معرفی و دانلود کتاب تانیا بخیه می‌زند

عکس جلد کتاب تانیا بخیه می‌زند
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تانیا بخیه می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تانیا بخیه می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تانیا بخیه می‌زند

کتاب تانیا بخیه می‌زند نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا، ماجرای ارتباط او با خواهر کوچکترش سونیا را که دو سال دارد، بازگو می‌کند. آن‌ها از اینکه می‌توانند با هم وقت بگذرانند و بازی کنند بسیار خوشحال هستند اما یک روز اتفاق بدی برای تانیا می‌افتد که سونیا کوچولو را حسابی نگران می‌کند.

موضوع کتاب تانیا بخیه می‌زند چیست؟

تانیا و سونیا خواهر کوچکترش مشغول بازی با هم هستند، سونیا به تازگی دو ساله شده بود و تانیا از اینکه یک همبازی خوب در خانه پیدا کرده خیلی خوشحال بود. سونیا هم عاشق خواهرش بود و او را دی دی صدا می‌کرد. دخترها مشغول بازی بودند و به دنبال هم می‌دویدند که ناگهان تانیا به صندلی گهواره‌ای خواهرش برخورد می‌کند و محکم به زمین می‌خورد. مادر و پدر که صدا را شنیدند پیش سونیا و تانیا آمدند و دیدند که چانه تاینا زخم شده و خون‌ریزی دارد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که به دکتر بروند تا او زخم تانیا را بخیه بزند...

کتاب تانیا بخیه می‌زند (Tania Gets Stitches) بیست و نهمین کتاب از مجموعه داستان‌های تانیا است.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب دوست داشتنی با استفاده از داستان‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و بین آن‌ها و شخصیت اصلی کتاب یعنی تانیا، ارتباط خوبی برقرار می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. پس از این جهت به یکی از دغدغه‌های والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک بسیاری به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی داستان‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 منتشر شد.

کتاب تانیا بخیه می‌زند مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که به داستان‌های کوتاه و در عین حال کمی آموزنده علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

او همیشه عاشق نوشتن و علم بوده است؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات مختلفی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند مفاهیم مختلفی را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا جی (Kanika G) را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در نویسندگی کتاب‌های داستان، کتاب‌های تصویری و مقالات تربیتی مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب تانیا بخیه می‌زند می‌خوانیم:

بابا باعجله از اتاق بیرون آمد. مامان داشت با یک دستمال خیس چانه تانیا را تمیز می‌کرد. سونیا که ترسیده بود کنار مامان نشسته بود. بابا زخم را وارسی کرد.

مامان همانطور که زخم را با مواد ضدعفونی و یک تکه پارچه تمیز پاک می‌کرد گفت: فکر کنم به بخیه نیاز داره. بابا قبول کرد؛ بنابراین مامان با دکتر تماس گرفت.

چند دقیقه بعد، بابا با ماشین خانواده را به کلینیک دکتر برد. درنهایت سونیا سکوت خود را شکست و با صدایی آرام پرسید: دی دی اوخ شده؟ می‌تونم دیدی را بوس کنم؟

مامان گفت: سونیا تو می‌تونی دیدی را بغل کنی، اما مراقب باش. سونیا به آرامی و با عشق تانیا را بغل کرد. تانیا احساس بهتری پیدا کرد و لبخند کوچکی بر روی چهره‌اش پدیدار شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تانیا بخیه می‌زند
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-641958-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تانیا بخیه می‌زند

زهره چگنی
۱۴۰۰/۳/۲۷
داستانهای تانیا مجموعه‌ای بسیار ارزشمند و جذاب برای کودکان هم از جهت ارتقا سطح خواندن، تفکر، یادگیری مفاهیم پایه علمی و اجتماعی است هم بلندخوانی آن همراه والدین می‌تواند جمع بسیار شاد و فضایی مفید برای کودکان به همراه داشته باشد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تانیا بخیه می‌زند

برای دریافت کتاب تانیا بخیه می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.