معرفی و دانلود کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند

عکس جلد کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند

در کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا همه چیز از جایی شروع می‌شود که پیدا شدن آب در کره مریخ کل جهان را به هیجان آورده است. تانیا چیزی از مریخ نمی‌داند و همین خبر باعث می‌شود او حسابی درباره منظومه شمسی و سیاره‌های آن تحقیق کند.

موضوع کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند چیست؟

تانیا منتظر رسیدن عمو کارن بود چون او آدم شوخ طبعی بود و به تانیا کمک کرده بود چند لطیفه را برای دوستانش تعریف کند. علاوه بر این عمو کارن اطلاعات بسیاری در زمینه‌های مختلفی داشت که تانیا علاقه‌مند بود با او درمورد آن‌ها صحبت کند. شوق تانیا برای دیدن عمو کارن زمانی بیشتر شد که رسانه‌ها خبر دادند به تازگی شواهدی مبنی بر پیدا شدن آب در سیاره مریخ کشف شده است. از آن جایی که عمو کارن در ناسا کار می‌کرد حتما چیزهای جالبی برای گفتن خواهد داشت. تانیا درباره سیاره مریخ چیزی نمی‌دانست اما بسیار کنجکاو شده بود پس تا بازگشت عمو کارن شروع به تحقیق درباره آن کرد.

کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند (Tania's Martian Encounter) بیست و هشتمین کتاب از مجموعه داستان‌های تانیا است.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب دوست داشتنی با استفاده از داستان‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و بین آن‌ها و شخصیت اصلی کتاب یعنی تانیا، ارتباط خوبی برقرار می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. پس از این جهت به یکی از دغدغه‌های والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک بسیاری به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی داستان‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 منتشر شد.

کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که به داستان‌های کوتاه و در عین حال کمی آموزنده علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

او همیشه عاشق نوشتن و علم بوده است؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات مختلفی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند مفاهیم مختلفی را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا (Kanika G) جی را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در نویسندگی کتاب‌های داستان، کتاب‌های تصویری و مقالات تربیتی مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند می‌خوانیم:

مامان گفت تا جایی که ما می‌دونیم، زمین تنها سیاره‌ای هست که در آن حیات وجود داره. تانیا گفت منظورتون اینه که سیاره‌های دیگر هیچ گیاه یا حتی حشره یا میکروب هم ندارند؟

مامان گفت: احتمال وجود آن‌ها خیلی کمه چون این سیارات یا خیلی گرمن یا خیلی سرد و یا هوا و آب که برای زندگی ضروری هستند رو ندارند. البته تا جایی که بشر اطلاع داره.

تانیا گفت به خاطر همینه که مردم از پیدا شدن آب در مریخ اینقدر هیجان زده شدند؟ آیا معنیش اینه که ممکنه آدم فضایی در آن جا وجود داشته باشه؟ تانیا همه آدم فضایی‌هایی را که در کتاب‌ها، فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده بود بر روی مریخ تصور کرد.

مامان گفت خیلی زوده که در این مورد تصمیم بگیریم. برای اینکه دانشمندان بتونن در سیارات دیگر حیات را پیدا کنن به دنبال آب هستن. تا جایی که ما می‌دونیم آب برای زندگی لازم است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-641978-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند

برای دریافت کتاب تانیا با مریخ برخورد می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.