معرفی و دانلود کتاب جشن خواب تانیا

عکس جلد کتاب جشن خواب تانیا
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جشن خواب تانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جشن خواب تانیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جشن خواب تانیا

کتاب جشن خواب تانیا نوشته کانیکا جی از مجموعه داستان‌های تانیا، درباره دختر کوچکی است که مادرش به مناسبت تولد شش سالگی‌اش می‌خواهد یک جشن بی‌نظیر و سرگرم کننده برای او برپا کند، اما همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌های مادر پیش نمی‌رود.

موضوع کتاب جشن خواب تانیا چیست؟

تانیا به زودی قرار است شش ساله شود. مادرش تصمیم دارد در روز تولد او را خوشحال کند. آن‌ها با هم فکری یکدیگر تصمیم می‌گیرند چند نفر از دوستان تانیا را به خانه دعوت کنند تا هم در یک مهمانی کوچک شرکت کنند و هم اتاق تانیا را ببینند که به تازگی تغییر دکوراسیون داده شده است. دوستان تانیا در روز تولدش برای یک جشن تولد و یک جشن خواب دعوت می‌شوند. آن‌ها بسیار خوشحال و هیجان زده‌اند تا ببینند که مادر تانیا برای آن روز چه برنامه‌هایی تدارک دیده است. اما قبل از هرکاری آن‌ها باید برای مدتی در اتاق جدید تانیا بخوابند. بعد از اینکه همگی به خواب می‌روند ناگهان صدای جیغ بلندی همه را از جایشان می‌پراند و باعث ترسشان می‌شود. به نظر شما چه چیزی تا این حد ممکن است یک نفر را بترساند؟ برای پاسخ به این سوال با تانیا و دوستانش برای کشف حقیقت همراه شوید. کتاب جشن خواب تانیا (Tania's Slumber Party) بیست و هفتمین کتاب از مجموعه داستان‌های تانیا است.

درباره مجموعه داستان‌های تانیا:

این مجموعه جذاب دوست داشتنی با استفاده از داستان‌هایی کوتاه، هم کودکان را سرگرم می‌کند و بین آن‌ها و شخصیت اصلی کتاب یعنی تانیا، ارتباط خوبی برقرار می‌کند و هم جنبه آموزشی دارد. پس از این جهت به یکی از دغدغه‌های والدین که فراهم کردن کتاب‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده برای کودکشان است، پاسخ می‌دهد.

شخصیت اصلی کتاب‌های این مجموعه تانیا نام دارد که الهام گرفته از فرزند نخست نویسنده آن یعنی کانیکا جی است. پِل فرزند کانیکا جی از کودکی به نوشتن علاقه‌ داشت و خانم جی، مادرش در این راه کمک بسیاری به او کرد. کانیکا با استفاده از بعضی داستان‌های نوشته شده توسط دخترش و تغییر آن‌ها توانست مجموعه داستان‌های تانیا (The Tania Series) را خلق کند. هر یک از کتاب‌های این مجموعه به موضوع خاصی می‌پردازد و در قالب یک داستان بامزه آموزش‌هایی هم در آن زمینه می‌دهد. نخستین کتاب از این مجموعه در سال 2014 منتشر شد.

مجموعه داستان‌های تانیا برای بلندخوانی و گروهی خوانی توسط والدین، معلم‌ها یا خود کودکان در جمع و برای بحث و گفتگو نوشته شده‌اند، به همین دلیل مصور نیستند.

کتاب جشن خواب تانیا مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 7 تا 10 ساله که به داستان‌های کوتاه و در عین حال کمی آموزنده علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با کانیکا جی (Kanika G) بیشتر آشنا شویم:

او همیشه عاشق نوشتن و علم بوده است؛ برای مدت 10 سال در رشته فیزیک به تحصیل و تحقیق پرداخت و در دانشگاه ایالتی واشنگتن در این رشته تحصیل کرد و بر روی نظریات مختلفی کار کرد. بعد از ازدواج و هنگامی که فرزندش، پِل دو ساله شد هم‌زمان با رشد او، شروع به نوشتن داستان‌های کودک و آموزنده کرد تا بتواند مفاهیم مختلفی را با زبان قصه و ساده به او آموزش دهد. سپس نام هنری کانیکا جی را برای خود برگزید و در طول سال‌ها فعالیتش در نویسندگی کتاب‌های داستان، کتاب‌های تصویری و مقالات تربیتی مختلفی را به رشته تحریر در آورد. او مقاله‌ها و نوشته‌هایی را که به عنوان کتاب منتشر نکرده در سایت شخصی‌اش بارگزاری نموده و در دسترس عموم قرار داده است.

در بخشی از کتاب جشن خواب تانیا می‌خوانیم:

جشن تولد شش سالگی تانیا خیلی چشم‌گیرتر و هیجان انگیزتر از برنامه‌ریزی‌های مامان بود. همه چیز اینگونه آغاز شد.
یک هفته قبل از تولد تانیا، مامان پرسید: تانیا، دوست داری امسال تولدت را چطوری برگزار کنی؟ ما می‌تونیم در خانه جشن بگیریم، یا دوست‌هات رو به پیکنیک ببریم. چی فکر می‌کنی؟

تانیا مردد بود. او گفت: مامان شما تازه اتاقم رو بازسازی کردید و خیلی هم دوست داشتنی شده. من فکر کردم اگه امکان داشته باشه چند تا از دوستانم رو برای یک جشن خواب دعوت کنم. خانم گاپا گفت مدرسه در روز دوم مارس تعطیله، چون معلم‌ها باید به یک سمینار آموزشی برن؛ بنابراین این فکر خوبیه. دوستانم می‌تونن عصر روز یکم مارس بیان و روز دوم بعد از صبحانه برن. خوبه مامان؟ لطفا، خواهش می‌کنم.

مامان گفت: البته عزیزم. این ایده خیلی خوبیه! من هم کمکت می‌کنم. تصمیم خودت رو بگیر که دوست داری کدوم یکی از دوستات رو دعوت کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جشن خواب تانیا
نویسنده
مترجمطوبی مردانی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-746506-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جشن خواب تانیا

زهره چگنی
۱۴۰۱/۱۲/۴
مجموعه داستان‌های تانیا، جز بهترین مجموعه‌های آموزنده برای کودکان ۷ تا ۱۰ سال است. که بیشتر از طریق داستان به آموزش نحوه بهترین عملکرد و نگرش نسبت به مهمترین اتفاقات این سنین می‌پردازد‌.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جشن خواب تانیا

برای دریافت کتاب جشن خواب تانیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.