معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی

کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی نوشته‌ی شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، روخوانی زبان فارسی را گام‌به‌گام و با روشی جذاب به نوآموزان زبان فارسی می‌آموزد تا به آسانی بتوانند با واژگان و حروف صدای «یِ» آشنا شوند. این اثر عنوان منتخب فهرست توصیفی آموزش و پرورش را در افتخارات خود دارد.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی

این‌ روزها توانایی روخوانی و درک مطلب در کودکان، با وجود روش‌های کارآمد و متنوع آموزشی، نه‌تنها سخت نیست، بلکه به مهارتی جذاب و دوست‌داشتنی بدل شده‌ است. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، روشی ابتکاری را در کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی، برای آموزش مهارت روخوانی به کودکان نوآموز به‌ کار گرفته‌اند.

این روش در کنار کارآمدی بالا و مطابقت با استانداردهای آموزشی، تأثیر بسیاری در جذب کودکان به‌ سوی مطالعه و کتاب‌خوانی خواهد داشت. با کمک تمرینات متنوع کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی، نوآموزان ضمن اشتیاق بیشتر برای روخوانی و افزایش توانایی درک مطلب، با مفاهیم مثبت و ارزنده‌ی مختلفی نیز آشنا خواهند شد. همچنین این تمرینات گوناگون، با دخیل کردن حواس و تمرکز مخاطب، اثرگذاری چشم‌گیری در افزایش مهارت‌های مختلف کودکان خواهند داشت. برخی از این تمرینات، مانند «راه‌یابی» و «وصل کن» با کمک گرفتن از حس بصری، به بالا بردن سرعت تشخیص کلمات کمک فراوانی خواهند کرد. همچنین دیگر تمرینات کتاب، از جمله «شعرخوانی» و «متن‌خوانی»، با درگیر کردن حس شنیداری کودک، تأثیر مستقیمی بر مهارت روخوانی وی خواهند داشت. در کنار این‌ها، کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی، دارای تمرینات مختلف دیگری از جمله «رنگ‌آمیزی» و «آشپزی» است که در کنار جذابیت بسیار برای نوآموز زبان، به افزایش درک مطلب و ارتقای کیفیت یادگیری ایشان کمک بسیار زیادی می‌کند.

این اثر به همت نشر افق به دست علاقه‌مندان رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی آموزشی زبان فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و از سوی نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این سری کتاب‌ها با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان، همچنین مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. گفتی‌ است هر جلد از این مجموعه، تمرینات جذابی‌ دارد که یادگیری را به بهترین شکل ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای تقویت مهارت روخوانی و یادگیری حروف الفبا، به دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی پیشنهاد می‌شود.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا (1334) از شاعران و همین‌طور نویسندگان برجسته‌ی حوزه‌ی ادبیات کودکان است. مجموعه‌ی آثار این شاعر بالغ بر 400 ترانه و داستان برای کودکان هستند. اولین حضور این نویسنده در جامعه‌ی ادبی به سال 1359 و نویسندگی در مجله‌ی کیهان بچه‌ها بازمی‌گردد. او همچنین در زمینه‌ی ساخت و تولید محتوای فرهنگی برای مخاطبان کودک تلویزیون فعالیت داشته. اخذ دو دیپلم افتخار از جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گوشه‌ای از افتخارات قاسم‌نیا به شمار می‌آیند. از دیگر آثار منتشرشده‌ی این نویسنده می‌توان از کتاب‌های «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» یاد کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-001-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 17: دریای آبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.