معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع

کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع نوشته‌ی شکوه قاسم‌نیا و عبدالرحمان صفارپور را می‌توان از بهترین کتاب‌های کمک‌آموزشی برای روخوانی نوآموزان زبان شیرین فارسی دانست. مؤلفان این کتاب با کمک تصاویر زیبای سحر حقگو راهی اصولی و پربازده را برای آشنایی دانش‌آموزان با حرف «ش» پیش روی والدین و آموزگاران زبان فارسی قرار خواهد داد. گفتنی‌ست این کتاب در فهرست آثار منتخب آموزش‌وپرورش قرار دارد.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع

اگر به دنبال یک ‌راه مطمئن برای آموزش حروف الفبا به‌ فرزندان و دانش‌آموزان خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع را از دست ندهید. این کتاب توسط شکوه قاسم‌نیا (شاعر به‌نام ادبیات کودکان و کارشناس زبان‌آموزی) و عبدالرحمان صفارپور تألیف شده و بهترین روش‌ها در آموزش کلمات، به‌ویژه کلماتی حاوی حرف «ش» را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تمرینات کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع، با در نظر داشتن روند آسان به پیشرفته، تجربه‌ی دلپذیری در زمینه‌ی آموزش الفبای فارسی را برای کودکان نوآموز فراهم خواهد آورد. این تمرینات که در ابتدا با تصویرخوانی آغاز می‌شوند، به کودک می‌آموزند تا چگونه با استفاده از تصاویر، با شکل حروف و واژه‌های جدید آشنا شوند. در ادامه، روند دروس کتاب به کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی ارتقا پیدا می‌کنند. در تمرینات کلمه‌خوانی، نوآموز می‌تواند با ترکیب حروف و آواهای از پیش آموخته‌شده کلمات جدیدی بسازد و آن‌ها را روخوانی کند. درصفحات بعدی این تمرینات در قالبی پیشرفته‌تر و با ترکیب کلمات قبلی به جمله‌خوانی بدل می‌شوند. درنهایت، کودک با ترکیب درس‌های گذشته قادر خواهد بود به توانایی روخوانی از متن‌ دست پیدا کند.

تمرینات کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع در ادامه با شعرخوانی و قصه‌خوانی تنوع بیشتری نیز پیدا می‌کند. در این دسته تمرینات، کودک در ابتدا با کمک تصاویر، خط اصلی قصه و ترانه را می‌یابد و سپس با کمک دروس قبلی شروع به روخوانی می‌کند. همچنین صفحات بعدی کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع شامل تمرینات و بازی‌های متنوعی همچون راه‌یابی، ببین و بگو و رنگ‌آمیزی است. این تمرینات ضمن ارتقا دانش و تقویت مهارت روخوانی نوآموز، فرایند یادگیری را به لحظاتی دلچسب و جذاب بدل خواهند کرد.

در فرایند تدوین کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع گروهی از متخصّصان آموزش زبان فارسی، ازجمله عبدالرحمان صفارپور، کارشناس ویژه‌ی زبان‌آموزی مشارکت داشته‌اند. این کتاب اولین‌بار در سال 1393 و به همت نشر افق به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

مجموعه‌‌کتاب‌های خودم می‌خوانم مجموعه‌ای برای آموزش حروف زبان فارسی به تمامی کودکان فارسی‌زبان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم‌نیا، تصویرگری سحر حقگو و به همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این سری کتاب‌ها با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌هایی متنوع، آشنایی با حروف و واژگان و همچنین مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. گفتی‌ست هر جلد از این مجموعه تمرینات جذابی‌ دارد که یادگیری را به بهترین شکل ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان اول دبستان که در حال یادگیری الفبای فارسی هستند، از تمرینات و آموزه‌های کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع بهره‌ی فراوانی خواهند برد.

با شکوه قاسم‌نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم‌نیا (زاده‌ی 1334) و از کارشناسان شناخته‌شده‌ی ادبیات کودکان است. او بیش از همه بابت مجموعه‌اشعار و ترانه‌های خود برای کودکان شناخته می‌شود و همچنین سابقه‌ی ویژه‌ای در فعایت و همکاری در نشریات کودکان ازجمله مجله‌ی کیهان بچه‌ها دارد. قاسم‌نیا صاحب دو دیپلم افتخار در جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و آثاری همچون «اندازه‌ی دنیا»، «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» را در کارنامه‌ی ادبی خود دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 14: شمع
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-964-369-954-3
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 14: شمع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.