معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر
قیمت:
27500 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر

شاید شما هم به‌عنوان آموزگار یا والدین کودک نوآموز زبان فارسی، با مشکلات مهارت روخوانی در نوآموزان مواجه شده‌ باشید. کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر، برای حل این مشکل به کمک شما آمده! شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، متخصصان باتجربه‌ی حوزه‌ی زبان‌آموزی، روش مفیدی برای ارتقای مهارت روخوانی به نوآموزان ارائه می‌دهند. کتاب حاضر اثر منتخب فهرست توصیفی از سوی آموزش و پرورش بوده.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر

روخوانی زبان فارسی از مهارت‌های ویژه و البته ضروری برای کودکان نوآموز است. این فرایند می‌تواند به یک سرگرمی جذاب و آموزنده نیز تبدیل شود، به شرط آن که ضمن رعایت اصول آموزشی، طریقی مناسب برای ارائه‌ی آن به نوآموزان فراهم گردد. این همان هدفی‌ست که شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر به‌طور ویژه آن را دنبال می‌کنند. این کتاب با تمرکز بر آموزش حرف «ک» دانش‌آموزان را با طیف متنوعی از کلمات جدید آشنا خواهد کرد.

تمرینات و روش‌های به‌کارگرفته‌‌شده در کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر، سرآغازی برای علاقه‌مندی کودکان به کتاب‌خوانی و چشیدن لذت مطالعه خواهد بود. نکته‌ی به‌خصوص در کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر، استفاده‌ از تصاویر رنگی و جذاب در راستای آشنایی با کلمات جدید است. این روش ضمن ایجاد جذابیت بصری بیشتر برای کودکان، با دخیل کردن حافظه‌ی دیداری آن‌ها، کیفیت فرایند آموزشی را دوچندان خواهد کرد. همچنین تصاویر و واژگان کتاب به‌گونه‌ای گزینش شده‌اند تا ضمن افزایش دامنه‌ی لغات نوآموز، حامل مفاهیم ارزنده، کاربردی و مفید نیز باشند. این تمرینات با طراحی پله‌کانی و از آسان تا پیشرفته، به نوآموز کمک می‌کنند تا به جای خستگی از فرایند آموزشی، آن را همچون یک تمرین و بازی مهارتی پیگیری کنند. همچنین این تمرینات از تنوع ویژه‌ای برخوردارند که هر کدام در کنار بالا بردن توانایی روخوانی و درک مطلب، چندین مهارت جانبی را نیز در کودک نوآموز ارتقا خواهند داد. در میان تمرینات متنوع کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر می‌توان به تمرین‌های «راه‌یابی»، «رنگ‌آمیزی»، «ترکیب‌خوانی» و «ببین و بگو» اشاره کرد.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی زبان‌آموز فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و با همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این مجموعه با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان و مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. همچنین هر جلد از این مجموعه دارای تمرینات جذابی‌ست که یادگیری را به بهترین نحو ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر یک اثر کمک‌آموزشی سودمند برای تقویت روخوانی در دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبستان خواهد بود.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا، زاده‌ی 1334، از شاعران و نویسندگان مطرح ادبیات کودک در ایران است. تألیفات این هنرمند چیزی حدود 400 ترانه و داستان برای کودکان را دربرمی‌گیرند. اولین حضور این نویسنده در دنیای حرفه‌ای ادبیات، در سال 1359 و از نویسندگی برای مجله‌ی کیهان بچه‌ها شروع شد. او همچنین در تولید محتوای فرهنگی برای بینندگان کودک تلویزیون همکاری کرده. دریافت دو دیپلم افتخار از جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به همراه چندین افتخار دیگر بخشی از کارنامه‌ی درخشان شکوه قاسم نیا را می‌سازند. کتاب‌های «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» از دیگر آثار قاسم نیا به شمار می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-369-940-6
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
27500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر

ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۲
این کتاب برای روانخوانی بسیار عالی است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 7: کبوتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.