معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس

کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس نوشته‌ی شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفاپور، مهارت خواندن و درک کلمات را به تجربه‌ای شیرین برای کودکان نوآموز تبدیل می‌کند. این کتاب منتخب فهرست توصیفی آموزش و پرورش است که علاوه بر کمک به آموختن و درک حرف «ی»، مهارت و سرعت نوآموزان در خواندن کلمات را نیز تقویت می‌کند.

درباره کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس

نیاز به تقویت روخوانی در کودکان نوآموز؛ چالشی معمول و البته حل‌شدنی‌ست؛ اما شیوه‌ و نحوه‌ی برطرف کردن این چالش‌ نیز موضوع به مراتب پراهمیت‌تری است. شیوه‌های آموزشی غلط و دشوار ممکن است کودکی را که تازه به دنیای حروف و کلمات قدم گذاشته، تا مدت‌ها از خواندن و مطالعه دلزده کند؛ یا برعکس، استفاده از روش‌های مفید و نشاط‌انگیز، علاوه‌بر تقویت و تثبیت مهارت روخوانی، باب جدیدی را به روی دنیای زیبای کتاب و مطالعه برای کودک باز خواهد کرد. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس، یکی از به‌روز‌ترین روش‌های آموزشی یعنی «استفاده از تصاویر برای درک مطلب» را به‌ کار می‌گیرند تا بهترین نتیجه‌ی ممکن در یادگیری زبان فارسی را برای کودکان نوآموز فراهم کنند. همچنین تصویرگری‌های جذاب و رنگی سحر حقگو در این کتاب، تجربه‌‌ی تمرین روخوانی دانش‌آموز به همراه آموزگار و والدین را به اوقاتی خوش و لذت‌بخش تبدیل خواهد کرد.

با استفاده از تکنیک و روش‌های مختلف کتاب آموزشی خودم می‌خوانم 15: یاس، یادگیری و کاربرد حرف «ی» به‌طور کامل در حافظه‌ی کودک نقش خواهد بست. در ابتدا، نوآموز با تماشای تصاویر کتاب که هر کدام حاوی حرف «ی» هستند و صحبت درمورد آن‌ها، قدم به اولین ‌مرحله‌ی آشنایی با این حرف خواهد گذاشت. بعد از مرحله‌ی تصویرخوانی، تمرینات کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی پیش روی نوآموز قرار می‌گیرند. این تمرینات با تکرار حرف «ی» و آشنایی با کاربرد آن در ساختار زبان فارسی صورت می‌گیرد. در مرحله‌ی بعدی، شناسایی حرف «ی» با استفاده از قصه و شعرخوانی تقویت خواهد شد. همچنین تمرینات بعدی کتاب از جمله جدول‌خوانی، راه‌یابی و ببین و بگو، به جذابیت آموزشی این کتاب خواهد افزود. صفحات پایانی کتاب نیز با استفاده از هنر رنگ‌آمیزی و همچنین ارائه‌ی یک دستورالعمل آشپزی، یادگیری این حرف از زبان فارسی را به خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی برای نوآموز فارسی تبدیل خواهد کرد. کتاب آموزشی خودم می‌خوانم 15: یاس همچنین به دانش‌آموز کمک می‌کند تا درک بهتری از مطالب داشته باشد، درباره‌ی پیام مطلب بیاندیشد و با مفاهیم مفیدی همچون دوستی و کرامت انسانی آشنایی پیدا کند.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی زبان‌آموز فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و با همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این مجموعه با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان و مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. همچنین هر جلد از این مجموعه دارای تمرینات جذابی‌ست که یادگیری را به بهترین نحو ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب آموزشی خودم می‌خوانم 15: یاس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر یک اثر کمک‌آموزشی سودمند برای تقویت روخوانی در دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان خواهد بود.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا، زاده‌ی 1334، از شاعران و نویسندگان مطرح ادبیات کودک در ایران است. تألیفات این هنرمند چیزی حدود 400 ترانه و داستان برای کودکان را دربرمی‌گیرند. اولین حضور این نویسنده در دنیای حرفه‌ای ادبیات، در سال 1359 و از نویسندگی برای مجله‌ی کیهان بچه‌ها شروع شد. او همچنین در تولید محتوای فرهنگی برای بینندگان کودک تلویزیون همکاری کرده. دریافت دو دیپلم افتخار از جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به همراه چندین افتخار دیگر بخشی از کارنامه‌ی درخشان شکوه قاسم نیا را می‌سازند. کتاب‌های «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» از دیگر آثار قاسم نیا به شمار می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 15: یاس
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-369-955-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 15: یاس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.