معرفی و دانلود کتاب تانیا یک حقه می‌زند

عکس جلد کتاب تانیا یک حقه می‌زند
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تانیا یک حقه می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تانیا یک حقه می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تانیا یک حقه می‌زند

کتاب تانیا یک حقه می‌زند نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا ماجرای دو دختر بچه‌ی بازیگوشی را به تصویر می‌کشد که به طور اشتباهی زنگ خانه همسایه پیر و بد اخلاق خود را می‌زنند، اما این اشتباه، شیطنت آن‌ها بیدار می‌کند تا باز هم این کار نادرست را تکرار کنند.

درباره کتاب تانیا یک حقه می‌زند:

یک روز تانیا به همراه دوستش تانیشا در مسیر خود به سمت خانه تانیشا بودند تا کتابی را که مادرش به آن‌ها داده بود، به مادر تانیشا بدهند. در این کتاب دستور پخت کیک میوه‌ای وجود داشت که تانیشا در خانه تانیا از خوردن آن لذت برده بود.

در طول مسیر آن دو آنقدر مشغول صحبت کردن درباره کیک میوه‌ای خوشمزه بودند که متوجه نشدند به جای طبقه دهم در طبقه هشتم از آسانسور پیاده شدند. به همین خاطر آن‌ها زنگ خانه‌ی خانم وادیا را به صورت اشتباهی زدند.

خانم وادیا پیرزنی بداخلاق بود که همه‌ی بچه‌ها از او می‌ترسیدند. تانیا و تانیشا هم به شدت از او وحشت داشتند. بنابراین در مسیر پلکان پنهان شدند. آن‌ها از مخفیگاه خود نگاهی دزدکی انداختند و پیززن بدخلق را دیدند. اما خانم وادیا به دلیل آن که هیچکس را پشت در ندید فکر کرد به طور اشتباهی صدای زنگ را شنیده است، به همین دلیل به داخل خانه‌ی خود بازگشت.

این اتفاق که به نظر دو دختر جالب آمده بود باعث شد تا آن‌ها تصمیم بگیرند این کار را دوباره تکرار کنند. غافل از آن که این حقه با تکرار مجدد ممکن است آن دو را گیر بیاندازد.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب و شیرین با بهره‌گیری از قصه‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. به همین خاطر به یکی از دغدغه‌های مهم والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی آموزشی و در عین حال سرگرم کننده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک زیادی به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی قصه‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 چاپ شد.

کتاب تانیا یک حقه می‌زند مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب برای همه کودکان 7 تا 10 ساله که به قصه‌های کوتاه و در عین حال کمی آموزنده علاقمند هستند، توصیه می‌شود.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

او از همان کودکی عاشق نوشتن و علم بود؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات گوناگونی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند موضواعات متفاوت را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا جی (Kanika G) را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در عرصه نویسندگی آثار مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او اکنون مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده را در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب تانیا یک حقه می‌زند (Tania plays a trick) می‌خوانیم:

وقتی آسانسور در طبقه هشتم متوقف شد دخترها که فکر می‌کردند آن طبقه دهم است از آسانسور بیرون رفتند. خانه تانیشا اولین آپارتمان در سمت چپ آسانسور بود؛ بنابراین آن‌ها زنگ در اولین آپارتمان را از سمت چپ فشار دادند، اما به محض اینکه زنگ را فشار دادند متوجه شدند مشکلی پیش آمده است! آن در کاملاً با در خانه تانیشا فرق داشت.

وقتی آن‌ها به اطراف نگاه کردند، برای اولین بار متوجه عدد 8 بزرگی شدند که بین دو آسانسور روی دیوار نوشته شده بود که نشان می‌داد آن‌ها در طبقه هشتم هستند. آن‌ها متوجه شدند از روی اشتباه زنگ خانه خانم وادیا را زده‌اند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تانیا یک حقه می‌زند
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-622-641970-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تانیا یک حقه می‌زند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تانیا یک حقه می‌زند

برای دریافت کتاب تانیا یک حقه می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.