معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر
قیمت:
۲۷۵۰۰ 19250 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر

پیشنهاد ویژه‌ی ما برای پیشرفت در مهارت روخوانی فرزندان نوآموز شما، کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر است، به قلم شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، از متخصصان خبره‌ی حوزه‌ی آموزش. مجموعه‌ای جذاب و کامل از بهترین روش‌های آموزشی که برای تقویت مهارت خواندن کودکان ابتدایی تدوین شده. این کتاب با تصاویر و تمرینات جذاب خود، یادگیری هرچه بهتر حرف «اِ» را هدف آموزشی خود قرار داده است. اثر حاضر از کتاب‌های منتخب فهرست توصیفی آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر

آموزش حروف الفبا و روخوانی روان، کار سختی نیست، تنها به شرط آن که با روشی قاعده‌مند و اصولی به نوآموز زبان ارائه شود. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور که از کارشناسان موفق و متخصصین حوزه‌ی آموزش هستند، یادگیری واژگان و جملات حاوی حرف «اِ» را در کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر به روشی ساده و نوین آموزش می‌دهند.

این مجموعه با دربرداشتن مجموعه‌ای از واژگان، تمرینات و تصاویر متنوع، کار آشنایی با حرف «اِ» را برای نوآموز زبان فارسی راحت‌تر می‌کند. این تصاویر و واژگان اغلب از میان کاربردی‌ترین مفاهیم روزمره برای کودک انتخاب می‌شوند. همچنین در استفاده از تصاویر این کتاب به موضوعات و مفاهیم کاربردی و آموزنده نیز توجه شده است.

روند آموزشی کتاب حاضر در ابتدا با تصویرخوانی آغاز خواهد شد تا ضمن درگیر کردن حواس کودک با مباحث درسی، حافظه‌ی دیداری او را نیز به کار گیرد. در ادامه و پس از تصویرخوانی، این تمرینات به سمت کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی سوق داده می‌شوند. این روند مستمر و مرحله‌به‌مرحله، به پیشرفت پیوسته و دائمی نوآموز کمک ویژه‌ای خواهد کرد. جریان سلسله‌مراتبی تمرینات کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر تا جایی پیش می‌روند که نوآموز بتواند به تنهایی یک متن کوتاه را روخوانی کند. همچنین تمرینات کتاب با رسیدن به بخش‌های قصه‌خوانی و ترانه‌خوانی رنگ‌وبوی جذاب و متنوع‌تری به خود خواهند گرفت. در ادامه‌ی کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر، شاهد بازی‌های متنوع‌تری همچون راه‌یابی، رنگ‌آمیزی، جدول‌خوانی و ببین و بگو خواهیم بود که هر کدام به طریق ویژه‌ی خود، یادگیری حروف و کلمات جدید را به حافظه‌ی طولانی‌مدت کودکان می‌سپارند و ضمن آن، لحظات مفرح و شیرینی را برای ایشان در کنار والدین و معلمانشان فراهم می‌کنند.

کتاب حاضر از سوی نشر افق، به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی آموزشی زبان فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و به همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این سری کتاب‌ها با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان، همچنین مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. گفتی‌ست هر جلد از این مجموعه، تمرینات جذابی‌ دارد که یادگیری را به بهترین شکل ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان اول دبستان و کودکان مقطع ابتدایی گروه اصلی مخاطبان این اثر هستند که با مطالعه‌ی آن آموزه‌های بسیاری را فرامی‌گیرند.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا (زاده‌ی 1334)، از متخصصان زبان‌آموزی و همچنین نویسندگان شناخته‌شده‌ی ادبیات کودکان است. او بیش از همه به خاطر مجموعه‌ی ترانه‌ها و اشعار خود برای کودکان به محبوبیت و شهرت رسیده. همچنین در فعالیت و همکاری با نشریات کودکان مانند مجله‌ی کیهان بچه‌ها کارنامه‌ی پرباری دارد. قاسم نیا دارنده‌ی دو دیپلم افتخار از جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و آثاری از جمله کتاب‌های «اندازه دنیا»، «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» را به رشته‌ی تحریر درآورده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 13: استخر
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-964-369-953-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ 19250 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 13: استخر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.