معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات

توانایی خواندن و درک کلمات از اولین و البته مهم‌ترین مهارت‌های لازم در کودکان برای ارتباط با دنیای اطراف است. شکوه قاسم‌ نیا و عبدالرحمان صفارپور، در کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات، کسب این مهارت را به تجربه‌ای شیرین برای کودکان نوآموز بدل کرده است. در این کتاب منتخب فهرست توصیفی آموزش و پرورش، نویسنده با استفاده از به‌روزترین و مفیدترین روش‌های آموزش روخوانی و با کمک تصاویر و تمرینات جذاب، به آموختن و تقویت مهارت کودکان در درک حرف «آ» کمک خواهد کرد.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات

نیاز به تقویت روخوانی در کودکان نوآموز؛ چالشی معمول و البته حل‌شدنی‌ست؛ اما شیوه‌ و نحوه‌ی برطرف کردن این چالش‌ نیز موضوع به مراتب پراهمیت‌تری است. شیوه‌های آموزشی غلط و دشوار ممکن است کودکی را که تازه به دنیای حروف و کلمات قدم گذاشته، تا مدت‌ها از خواندن و مطالعه دلزده کند؛ یا برعکس، استفاده از روش‌های مفید و نشاط‌انگیز، علاوه‌بر تقویت و تثبیت مهارت روخوانی، باب جدیدی را به روی دنیای زیبای کتاب و مطالعه برای کودک باز خواهد کرد. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات، یکی از به‌روز‌ترین روش‌های آموزشی یعنی «استفاده از تصاویر برای درک مطلب» را به‌ کار می‌گیرند تا بهترین نتیجه‌ی ممکن در یادگیری زبان فارسی را برای کودکان نوآموز فراهم کنند. همچنین تصویرگری‌های جذاب و رنگی سحر حقگو در این کتاب، تجربه‌‌ی تمرین روخوانی دانش‌آموز به همراه آموزگار و والدین را به اوقاتی خوش و لذت‌بخش تبدیل خواهد کرد.

با استفاده از تکنیک و روش‌های مختلف کتاب آموزشی خودم می‌خوانم 1: آب نبات، یادگیری و کاربرد حرف «آ» به‌طور کامل در حافظه‌ی کودک نقش خواهد بست. در ابتدا، نوآموز با تماشای تصاویر کتاب که هر کدام حاوی حرف «آ» هستند و صحبت درمورد آن‌ها، قدم به اولین ‌مرحله‌ی آشنایی با این حرف خواهد گذاشت. بعد از مرحله‌ی تصویرخوانی، تمرینات کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی پیش روی نوآموز قرار می‌گیرند. این تمرینات با تکرار حرف «آ» و آشنایی با کاربرد آن در ساختار زبان فارسی صورت می‌گیرد. در مرحله‌ی بعدی، شناسایی حرف «آ» با استفاده از قصه و شعرخوانی تقویت خواهد شد. همچنین تمرینات بعدی کتاب از جمله جدول‌خوانی، راه‌یابی و ببین و بگو، به جذابیت آموزشی این کتاب خواهد افزود. صفحات پایانی کتاب نیز با استفاده از هنر رنگ‌آمیزی و همچنین ارائه‌ی یک دستورالعمل آشپزی، یادگیری این حرف از زبان فارسی را به خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی برای نوآموز فارسی تبدیل خواهد کرد. کتاب پیش‌رو همچنین به دانش‌آموز کمک می‌کند تا درک بهتری از مطالب داشته باشد، درباره‌ی پیام مطلب بیاندیشد و با مفاهیم مفیدی همچون دوستی و کرامت انسانی آشنایی پیدا کند.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی آموزشی زبان فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و به همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این سری کتاب‌ها با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان، همچنین مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. گفتی‌ست هر جلد از این مجموعه، تمرینات جذابی‌ دارد که یادگیری را به بهترین شکل ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان نوآموزی که در حال یادگیری الفبای فارسی هستند، از تمرینات و آموزه‌های این کتاب بهره‌ی فراوانی خواهند برد.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا (متولد 1334) از شاعران و نویسندگان به‌نام ادبیات کودکان است. مجموعه‌ی آثار این این شاعر به بیش از 400 ترانه و داستان برای کودکان می‌رسد. اولین تجربیات ادبی این نویسنده از سال 1359 و در مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز شد. او همچنین در تهیه‌ی محتوای فرهنگی کودکان برای برنامه‌های تلویزیونی همکاری داشته و دریافت دو دیپلم افتخار در جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چندین افتخار دیگر را در کارنامه‌ی خود دارد. از دیگر آثار چاپ‌شده‌ی شکوه قاسم‌ نیا می‌توان به «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» اشاره کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-369-960-4
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات

مریم بهزادیان پور
۱۴۰۲/۸/۴
برای کلاس اولی‌ها کتاب خوبی هست ولی چون من قصد تهیه جلد‌های دیگر این کتاب را هم دارم فکر میکنم باید از نشانه‌های جلوتر شروع میکردم این کتاب بیشتر عکس و اسم عکس بود که در کتاب فارسی و کاربرگ‌های مدرسه بچه‌ها این موارد هست....
Mahsa Saeedi
۱۴۰۳/۲/۱
خیلی کتاب جامع و کاربردی بود به خصوص برای دیکته وروانخوانی کلاس اولی‌ها که با کلمات وجمله بندی کامل باعث می‌شد جمله سازیشون هم قوی بشه ممنون از مدیریت کتاب راهی‌های عزیز
زهرا کرمی
۱۴۰۲/۱۰/۵
به نظر من کتاب مناسب بچه کلاس اول نیست، میتونستن از کلمات کاربردی تر که بچه هاش باهاش در ارتباط هستن استفاده کنن.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 1: آب نبات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.