای تمام نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های جذاب به رشته‌ی تحریر درآمده است.

(فایل کتاب در تاریخ 1399/07/09 جایگزین شده است.)

در بخشی از کتاب باب و لامای سایبری (Bob and the cyber-llama) می‌خوانیم:

دو پسر گوشتالویی که مسئول تحویل بودند، جعبه را با یک صدای گُرُمب شدید توی اتاق نشیمن گذاشتند و میخ‌کِش بزرگی دست باب دادند و باب چند سکه‌ی طلا به هر سه نفر آن‌ها انعام داد، که سکه‌ها را یک جایی زیر چربی کلفتی که روی‌ شلوارشان آویزان بود کنار گذاشتند و در را بستند‌. حالا فقط، باب خیره به جعبه چوبی، دو دل بود که بازش کند یا نه.

بالاخره، میخ‌کِش را داخل جعبه فرو کرد و میخ‌ها را از اطرافش بیرون کشید. تخته‌ی جلوی جعبه را جدا کرد و تخته‌های چهار طرف جعبه با صدای تلق تلق روی زمین افتادند. باب میخ‌کش را کنار گذاشت.

یک لاما جلویش ایستاد. ‌ یک لامای قهوه‌ای متمایل به زرد با چشم‌های بسته.

لاما، یک عینک یک چشمی روی چشم راستش داشت و یک کت مشکی صافِ اتو کشیده و شلوار راحتی خاکستری پوشیده بود. او هم مثل آن خانه بوی تجملات می‌داد.

لاما تکانی خورد، چشمهایش را باز کرد و‌ [با سرفه‌ای] گلویش را صاف کرد. نگاهی به اطراف خانه انداخت و سرش را تکان داد. از نظرش همه چیز مثل همیشه، بی‌نظم بود. لاما به سمت باب چرخید و گفت: «عصر بخیر، قربان. این خونه یه کم به هم ریخته‌اس. اینطور فکر نمی‌کنین؟» باب با چشم‌هایی که مانند باسنِ یک بچه‌ی [لاغرِ] نیجریه‌ای باز مانده بود، یک قدم عقب رفت. لاما یک قدم جلو آمد و گفت: «من جیوز هستم، پیشخدمت ویژه مادربزرگتون. شما مرا به همراه بقیه دارایی‌های مادربزرگتون به ارث بردین. به جرات میگم که این خونه به شدت نیاز به یک تمیزکاری حسابی داره. می‌تونم از اتاق مهمانخانه شروع کنم؟»

باب فقط خیره مانده بود.

جیوز گفت: «خوب، من سکوتتون رو به معنای رضایتتون برداشت می‌کنم‌.» جیوز طوری با سرعت داخل مهمانخانه یورتمه زد که گردن درازش یهویی جُنبید. ‌ یک بشقابک رادار از پیشانی‌اش بیرون آمد و شروع کرد به بررسی دقیق اتاق. بعد از چند ثانیه، بشقابک رادار به همان سرعتی که بیرون آمده بود، داخل سر جیوز برگشت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب باب و لامای سایبری
نویسنده
مترجمفرشته عبدلی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-6419-27-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب باب و لامای سایبری

زهره چگنی
۱۳۹۸/۱۲/۲۸
باب هالیبوت، جوانی است که به تازگی ثروت هنگفتی از مادربزرگش، اِدوینا، به ارث برده است. در بین تمام چیزهایی که به او به ارث رسیده، یک لامایِ سایبرنتیک به نام جیوز وجود دارد که پیشخدمت مخصوص مادربزرش بوده است. مادربزرگ در زمان حیات خویش، سفرهای ماجراجویانه فراوانی به نقاط مختلف داشته است، اما در سفر آخرش به مصر، ماموریتش نیمه تمام می‌ماند. این که ماموریتش چه بوده و چرا وصیت می‌کند که نوه‌اش باب به همراه جیوز این ماموریت را به سرانجام برساند، خود حکایتی پرماجراست. مخاطب در طول داستان با مکانهای تاریخی مختلفی آشنا و اتفاقات هیجان انگیزی را تجربه می‌کند. این کتاب مناسب رده سنی ۱۴_۱۲ سال می‌باشد.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب باب و لامای سایبری

برای دریافت کتاب باب و لامای سایبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.