معرفی و دانلود کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد

عکس جلد کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد

کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا ماجرای دختر بچه‌ی بازیگوشی را به تصویر می‌کشد که لق شدن یکی از دندان‌هایش او را ترسانده است.

درباره کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد:

یک روز صبح که تانیا تازه از خواب بیدار شده بود و با بی‌حوصلگی مشغول مسواک زدن دندان‌هایش بود متوجه موضوعی عجیب شد. یکی از دندان‌های جلوی او داشت تکان می‌خورد. آیا این واقعیت داشت؟ یا یک خواب بد بود؟

تانیا به سرعت دهانش را آب کشید و در حالی‌ که از ترس فریاد می‌زد به سمت بیرون دوید و موضوع را با مادرش در میان گذاشت. اما به نظر مادر تانیا این موضوع کاملاً طبیعی بود!

به نظر شما در داستان تانیا یک دندان از دست می‌دهد (Tania Loses A Tooth) چرا یکی از دندان‌های این دختر بچه‌ی بازیگوش در حال افتادن است؟

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب و شیرین با بهره‌گیری از قصه‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. به همین خاطر به یکی از دغدغه‌های مهم والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی آموزشی و در عین حال سرگرم کننده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک زیادی به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی قصه‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 چاپ شد.

کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب برای همه کودکان 7 تا 10 ساله که به قصه‌های کوتاه و در عین حال کمی آموزنده علاقمند هستند، توصیه می‌شود.

با کانیکا جی بیشتر آشنا شویم:

او از همان کودکی عاشق نوشتن و علم بود؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات گوناگونی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند موضواعات متفاوت را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا جی (Kanika G) را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در عرصه نویسندگی آثار مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او اکنون مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده را در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد می‌خوانیم:

تانیا در مدرسه بی‌اختیار با زبانش دندان سست شده را تکان می‌داد. تانیشا پرسید: "تانیا، چرا با صورتت ادا در میاری؟"
سپس تانیا متوجه شد که چکار می‌کند و در مورد دندان سست خود با تانیشا صحبت کرد.
تانیشا گفت: "اوه بله! تریشا سال قبل یکی از دندان‌های عقبی خودش را از دست داد. حدس می‌زنم منم به زودی یکی از دندون‌هام رو از دست بدم. درد هم داره؟"
تانیا گفت: "نه. ببین من می‌تونم با زبانم آن را حرکت بدم و اصلاً هم درد نداره. "

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-622-641971-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد

زاها م
۱۴۰۰/۲/۱
این کتاب هیچ عکسی نداره و انگار داری یک انشا علمی برای بچه میخونی و اینکه یه قسمتش هم برای دختر ۵ساله من ترسناک بود ک حذفش کردم خودم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد

برای دریافت کتاب تانیا یک دندان از دست می‌دهد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.