معرفی و دانلود کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه

عکس جلد کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه

از این پس می‌توانید برای آموزش مهارت خواندن به فرزندان خود، از به‌روز‌ترین روش‌ها استفاده کنید. شکوه قاسم‌ نیا، مدرس زبان فارسی و عبدالرحمان صفارپور، مؤلفان کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه، شما را با کارآمدترین شیوه‌ها در یادگیری زبان فارسی آشنا خواهند کرد. این کتاب با استفاده از تصاویر جذاب خود، کودکان را به دل دنیای شیرین الفبای فارسی خواهد برد. تمرینات استفاده‌شده در این کتاب منتخب فهرست توصیفی از سوی آموزش و پرورش، کار یادگیری حرف «ر» را برای نوآموز زبان راحت‌تر خواهد کرد.

درباره‌‌ی کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه

گرچه چالش‌های مربوط به روخوانی نوآموزان، در ابتدا مسئله‌ی دشواری به نظر می‌رسد، اما روش‌های آموزشی جدید، به‌ویژه در سال‌های اخیر به کمک والدین و آموزگاران آمده‌اند تا آشنایی با حروف الفبا را برای کودکان ابتدایی به فعالیتی آسان و شیرین بدل کنند. شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، نویسندگان کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه، در این کتاب، جذاب‌ترین شیوه‌های آموزشی را به‌کار می‌برند تا فرایند آشنایی و یادگیری حرف «ر» برای کودکان فارسی‌زبان سراسر دنیا به بهترین شکل فراهم شود.

برخلاف شیوه‌های سخت و دیربازده‌ قدیمی در آموزش حروف الفبا، روش‌های جدیدِ به کار گرفته شده در کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه، جریان یادگیری را به فرایندی دلچسب و همچون یک بازی فکری تبدیل می‌کند. این کتاب، کودک را برای یادگیری سریع و آشنایی با حرف «ر» آماده خواهد کرد و حواس بینایی و شنیداری و حافظه‌ی مخاطب را برای درک هرچه بیشتر دروس به کار می‌گیرد. در این میان، تصاویر تمام‌رنگی و جذاب کتاب که توسط تصویر‌گر موفق، سحر حقگو، طراحی شده‌اند، جذابیت آموزشی این تمرینات را دوچندان نموده و فرایند درک مطلب را در ابتدای امر و برای دانش‌آموزی که پیشینه‌ای از آشنایی با حروف ندارند، راحت و جذاب می‌کند.

روند آموزشی کتاب که به صورت تمرینات آسان تا پیشرفته طراحی شده، نوآموز زبان فارسی را برای آشنایی جدی‌ و بالا بردن سطح درک مطلب در مراحل بعدی آماده خواهد کرد. این تمرینات که شامل مواردی مثل قصه‌خوانی، ترکیب‌خوانی، جدول‌یابی و راه‌یابی و ببین و بگو هستند، امر یادگیری را از یک فعالیت پیچیده به یک تفریح شیرین و آموزنده تبدیل خواهند کرد. در کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه، علاوه‌بر آشنایی کلی با خواندن و نگارش حرف «ر»، با واژگان مختلفی که شامل این حرف هستند نیز آشنا خواهیم شد. این فرایند در مراحل بعدی کتاب با تمرینات جمله‌سازی ارتقا پیدا می‌کند. سبک آموزشی کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه، منتشرشده از سوی نشر افق، مقدمه‌ی خوبی برای تقویت مهارت روخوانی نوآموز و بازشناسی سریع حروف و کلمات است و در صفحات پایانی کتاب نیز با انجام تمرینات متنوعی مثل رنگ‌آمیزی ثبت و یادگیری حرف «ر» در حافظه‌ی نوآموز زبان فارسی، به مراحل تکمیلی خود خواهد رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های خودم می‌خوانم

خودم می‌خوانم، یک مجموعه‌ی آموزشی زبان فارسی، برای تمامی کودکان فارسی‌زبان جهان است. این مجموعه به کوشش شکوه قاسم نیا و عبدالرحمان صفارپور، تصویرگری سحر حقگو و به همت نشر افق تهیه شده است. هر یک از جلد‌های این سری کتاب‌ها با تأکید بر یکی از حروف فارسی و با استفاده از روش‌های متنوع، آشنایی با حروف و واژگان، همچنین مهارت روخوانی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل خواهد کرد. گفتی‌ست هر جلد از این مجموعه، تمرینات جالبی دارد که یادگیری را به بهترین شکل ممکن برای نوآموزان زبان فارسی فراهم می‌کند.

کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان نوآموزی که در حال یادگیری الفبای فارسی هستند، از تمرینات و آموزه‌های این کتاب بهره‌ی فراوانی خواهند برد.

با شکوه قاسم نیا بیشتر آشنا شویم

شکوه قاسم نیا، زاده شده در 1334، از شاعران و نویسندگان مشهور و محبوب ادبیات کودک است. تألیفات قاسم نیا به بیش از 400 ترانه و داستان برای خردسالان می‌رسد. نخستین فعالیت ادبی این نویسنده و شاعر در سال 1359 و از مجله‌ی کیهان بچه‌ها شروع شد. او در تولید محتوای فرهنگی برای کودکان با برنامه‌های تلویزیونی مشارکت داشته و دو دیپلم افتخار از جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین افتخارات دیگری را کسب کرده است. از دیگر آثار شکوه قاسم‌ نیا می‌توان به کتاب‌های «هلی فسقلی در سرزمین غول‌ها» و «کلاغه به خنده افتاد» اشاره نمود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودم می‌خوانم 9: روباه
نویسنده،
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-964-369-942-0
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه

برای دریافت کتاب خودم می‌خوانم 9: روباه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.