معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران

آموزش حروف الفبای فارسی و مهارت روخوانی‌ فرزندان خود را به فرایندی شیرین و دلچسب تبدیل کنید. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران، به کمک آموزگاران و والدین می‌آیند تا با استفاده از تصاویر، قصه‌ها و تمرینات مختلف موجود در کتاب و با به‌کارگیری بهترین روش‌های آموزشی، مهارت روخوانی کودکان نوآموز خود را به بهترین شکل ارتقا دهند. جالب است بدانید که این اثر در فهرست توصیفی کتاب‌های منتخب از سوی آموزش و پرورش قرار دارد.

درباره‌ی کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران

روخوانی زبان فارسی می‌تواند از شیرین‌ترین مهارت‌های آموزشی برای کودکان نوآموز باشد. یکی از اصول مهم در حوزه‌ی یادگیری، وجود جذابیت کافی در مسیر آموزش برای تازه‌آموزان است. شکوه قاسم نیا، مدرس و کارشناس زبان‌آموزی، به همراه عبدالرحمان صفارپور، آموزش حرف «ای» را به کامل‌ترین روش ممکن در کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران، فراهم می‌کنند. این کتاب با دربرداشتن تصاویر، تمرینات و مثال‌های متنوع، مسیر آشنایی با حروف الفبا و روخوانی زبان فارسی را به بهترین شکل هموار می‌سازد.

آموزه‌ها و تکنیک‌های به کار گرفته‌ شده در کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران علاوه‌بر آشنایی کودکان با حرف «ای»، مهارت روخوانی‌ آن‌ها را نیز ارتقا می‌بخشد. همچنین تمرینات کتاب، تأثیر ویژه‌ای بر بالا بردن دامنه‌ی لغات و مهارت جمله‌سازی نوآموز زبان فارسی خواهند گذاشت. واژگان و جملات این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که ضمن داشتن کاربرد در مکالمات و نوشته‌های روزمره، مفاهیم مثبت و آموزنده‌ای به نوآموز منتقل کنند. همچنین تصاویر و اشکال رنگی کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران که حاصل طراحی تصویر‌گر ویژه‌ی کودکان، یعنی سحر حق‌گوست، جذابیت دیداری این اثر را دوچندان کرده است.

تمرینات موجود در کتاب آموزشی خودم می‌خوانم 11: ایران، از مراحل ساده، یعنی آشنایی با کلمات آسان حاوی حرف «ای» آغاز می‌شوند و در صفحات بعدی، با اضافه شدن تعداد واژگان بیشتر و همچنین جملات کوتاه و ساده، مهارت روخوانی نوآموز را به‌مرور تقویت می‌کنند. این تمرینات در ادامه، تنوع بیشتری پیدا خواهند کرد و با ترانه و داستان‌های آموزنده، مطالب را در حافظه‌ی کودک به ثبت می‌رسانند. کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران، در کنار بالا بردن مهارت خواندن، به نوآموزان کمک می‌کنند تا درباره‌ی مفاهیم مختلف بیاندیشند و در ارتقا درک و دریافت خود از پیام نویسنده کوشش کنند.

نشر افق چاپ اثر حاضر را به عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی آموزشی زبان فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و به همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این سری کتاب‌ها با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان، همچنین مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. گفتی‌ست هر جلد از این مجموعه، تمرینات جذابی‌ دارد که یادگیری را به بهترین شکل ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران برای چه کسانی مناسب است؟

نوآموزان مقطع ابتدایی، به‌خصوص کلاس اول دبستان با مطالعه‌ی اثر حاضر، نکات بسیاری را خواهند آموخت.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا (متولد 1334) از شاعران و نویسندگان مطرح در زمینه‌ی ادبیات کودکان است. مجموعه‌ی آثار این نویسنده حدوداً بیش از 400 ترانه و داستان برای مخاطبان خردسال هستند. نخستین تجربیات ادبی قاسم نیا از سال 1359 با نگارش در مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز شد. او همچنین در ساخت محتوای فرهنگی برای کودکان با برنامه‌های تلویزیونی فعالیت مشترک داشته. شکوه قاسم نیا همین‌طور کسب دو دیپلم افتخار در جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و افتخاراتی دیگر را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود به ثبت رسانده. از دیگر کتا‌ب‌های او می‌توان به «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» اشاره نمود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 11: ایران
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-964-369-951-2
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران

زهرا بهره مند
۱۴۰۲/۹/۷
قطعا برای کودکان هفت ساله مناسب هستش، اما کاش کمی پر بار تر بود، یعنی متن برای روخوانی بیشتر داشت
فاطمه دریساوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بسیار موثر و خلاقانه و آموزشی است.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 11: ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.