معرفی و دانلود کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند

عکس جلد کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند

کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا درباره دختر بچه‌ای است که دوست دارد به مادرش در انجام کارهای آشپزخانه به خصوص پختن کیک کمک کند.

موضوع کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند چیست؟

ساعت چهار بعد از ظهر شده و از وقت ناهار تانیا خیلی گذشته بود. او کم کم داشت احساس گرسنگی می‌کرد. پس سراغ مادرش که مشغول کتاب خواندن بود، رفت و از او خواهش کرد که برایش پنکیک درست کند. از آن جایی که تانیا دوست داشت به مادرش در انجام کارها کمک کند، هر دو به آشپزخانه رفتند و با هم دیگر مواد اولیه را آماده و پختن یک پنکیک خوشمزه را شروع کردند.

کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند (Tania Makes Pancakes) دومین کتاب از مجموعه داستان‌های تانیا است.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب دوست داشتنی با استفاده از داستان‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و بین آن‌ها و شخصیت اصلی کتاب یعنی تانیا، ارتباط خوبی برقرار می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. پس از این جهت به یکی از دغدغه‌های والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک بسیاری به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی داستان‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 منتشر شد.

کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که به داستان‌های کوتاه و در عین حال آموزنده علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

او همیشه عاشق نوشتن و علم بوده است؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات مختلفی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند مفاهیم مختلفی را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا جی (Kanika G) را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در نویسندگی کتاب‌های داستان، کتاب‌های تصویری و مقالات تربیتی مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند می‌خوانیم:

تانیا گفت: "مامان، من گرسنه‌ام. من پنکیک می‌خوام. مامان پنکیک درست کن. بیا همین حالا پنکیک درست کنیم." مامان گفت: "بسیار خوب تانیا". سپس هر دوی آن‌ها به آشپزخانه رفتند.

تانیا به سراغ قفسه آشپزخانه رفت و یک کاسه پلاستیکی آبی رنگ را از آن بیرون آورد. مامان مخلوط کن برقی را به برق زد.

مامان یک فنجان آرد و یک قاشق غذاخوری بیکینگ پودر را درون کاسه ریخت و تانیا با یک قاشق آن را مخلوط کرد. سپس مامان یک تخم مرغ، یک فنجان شیر و مقداری اسانس وانیل به آن اضافه کرد. تانیا به مامان کمک کرد تا این مواد را با همزن برقی مخلوط کند، تا یک خمیر سفید و نرم به وجود آید. سپس تانیا ماهیتابه را روی اجاق گاز گذاشت و مامان درون آن روغن زیتون پاشید و خیلی زود پنکیک‌ها روی اجاق پخته شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تانیا پنکیک درست می‌کند
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات11
زبانفارسی
شابک978-622-641951-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند

برای دریافت کتاب تانیا پنکیک درست می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.