معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک

آموزش الفبا به گروه ابتدایی به‌ویژه نوآموزان زبان فارسی، هرگز کار آسانی نیست! شکوه قاسم‌ نیا و عبدالرحمان صفارپور، با استفاده از دروس ویژه‌ی خود در کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک، آموزش حروف الفبای فارسی را به تجربه‌ای شیرین و هیجان‌انگیز تبدیل نموده‌اند. این کتاب منتخب فهرست توصیفی آموزش و پرورش با استفاده از تمرینات جامع و تصاویر جذاب خود، علاوه بر کمک به آموختن و درک حرف «ب» از سوی نوآموزان، مهارت و سرعت آن‌ها را در خواندن نیز تقویت می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک

امروزه شیوه‌ی آموزش، به‌خصوص در سال‌های ابتدایی تحصیل، به یکی از دغدغه‌های مهم سیستم‌های آموزشی در دنیا تبدیل شده است. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک، یکی از به‌روز‌ترین روش‌های آموزش الفبا یعنی «استفاده از تصاویر برای درک مطلب» را به‌ کار برده‌اند تا تجربه‌‌ی آموزش حروف و کلمات فارسی را به سرآغازی برای علاقه به مطالعه و خواندن در کودکان خردسال بدل کنند. طراحی تصاویر دلنشین توسط سحر حقگو در کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک، بر جذابیت آموزشی آن افزوده و این مجموعه را به یکی از کتاب‌های کمک‌آموزشی موفق در حوزه‌ی آموزش ابتدایی تبدیل کرده است.

کتاب آموزشی خودم می‌خوانم 2: بادبادک، پربازده‌ترین روش‌ آموزش ابتدایی را به کار می‌گیرد تا کاربرد حرف «ب» به‌ طور کامل در حافظه‌ی نوآموز زبان فارسی نقش ببندد. تصاویر دوست‌داشتنی و آموزنده‌ی کتاب حاضر، نقش مهمی در این روش آموزشی و بالابردن توانایی کودک در یادگیری حروف دارند. در صفحات ابتدایی کتاب، نوآموز با واژگان دارای حرف «ب» آشنا خواهد شد و در ابتدا با کمک تصاویر، و سپس بدون کمک آن‌ها، حرف «ب» و کلمات حاوی آن را شناسایی خواهد کرد. به همین‌ ترتیب، تمرینات جمله‌خوانی در صفحات بعدی پیش روی نوآموز قرار خواهد گرفت. در این تمرینات نیز مخاطب در ابتدا با استفاده از تصاویر و سپس به تنهایی قادر به تشخیص حرف «ب» در ساختار کلمات و جملات بیشتری خواهد شد.

این تمرینات علاوه بر کمک به یادگیری حرف «ب» نقش انکارناپذیری نیز در تقویت حافظه‌ی دیداری نوآموز خواهند داشت. نکته‌ی جالب دیگر درمورد کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک، تنوع بالا در تمرینات آن است. در این میان می‌توان به تمرینات شعرخوانی و قصه‌خوانی، رنگ‌آمیزی و همچنین تمرینات جدول‌خوانی اشاره کرد. در پایان، اثر حاضر، نوآموز زبان فارسی را به هدف نهایی این کتاب یعنی آشنایی کامل با شکل، صدا، خوانش و نوشتار حرف «ب» در الفبای فارسی خواهد رساند.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی زبان‌آموز فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و به همت نشر افق تهیه شده. هر یک از مجلد‌های این مجموعه با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان و مهارت روخوانی را به راحتی به کودکان خواهند آموخت. همچنین هر جلد از این سری کتاب‌ها دارای تمریناتی کاربردی هستند که یادگیری را به بهترین نحو برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کنند.

کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پیش‌رو برای دانش‌آموزان کلاس اول دبستان و تقویت مهارت ایشان در خواندن و نوشتن پیشنهاد می‌شود.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا (متولد 1334) از شاعران و نویسندگان به‌نام ادبیات کودکان است. مجموعه‌ی آثار این شاعر به بیش از 400 ترانه و داستان برای کودکان می‌رسد. اولین تجربیات این نویسنده در سال 1359 و در مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز شد. او همچنین در تهیه‌ی محتوای فرهنگی کودکان با برنامه‌های تلویزیونی همکاری داشته و دریافت دو دیپلم افتخار در جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و چندین افتخار دیگر را در کارنامه‌ی خود دارد. از دیگر آثار چاپ‌شده‌ی این مؤلف می‌توان به «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» اشاره کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-369-961-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک

مریم بهزادیان پور
۱۴۰۲/۸/۲۰
خوب بود. چون بچه‌ها تازه شروع به یادگیری میکنند در کنار مطالب درسیشون میتونه مفید باشه بعلاوه اینکه براشون جذاب هم هست...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 2: بادبادک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.