معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه
قیمت:
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه

کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه نوشته‌ی شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، شامل تصاویری رنگی و تمریناتی متنوع است که با استفاده از آن‌ها کودکان را با حرف «ه» آشنا می‌کند. این کتاب که از آثار منتخب فهرست توصیفی آموزش و پرورش است، آموزش روخوانی زبان فارسی را به یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده برای نوآموزان تبدیل می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه

مطالعه و کتاب‌خوانی یکی از لذت‌بخش‌ترین و البته از آموزنده‌ترین مهارت‌هاست. این مهارت در کودکان نوآموز، به‌طور ویژه با تمرینات روخوانی تقویت خواهد شد. از طرفی این تمرینات ممکن است در ابتدای راه آموزش با سختی‌هایی همراه باشند. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، در کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه، به کمک نوآموزان زبان فارسی خواهند آمد تا با کارآمدترین روش، مشکلات خود در زمینه‌ی روخوانی را به‌کلی برطرف کرده و یک‌بار برای همیشه، لذت روخوانی زبان فارسی را بچشند.

تمرینات کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه، به‌طور ویژه بر آشنایی با کلمات و ترکیبات حاوی حرف «ت» تمرکز پیدا کرده‌اند. این تمرینات، با تنوع بالای خود، نوآموز زبان فارسی را با طیف وسیعی از مفاهیم آشنا خواهند کرد. همچنین تصاویر جذاب و تمام‌رنگی کتاب به کمک مخاطب می‌آیند تا تجربه‌ی شیرینی از یادگیری روخوانی داشته باشد. نوآموز زبان، در طی این تمرینات و در کنار افزایش درک مطلب و معنا و مفهوم واژه‌ها، به توانایی بیشتری در درک پیام نویسنده و اندیشیدن درمورد آن دست پیدا می‌کند. همچنین این تمرینات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا مهارت‌های نوآموز در هر مرحله، پیشرفته‌تر شده و در انتهای کتاب، قادر به درک جملات و ترکیبات مختلف باشد. بخش‌های متنوع کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه، مانند تمرین «رنگ‌آمیزی»، «قصه‌خوانی» و «شعرخوانی» ضمن بالا بردن مهارت روخوانی، به تقویت چندین مهارت جانبی در کودک نوآموز نیز کمک خواهند کرد. همین‌طور در تمریناتی از جمله «جدول‌خوانی»، «راه‌یابی»، «ببین و بگو» و«وصل کن» شاهد افزایش چشم‌گیر مهارت حل مسئله در کودکان خواهیم بود.

نسخه‌ی نهایی کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه به همت نشر افق به دست علاقه‌مندان رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی زبان‌آموز فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به قلم شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و به کوشش نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این مجموعه با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان و مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. همچنین هر جلد از این سری کتاب‌ها دارای تمرینات جذابی‌ست که یادگیری را به بهترین نحو ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه برای چه کسانی مناسب است؟

اثر پیش‌رو، یک کتاب کمک‌درسی بسیار سودمند و کاربردی برای دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان خواهد بود.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا یکی از شاعران و نویسندگان موفق ادبیات کودکان است که در سال 1343 متولد شده. سرایش و نگارش بیش از 400 ترانه و داستان برای کودکان بخشی از فعالیت‌های حرفه‌ای او هستند. این شاعر و نویسنده در سال 1359 از طریق همکاری با مجله‌ی کیهان بچه‌ها حضور خود را در عرصه‌ی ادبیات آغاز کرد. قاسم‌ نیا همچنین در تولید محتوای فرهنگی کودکان با برنامه‌های تلویزیونی مشارکت داشته. اخذ دو دیپلم افتخار در جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و افتخاراتی از این دست، گوشه‌ای از کارنامه‌ی ادبی وی را می‌سازند. کتاب‌های «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» دو نمونه از آثار محبوب شکوه قاسم نیا هستند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-353-025-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۲۷۵۰۰ ۱۹,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه

فرناز اسدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
من هر حرف جدیدی رو که پسرم یاد می‌گیره کتابش رو می‌گیرم خیلی علاقه داره بهش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 29: هندوانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.