معرفی و دانلود کتاب تمرینات عملی قانون جذب: جذب قدرت، ثروت و رابطه موفق

عکس جلد کتاب تمرینات عملی قانون جذب: جذب قدرت، ثروت و رابطه موفق
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات عملی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات عملی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات عملی قانون جذب: جذب قدرت، ثروت و رابطه موفق

محبوبه افراشته تکنیک‌های آزموده شده‌‌ای را در کتاب تمرینات عملی قانون جذب ارائه کرده که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید قدرت و ثروت را وارد زندگی خود کنید و روابط عاطفی‌تان را بهبود ببخشید. با به‌کاربستن پیشنهادهای شگفت‌انگیز نویسنده شیوه‌ی صحیح استفاده از قانون جذب را بیاموزید و به هر آنچه که در دل می‌پرورانید، دست یابید.

درباره کتاب تمرینات عملی قانون جذب:

همه‌‌ی ما می‌خواهیم عشق را تجربه کنیم، بر دیگران توانایی اثرگذاری و نفوذ داشته باشیم و به موفقیت برسیم. اما این امر طبعاً ساده نیست. محبوبه افراشته در کتاب تمرینات عملی قانون جذب با استفاده از قانون جهانی جذب به شما نشان می‎دهد که چگونه می‌توانید روابط عاطفی خود را بهبود ببخشید، استراتژی‌هایی را به کار بگیرید که درآمد و ثروتتان افزایش یابد و همچنین محبوب هر جمعی شوید.

اگر شما از آن گروه افرادی هستید که از وجود قانونی به نام «جذب» ناامید شده‌اند، باید به شما بگوییم تمام آنچه که می‌خواهید در این کتاب جمع شده است! مشکل این نیست که چیزی به نام قانون جذب وجود ندارد. بلکه، مسأله اینجاست که هر کتابی که تاکنون درباره‌ی این باره خوانده بودید، احتمالاً فاقد تمرینات عملی بودند. اما مطالعه‌ی این اثر شنیدنی درک شما از کائنات را به کلی تغییر می‌دهد. چرا که این کتاب دارای تکنیک‌هایی عملی و آزموده شده است و اگر خود را متعهد به انجام تمارین آن کنید، زودتر از آنچه که گمان می‌کنید نتایج آن را مشاهده خواهید کرد.

بنابراین اگر می‌خواهید خیلی زود کسی را ملاقات کنید و به همه‌ی زندگی یکدیگر تبدیل شوید، اگر به دنبال کسب ثروتی هنگفت هستید و اگر به قدرت نفوذ بیشتری در زندگی نیاز دارید، باید به شما نوید دهیم که با کتاب خوش‌خوان تمرینات عملی قانون جذب همه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. تنها به کمی پشتکار، هوش و البته ممارست و تمرین نیاز دارد. بنابراین بیش از این تعلل نکنید. همین الان مطالعه‌ی این کتاب را شروع کنید. حالا وقت آن رسیده که آرزوهایتان به زندگی واقعی شما تبدیل شوند. چرا که شما لایق و سزاوار آن هستید...

خوب است اشاره کنیم نگارنده‌ی این اثر توصیه می‌کند برای این که بتوانید بیشترین نتیجه را از کتاب تمرینات عملی قانون جذب دریافت کنید، هر شب پیش از خواب بیست الی سی دقیقه به مطالعه بپردازید، نکات مهم آن را برای خود یادداشت کنید و تمریناتش را انجام دهید.

کتاب تمرینات عملی قانون جذب مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری علاقه دارید و قصد دارید با استفاده از قانون جذب به آنچه که می‌خواهید برسید، این اثر مناسب شماست.

جملات برگزیده‌ی کتاب تمرینات عملی قانون جذب:

- باور، تفسیرهای ما از اتفاقات هست. هر اتفاقی در اطراف ما به دلیل حکمتی پیش میاد.
- ما به اونچه که دلمون می‌خواد نمی‌رسیم. ما به اونچه که برای زندگی‌مون نیاز داریم می‌رسیم.
- ما با قانون جذب فقط خودمون رو تغییرمی‌دیم و بعد با هاله‌ای منعطف و سالم روی هاله‌ی همسرمون تأثیر می‌گذاریم.
- هر پندار، کردار و گفتاری با دقتی حیرت‌انگیز به خود ما برمی‌گرده.

