معرفی و دانلود کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس

عکس جلد کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس

کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس نوشتۀ مرتضی گودرزی، داستانی تخیلی و آخرالزمانی به شمار می‌رود که در فضایی خارج از ایران و در دوره‌ای فرضی بعد از جنگ جهانی سوم روایت می‌شود.

در دوران آخرالزمانی تاریک بعد از جنگ جهانی سوم، قدرت در دستان کلیساست و انتظار ظهور مسیح را می‌کشد. فساد زیادی تمام واتیکان را دربرگرفته و در این میان، پاپ و کاردینال‌ها، یک جنگ بزرگی را مخفیانه برای حکومت بر دنیا فرماندهی می‌کنند.

پسری جوان به نام پیتر که به کمک عده‌ای از واتیکان گریخته است قصد دارد در مقابل واتیکان و مسیح دروغینی که وعده ظهور او را داده‌اند بایستد.

در بخشی از کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس می‌خوانیم:

صبح روز بعد فرانک از خانه پیرزن بیرون زد، جلوی در دوچرخه‌ای را دید اما حدس زد که این دوچرخه با توجه به سن و سال پیرزن مال او نباشد اما یادش آمد که دیشب نیز این دوچرخه همین‌جا بوده، می‌خواست بداند که آیا حرف‌های او حقیقت دارد یا نه؟ هزاران سوال و فکر در سر فرانک بود با پرس‌وجو از مردم شهر به سمت هولی اسپکیولر رفت. او تمام دیشب را بیدار بود و فکر می‌کرد، هر چقدر فکر کرده بود باورش نمی‌شد که این‌همه جریان به طور اتفاقی برایش افتاده باشد و به طور تصادفی هم در آخرین مسیر به این پیرزن برخورد کرده باشد. حتماً وظیفه‌ای از جانب خدا بوده است جرأت نداشت خودش را منجی دنیا خطاب کند اما نمی‌توانست هم دست روی دست بگذارد. این مثال از دوران تحصیلش در کلیسا یادش آمد: اگر کودکی در وسط خیابان است و نزدیک است که ماشین به او بزند، حتماً می‌میرد ... چون همه مردم به هوای اینکه کسی او را نجات دهد می‌ایستند و تماشا می‌کنند، فرانک با خودش گفت نمی‌تواند بایستد و نگاه کند باید حتماً کاری انجام بدهد.

گاهی نیز یاد پدرش می‌افتد، اگر حرف زن دست باشد و پدرش به اورشلیم بیاید یعنی که واقعاً چیزی در جریان خواهد بود. پدرش موفق می‌شود یا او؟ مهم این است که رسالتش را انجام بدهد. این را می‌دانست که انجام هر کاری از نشستن و نگاه کردن بهتر است. او تصمیم داشت اول به کلیسایی که پیرزن گفت کمان در آن قرار دارد برود. فکر اینکه بعد از برداشتن کمان چه کند یا انسان پاک را از کجا پیدا کند را کنار گذاشت. یاد گرفته بود که هر کار را مرحله به مرحله پیش ببرد و از ابتدا به پایان آن فکر نکند. با خودش می‌گفت چقدر در این مدت پخته‌تر شده و گویی دیگر آن بچه سابق نیست. ابتدای امسال که در تورین روی مباحث روحی با کلادیس کار می‌کرد اصلاً فکرش را هم نمی‌کرد که در پایان سال به دنبال نجات انسان باشد. آن هم وقتی که اعتقادش حتی به خدا هم از بین رفته بود و حالا باید رو در روی پاپ بایستد. سریع پدرش را از ذهنش بیرون می‌کند و سعی می‌کند به صورت شخصی به این مسئله فکر نکند.

فهرست مطالب کتاب

فرانک استنلی
جلسه تصمیم‌گیری
واتیکان
آشنایی آنا و ماریا
آشنایی فرانک و بچه‌ها
جلسه شورای هفت مقدس
ملاقات با سیاه‌پوشان مدیچی
پاپ و درد دل‌های شبانه
روز ملاقات با تیم علمی
کشف راز
آنا و آرتور
جک
بازگشت به واتیکان
سفر روحی
جهان انتقال روحی
ملاقات امیلی با جن‌ها
فرانک در رؤیا
دیدن خواب فرانک
به هوش آمدن امیلی در آزمایشگاه
به هوش آمدن فرانک
جک در کاتالان
پیداشدن سرنخ‌ها
بیدار شدن جنین
ملاقات پاپ با ماریا و درخواست بخشش
ملاقات با ستاره‌شناسان
آمادگی برای سفر آنا و ماریا
رسیدن نامه آنا به دست جک
امیلی در راه اورشلیم
امیلی در اورشلیم
فرانک در اروشلیم
کاخ لوکاس
رستاخیز جک
فرانک در جستجو
امیلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات403
زبانفارسی
شابک978-622-6419-24-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس

hoosh gh
۱۴۰۰/۴/۴
داستان جالبی بود و منتظر جلد بعدی آن هستم ترکیب داستان‌های مختلف و حتی اقتباس از اتفاقات تاریخی و رنگ تخیل زدن به آن‌ها و چسباندن گذشته به آینده را می‌توان جزئی از جذابیت‌های این کتاب دانست، به طور کلی سبک جدیدی داشت
احسان جعفری
۱۴۰۱/۶/۹
عالی بود کاش ادامش هم بیاد چیز جالبی رو به تصویر کشیده وچالش برانگیزش کرده
زهره چگنی
۱۳۹۹/۱۲/۱
جذاب و پرماجرا و دارای روند داستانی هیجان انگیز
sahar Pirali
۱۴۰۲/۸/۱۰
دوست داشتم زیبا بود زود تر ادامه‌اش رو هم بذارید در کتابراه
فائزه قنبری
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
خیلی عالی و جالب
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس

برای دریافت کتاب بازگشت مسیح و شیطان مقدس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.