معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه

اگر به دنبال یافتن بهترین روش آموزشی برای تقویت مهارت روخوانی فرزندان خود هستید، کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه را از دست ندهید! شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، کارشناسان موفق زبان‌آموزی، با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی به شما کمک می‌کنند تا تجربه‌ی شیرینی از مهارت خواندن را برای کودکان نوآموز خود رقم بزنید. این کتاب منتخب فهرست توصیفی از سوی آموزش و پرورش با تأکید بر آموزش حرف «ز» به تقویت مهارت‌های خواندن و نوشتن دانش‌آموزان ابتدایی کمک شایانی خواهد کرد.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه

تجربه‌ی روخوانی از آن دست مهارت‌های‌ست که در کنار اهمیت ویژه‌ی خود، می‌تواند تجربه‌ی شیرین و به‌یادماندنی‌ای را برای کودکان رقم بزند. نوآموزان زبان، معمولاً آموزش از طریق تصاویر، به‌ویژه تصاویر رنگی و شاد را از لذت‌بخش‌ترین روش‌های آموختن زبان می‌دانند. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، در اثر آموزنده‌ی خود، یعنی کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه، این شیوه‌ی آموزشی را برای یادگیری کلمات دارای حرف «ز» به کار می‌گیرند.

تمرینات کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه، به‌گونه‌ای طراحی شده تا کودک نوآموز به انجام آن‌ها و یادگیری بیشتر حروف و کلمات سوق داده شود. درس‌های این کتاب کمک آموزشی، ضمن آشنایی اولیه با حرف «ز»، توانایی نوآموز زبان را در روخوانی کلمات و جملات حاوی این حرف بالا می‌برد. از طریق تمرینات کلمه‌خوانی، جمله‌خوانی، ترانه و داستان در این کتاب، دایره‌ی لغات کودک افزایش می‌یابد و حافظه‌ی شنیداری و دیداری او در مواجه با واژگان جدید تقویت می‌شود. همچنین تمرینات و تصاویر طراحی شده در کتاب حاضر، نقش مهمی در راستای آشنایی کودک با موضوعات آموزنده و کاربردی ایفا می‌کنند.

تصاویر تمام‌رنگی و جذاب این اثر نیز که حاصل تلاش طراح موفق کتاب کودک، سحر حق‌گوست، جذابیت بصری این کتاب را دوچندان نموده. نکته‌ی قابل توجه در کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه، روند ارائه‌ی تمرین‌های آن است. این تمرینات از مراحل ساده آغاز می‌شوند و تا روخوانیِ جملات پیش خواهند رفت. این سیر منطقی در تمرینات کتاب، به دانش‌آموز کمک می‌کند تا ضمن پیشرفت مرحله‌به‌مرحله، حس خستگی و دلزدگی از روند آموزشی را تجربه نکند. همچنین وجود تمرینات متنوع دیگری مثل رنگ‌آمیزی و بازی‌هایی مثل جدول‌خوانی، ببین و بگو و راه‌یابی، بیش‌از‌پیش بر جذابیت این کتاب برای مخاطبان افزوده است.

این اثر به همت نشر افق به دست علاقه‌مندان رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی آموزشی زبان فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و به همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این سری کتاب‌ها با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان، همچنین مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. گفتی‌ست هر جلد از این مجموعه، تمرینات جذابی‌ دارد که یادگیری را به بهترین شکل ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان مقطع ابتدایی و دبستانی‌هایی که در حال یادگیری الفبای فارسی هستند، گروه اصلی مخاطبان کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه را تشکیل می‌دهند.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا (زاده‌ی 1334)، از کارشناسان زبان‌آموزی و همچنین شاعران و نویسندگان شناخته‌شده‌ی ادبیات کودکان است. او بیش از همه به سبب ترانه‌ها و اشعار دلنشین خود برای کودکان به شهرت رسیده. این نویسنده همچنین کارنامه‌ی درخشانی در فعالیت و همکاری با نشریات کودکان مثل مجله‌ی کیهان بچه‌ها دارد. قاسم نیا صاحب دو دیپلم افتخار در جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و تاکنون آثاری همچون کتاب‌های «اندازه دنیا»، «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» را به چاپ رسانده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-964-369-952-9
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه

فاطمه دریساوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بسیار عالی و مفید فایده است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 12: زرافه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.