در بخشی از کتاب تمرینات عملی قانون جذب می‌خوانیم:

اگه با خانواده‌ای زندگی می‌کنیم و همیشه احساس ما رُ بد می‌کنن، با افراد خانوادمون زیاد در تعامل نباشیم و بیشتر به کارهای خودمون بپردازیم و به اتاقمون بریم و آرزوهامون رُ تصور کنیم. در هرصورت با هر پیشامدی به جنبه‌های مثبت اون اتفاق توجه کنیم. به این شکل هاله منفی اون اتفاقُ خنثی می‌کنیم و حتی اون اتفاقُ با هاله مثبت خودمون هماهنگ می‌کنیم. هر چقدر هاله‌ای مثبت‌تر باشه گرم‌تر و منعطف‌تر باشه، هاله‌های دیگران رُ در خودش حل می‌کنه و باعث تغییر هاله انسان‌های دیگه می‌شه و این دفعه، این اطرافیان هستن که شروع به تغییر می‌کنن تا با هاله ما یکی بشن. هر زمان فردی با یه بحث به سمتِ ما میاد که حالمونُ خراب کنه و احساسات منفیشُ به ما تزریق کنه، سریع جریان گفتگو رُ عوض کنیم به اون فرد بگیم تو چه چیزهایی توی زندگی داری که به خاطرشون داری زندگی می‌کنی؟ چه چیزی باعث می‌شه که قدردان زندگی باشی؟ سریع از این فرد سوال کنیم، تا موضوع گفتگو رُ تغییر بدیم. در جمع‌های خانوادگی و اقوام، چند تا بازی گروهی در منزل نصب کنیم و به جای صحبت کردن در مورد مسائل ناخوشایند، بازی‌های جالب و هیجان‌انگیز انجام بدیم و باعث شادی باشیم. اشعار، لطیفه‌های بامزه، داستان‌های کوتاه و شیرین در جمع بخونیم و از تک تکِ افراد بپرسیم: چه مهارت‌هایی دارند؟ اوقات فراغت چه کارایی می‌کنند؟ چه چیزی باعث خوشحالی این افراد می‌شه؟ کدوم سفرهای خارجی رُ دوست دارند؟ دوست دارند با چه افرادی ملاقات داشته باشن؟ با اعضای فامیل، فیلم‌های عاشقانه که به وصل و شادی ختم می‌شه، تماشا کنیم. فیلم‌های کمدی باعث میشه ماده‌ای در مغز ترشح شده و شادی زیادی به بدن وارد کنه.

