معرفی و دانلود کتاب تانیا یک جاسوس است

عکس جلد کتاب تانیا یک جاسوس است
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تانیا یک جاسوس است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تانیا یک جاسوس است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تانیا یک جاسوس است

کتاب تانیا یک جاسوس است نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا ماجرای دختر بچه‌ی کنجکاوی را به تصویر می‌کشد که با استفاده از دوربین حرفه‌ای حیرت‌انگیزش سارق اتومبیلی را شناسایی می‌کند.

درباره کتاب تانیا یک جاسوس است:

تانیا در تولد پنج سالگی‌اش کادوهای بسیاری نظیر کتاب و بازی‌های فکری دریافت کرد، اما در میان تمام هدایایش کادوی عمه پونام برای او شگفت‌انگیز بود.

هدیه عمه پونام یک دوربین دو چشمی صورتی و دوست داشتنی بود که برای نگاه کردن به اشیای دور از آن استفاده می‌شد. تانیا نیز تصمیم گرفت تا به همراه دوستش تانیشا به وسیله‌ی این دوربین افراد خیابان را زیر نظر بگیرد. این کار نخست برای آن دو هیجانی نداشت تا اینکه متوجه چیزی عجیب شدند.

فردی کنار اتومبیل یکی از اهالی محل ایستاده بود، اما راننده‌ی ماشین نبود! آن مرد رفتاری مشکوک داشت، او یک دزد بود. بله، تانیا و تانیشا این موضوع را با استفاده از دوربین حیرت‌انگیز خود کشف کردند. اما این سرآغاز روز مهیج آنان بود.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب و شیرین با بهره‌گیری از قصه‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. به همین خاطر به یکی از دغدغه‌های مهم والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی آموزشی و در عین حال سرگرم کننده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک زیادی به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی قصه‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 چاپ شد.

کتاب تانیا یک جاسوس است (Tania is a spy) مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب برای همه کودکان 7 تا 10 ساله که به قصه‌های کوتاه و در عین حال کمی آموزنده علاقمند هستند، توصیه می‌شود.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

او از همان کودکی عاشق نوشتن و علم بود؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات گوناگونی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند موضواعات متفاوت را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا جی (Kanika G) را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در عرصه نویسندگی آثار مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او اکنون مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده را در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب تانیا یک جاسوس است می‌خوانیم:

تانیا در آن زمان نمی‌توانست به چیزی فکر کند، بنابراین دوربین را کنار گذاشت. یک ماه و نیم گذشت و تعطیلات تابستانی تانیا آغاز شد. وقتی مدرسه بسته شد تانیا کتاب‌هایی را که برای تولدش هدیه گرفته بود با سرعت زیادی مطالعه می‌کرد. او عاشق مطالعه بود به خصوص کتاب‌های انید بلیتون را خیلی دوست داشت. او در مورد بچه‌های کوچکی که رازها را حل می‌کردند و افراد را زیر نظر می‌گرفتند می‌خواند و همه این چیزها برایش شگفت‌انگیز بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تانیا یک جاسوس است
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-622-641969-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تانیا یک جاسوس است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تانیا یک جاسوس است

برای دریافت کتاب تانیا یک جاسوس است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.