معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب

با کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب، روخوانی زبان فارسی را به یک بازی شیرین برای فرزندان خود تبدیل کنید. شکوه قاسم‌ نیا و عبدالرحمان صفارپور، شما را با جدید‌ترین روش‌‌های آموزش روخوانی و آشنایی با حروف الفبا آشنا خواهند کرد. همچنین، با کمک تصاویر متنوع و تمرینات اصولی این کتاب شاهد بالا رفتن توانایی و مهارت روخوانی کودکان نوآموز خود، به‌ویژه درخصوص کلمات حاوی حرف «س» خواهید بود. کتاب حاضر، اثر منتخب فهرست توصیفی آموزش و پرورش بوده.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب

توانایی روخوانی زبان، آن هم به‌طور روان و مسلط، نیازمند تمرینات روزانه و آشنایی با طیف متنوعی از کلمات است. این همان فرایندی‌ست که کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب، با کمک امکانات ویژه‌ی خود، برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌آورد. شکوه ‌قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان این اثر آموزشی، با استفاده از به‌روزترین روش آموزش روخوانی، یعنی استفاده از تصاویر برای درک مطلب، توانایی نوآموزان را در روخوانی و لذت مطالعه‌ی متون فارسی را دوچندان خواهند کرد.

کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب، در ابتدا با کمک تصاویر موجود در خود، باب آشنایی نوآموز زبان با کلمات جدید را باز می‌کند. این مرحله از زبان‌آموزی «تصویر‌خوانی» نام دارد و به‌طور ویژه بستری برای آشنایی نوآموز با کلمات حاوی حرف «س» را فراهم می‌آورد. در صفحات بعد، کودک با مهارت بیشتری که در شناسایی حروف پیدا کرده، قادر به روخوانی کلمات ساده خواهد بود، این مرحله از یادگیری به عنوان «کلمه‌خوانی» نیز شناخته می‌شود. تمرینات کلمه‌خوانی در مراحل بعدی کتاب توسعه‌ خواهد یافت، به‌طوری که نوآموز زبان، با کمک واژگان قبلی و ترکیب آن‌ها با یک‌دیگر، به ساختارهای پیچیده‌تر مانند جملات دست پیدا می‌کند. این تمرینات به‌ صورت سلسله‌مراتبی و از آسان به پیشرفته طراحی شده‌اند تا به جای خستگی از فرایند آموزش، آن را به یک بازی جذاب برای نوآموز زبان تبدیل کنند. از طرف دیگر، تمامی صفحات کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب، به تصاویر تمام‌رنگی مزین شده‌اند. این تصاویر که با تصویرگری ویژه‌ی سحر حقگو، طراحی شده‌اند جذابیت بصری بیشتری به کتاب بخشیده‌اند. همچنین کتاب حاضر با بازی‌های مختلف آموزشی از جمله جدول‌خوانی، ببین و بگو، شعر‌خوانی و ترکیب‌خوانی، طیف وسیعی از تمرینات را دربرگرفته است. در نهایت، مجموع تمرینات کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب، به نوآموز می‌آموزند تا با گستره‌ی وسیعی از واژگان و ترکیبات فارسی آشنا شده و مهارت روخوانی خود را هر روز، بیشتر و بهتر از روز قبل ارتقا دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

«خودم می‌خوانم» یک مجموعه‌ی زبان‌آموز فارسی برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و با همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این مجموعه با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان و مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. همچنین هر جلد از این سری کتاب‌ها دارای تمرینات جذابی‌ست که یادگیری را به بهترین نحو ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای آموزش به کودکان نوآموز زبان فارسی توصیه می‌شود و برای مطالعه‌ی دانش‌آموزان پایه‌ی اول ابتدایی مناسب خواهد بود.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا (زاده‌ی 1334) یکی از شاعران و نویسندگان مطرح ادبیات کودکان است. مجموعه‌ی آثار این شاعر شامل بیش از 400 ترانه و داستان برای خوانندگان کودک هستند. نخستین تجربیات ادبی این نویسنده در سال 1359 و از نویسندگی برای مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز شد. او همچنین در تولید محتوای فرهنگی برای کودکان در برنامه‌های تلویزیونی مشارکت داشته و کسب دو دیپلم افتخار در جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به همراه چندین افتخار دیگر را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد. از دیگر کتاب‌های منتشرشده‌ی این مؤلف می‌توان از «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» نام برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 6: سیب
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-369-776-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب

محمد جواد شاه قاسمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
این کتاب را که خواندم فوق‌العاده عالی و برای من لذت بخش بود، با تشکر.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 6: سیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.