معرفی و دانلود کتاب تانیا و جشن عید دیوالی

عکس جلد کتاب تانیا و جشن عید دیوالی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تانیا و جشن عید دیوالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تانیا و جشن عید دیوالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تانیا و جشن عید دیوالی

کتاب تانیا و جشن عید دیوالی نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا درباره دختر کوچکی است که خود را برای یکی از ضیافت‌های بی‌نظیر و سرگرم کننده‌ی هند آماده می‌کند.

درباره کتاب تانیا و جشن عید دیوالی (Tania's Diwali Celebration):

آخرین روز مدرسه به پایان رسید و تعطیلات دیوالی برای تانیا شروع شد. البته هنوز تا عید دیوالی چند روزی وقت بود، اما باید آمادگی‌های زیادی صورت می‌گرفت. دیوالی نام عید روشنایی هندی‌هاست. این جشن همراه با شیرینی‌ها، روشنایی‌ها، تزئینات، بازی‌ها و ترقه‌ها برگزار می‌شود و تانیا اکنون آنقدر بزرگ شده است که بتواند از همه‌ی آن‌ها لذت ببرد. او بسیار هیجان دارد و بی‌صبرانه خود را برای این روز باشکوه آماده می‌کند.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب دوست داشتنی با استفاده از داستان‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و بین آن‌ها و شخصیت اصلی کتاب یعنی تانیا، ارتباط خوبی برقرار می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. پس از این جهت به یکی از دغدغه‌های والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک بسیاری به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی داستان‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 منتشر شد.

کتاب تانیا و جشن عید دیوالی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که به قصه‌های کوتاه و در عین حال کمی آموزنده علاقمند هستند، توصیه می‌شود.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

او همیشه عاشق نوشتن و علم بوده است؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات مختلفی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند مفاهیم مختلفی را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا جی را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در نویسندگی کتاب‌های داستان، کتاب‌های تصویری و مقالات تربیتی مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب تانیا و جشن عید دیوالی می‌خوانیم:

تانیا صبح روز دیوالی زود از خواب بیدار شد. قرار بود مادربزرگ و پدربزرگ بعد از ظهر بیایند. مامان برای همه غذا آماده کرد. تانیا کمک کرد تا میز را با خوراکی‌های خوشمزه پر کرد. مادربزرگ و پدربزرگ حدود ساعت 2 بعد از ظهر رسیدند. بر اساس سنت خانواده بعد از ظهر روز دیوالی را صرف کارت بازی می‌کنند، اما برای اینکه تانیا کوچولو را هم در این بازی شرکت دهند، بازی این دیوالی متفاوت بود. آن‌ها "اونو" بازی کردند. به جای شرط بندی معمول برنده باید در پایان هر بازی مقداری آبنبات جمع‌آوری می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تانیا و جشن عید دیوالی
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-622-6419-63-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تانیا و جشن عید دیوالی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تانیا و جشن عید دیوالی

برای دریافت کتاب تانیا و جشن عید دیوالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.