معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ
قیمت:
۲۷۵۰۰ 19250 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ

کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ یکی از موفق‌ترین کتاب‌های کمک‌آموزشی برای ارتقای مهارت روخوانی نوآموزان زبان فارسی است. شکوه قاسم‌‌نیا و عبدالرحمان صفارپور در این اثر با استفاده از بهترین شیوه‌های یادگیری و با کمک تصاویر و تمرینات جذاب و متنوع کتاب، آشنایی با حرف «ن» و روخوانی واژگان و جملات شاملِ این حرف را به امری شدنی و مطلوب برای تمامی کودکان ابتدایی تبدیل کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ

در سال‌های گذشته، پژوهش‌های مختلفی زیادی بر سر ارتقا‌ی شیوه‌های آموزشی، به‌ویژه برای کودکان خردسال صورت گرفته‌ است. اما تقریباً تقطه‌ی ثابت تمام این روش‌های آموزشی تأکید بر ایجاد جذابیت و میل به آموزش در نوآموزان است. در این میان، شکوه قاسم‌نیا، یکی از کارشناسان موفق در حوزه‌ی آموزش ابتدایی و از شاعران شناخته‌شده‌ی ادبیات کودکان، در کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ به والدین و آموزگاران کمک می‌کند تا همراهی‌ای به یادماندنی و شیرین را در فرایند آموزش حروف الفبا به کودکان تازه‌آشنا با حروف فارسی فراهم کنند.

شیوه‌ی آموزشی این کتاب برگرفته از یکی از پربازده‌ترین روش‌های آموزش حروف برای کودکان است. دراین شیوه، کودک در ابتدا با کمک تصاویر مختلف کتاب و واژگان مرتبط، با شکل حرف «ن» آشنا خواهد شد. این تمرین‌ها در صفحات بعدی کتاب، با به‌کارگیری کلمات متنوع‌تر و جملات ساده ارتقا خواهد یافت. همچنین در این بین، تصویر‌گری زیبا و تمام‌رنگی کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ ، جذابیت آشنایی با حرف «ن» و کشف واژگان بیشتر را برای دانش‌آموز دوچندان می‌کند. دیگر مزیت استفاده از تصاویر مختلف در این کتاب، ارتقا هوش و حافظه‌ی دیداری کودک نوآموز در ارتباط با حروف و کلمات جدید است. این تمرین‌ها در صفحات بعدی کتاب و با اضافه شدن ترانه و داستان‌های ساده و با تقویت هوش شنیداری و آشنایی با آوای حروف و واژگان تکمیل خواهد شد.

موضوعات کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا کودکان در کنار بالا بردن مهارت درک مطلب، درباره‌ی پیام مطالب کتاب بیندیشند و از این طریق، با مفاهیم مهمی همچون دوستی و مهربانی نیز آشنایی ابتدایی پیدا کنند. در مراحل بعدی کتاب تنوع تمرینات به مراتب بیشتر می‌شود و سطح پیشرفته‌تری از آشنایی با کلمات را برای نوآموز فراهم می‌کند. برخی از این تمرینات که شامل جدول‌خوانی، راه‌یابی و ببین و بگو هستند، جذابیت آموزشی فوق‌العاده‌ای به کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ بخشیده‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

مجموعه‌‌کتاب‌های خودم می‌خوانم مجموعه‌ای برای آموزش حروف زبان فارسی به تمامی کودکان فارسی‌زبان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم‌نیا، تصویرگری سحر حقگو و به همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این سری کتاب‌ها با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌هایی متنوع، آشنایی با حروف و واژگان و همچنین مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. گفتی‌ست هر جلد از این مجموعه تمرینات جذابی‌ دارد که یادگیری را به بهترین شکل ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان مقطع دبستان که در حال یادگیری الفبای فارسی هستند، از تمرینات و آموزه‌های این کتاب بهره‌ی فراوانی خواهند برد.

با شکوه قاسم‌نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم‌نیا (متولد 1334) از شاعران و نویسندگان به‌نام ادبیات کودکان است. مجموعه‌ آثار این این شاعر به بیش از چهارصد ترانه و داستان برای کودکان می‌رسد. اولین تجربیات ادبی این نویسنده از سال 1359 و در مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز شد. او همچنین در تهیه‌ی محتوای فرهنگی کودکان برای برنامه‌های تلویزیونی همکاری داشته و دریافت دو دیپلم افتخار در جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چندین افتخار دیگر را در کارنامه‌ی خود دارد. از دیگر آثار چاپ‌شده‌ی شکوه قاسم‌‌نیا می‌توان به کتاب‌های «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» اشاره کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-964-369-943-7
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ 19250 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 10: نهنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.