پس به هیچ وجه به دیگران اجازه ندیم اخبار منفی و اتفاقات بحرانیه زندگی شونُ برامون تعریف کنن. تا شروع کردن به ایشون گوش‌زد کنیم قانونی درجهان هست که می‌گه: با گفتن اتفاقات بد، هاله و انرژی شما اونقدر مخدوش می‌شه که پیری زودرس میاره.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آیا هاله من برای دریافت آرزوم، آماده ست؟ (تمرینات آماده‌سازی هاله)
راه‌های آرام شدن هاله انسان
به عزت نَفْس و اعتماد به نَفْسم چه نمره‌ای میدم؟ تمرینات عزت‌نفس و اعتماد به نفسُ می‌دونم؟
آیا به منبع انرژی وصل هستم؟
خودمُ برای رسیدن به آرزوم، شارژ کردم؟
احساساتِ من در رسیدن به روابطم چقدر نقش دارند؟
برای رفتارهای ناخوشایند و پیشامدهای ناراحت کننده چه راه حل‌هایی هست؟
چطور نگرشمُ برای داشتنِ خواسته‌هام تغییر بدم؟
جادوی دفترچه یادداشت (دفترچه یادداشت چه نقشی در رسیدن به آرزوهام داره؟)
آیا تمریناتی برای افزایش درآمد و ثروت وجود داره؟ (چطور با تمرینات مستمر، درآمدمُ افزایش بدم؟)
برای جذب دوست یا شریک زندگیم چه تمریناتی انجام بدم؟
برای دریافِت سلامتی، چکار کنم؟ چطور وزن کم کنم؟ آیا بیماری من درمان می‌شه؟
برای رسیدن به سطح مطلوب مالی و روحی چکار کنیم؟
تمرینات معجزه آور قانون جذب چی هست؟
آیا می‌تونم فوری پول جذب کنم؟ چه تمریناتی انجام بدم؟
چاکراها چطور کار می‌کنند؟ آیا چاکرای من، درست کار می‌کنه؟ کدوم چاکرای من پر کار شده و بهتره به تعادل برسه و منُ به آرزوهام برسونه؟
پولدارها چه عاداتی دارن؟ با انجام چه‌کارهایی می‌تونم پولدار بشم؟
چه عواملی باعث میشه ارتعاشات من نتیجه نده و رسیدن به آرزوها دیرتر محقق بشه؟
شعری از مثنوی معنوی و درمانِ ما از طریق مولانا
پدر و مادرهای موفق برای تسلط و کنترل بچه‌ها چه رفتارهایی انجام می‌دن؟
چه رفتارهایی پول و اقتدار بیشتری به زندگیِ من وارد می‌کنه؟
چطور به سرعت پولدار بشیم؟
جادوی سوالات و رسیدنِ فوری به آرزوها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات عملی قانون جذب: جذب قدرت، ثروت و رابطه موفق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-622-6419-07-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرینات عملی قانون جذب

Shirali
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با سلام، میخواهم در رابطه با این کتاب نقد یا نظرم رو با شما به اشتراک بگذارم شاید بتواند به شما در خرید این کتاب کمک کند، قانون جذب موضوعی که جدیدا خیلی‌ها استفاده می‌کنند و در این زمینه کنجکاو هستند، نویسندگان بسیاری چه ایرانی و خارجی در این زمینه فعالیت کرده اند، من کتاب‌های مایکل لوسیر به طور رو کامل مجموعه کتاب‌های قانون جذبش مطالعه کردم، ولی شما در نهایت به کتابی احتیاج دارید که روش و راه حل هارو به صورت عملی به شما نشون بده، که من پیشنهادم این هست که هر کتاب دیگری از قانون جذب استفاده میکنید این کتاب هم در کنارش داشته باشید، با تشکر.
نازیلا پاکرو
۱۴۰۱/۱۲/۶
کتاب خوبیه چون به زبان ساده و مطالب خیلی پیچیده‌ای استفاده نکرده نویسنده. اگر واقعا میخواهید تمریناتش انجام بدید و انگیزه دارید می‌توانید کتابو بخرید چون فقط دانستن کافی نیس و باید تمرینات عملی رو انجام بدید روزانه برای جذب کردن
زهرا مرادقلی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
بسیارعالی لذت بردم.... ارزششو داره بارهابخونم ویادداشت برداری کنم ازتمرینات وبعضی جمله‌های قشنگش.... هم ازمعرفی کتاب‌ها توی متن هم نکات وتجربیات خیلی لذت بردم
یاسمن پدیدار
۱۴۰۲/۴/۱
عالی بود. یعنی واقعا کتابی بود که هرچیز درباره قانون جذب باید میدونستم رو داشت.. یه کتاب روان و ساده.. من که خیلی دوستش داشتم.
مهنوش میلانی
۱۴۰۱/۱/۲
این کتاب عالی بود من خیلی از خواندنش لذت بردم دوست دارم چندین بار بخونم چون واقعا تغییرات در زندگیم مشاهده کردم
فاطی
۱۴۰۲/۸/۵
کامل نخواندم ولی تا اونجایی که خوندم خوب بود
وحید مارزلو
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
فوق العاده عالی و روان بود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات عملی قانون جذب

برای دریافت کتاب تمرینات عملی قانون جذب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.