معرفی و دانلود کتاب معجزه شکرگزاری

عکس جلد کتاب معجزه شکرگزاری
قیمت:
14900 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

معجزه حقیقت دارد و زندگی می‌تواند با نیایش و سپاسگزاری، بسیار بهتر از چیزی باشد که در کودکی تصور می‌کردیم. راندا برن، جزو صد چهره تاثیرگذارِ برگزیده از سوی مجله تایم در سال 2007، در کتاب معجزه شکرگزاری به تشریح اهمیت قدرشناسی در زندگی انسان می‌پردازد و با تمرین‌های آرامش‌بخشی به شما کمک می‌کند این توانایی را در خود تقویت و معجزه را در زندگی‌تان وارد نمایید.

درباره کتاب معجزه شکرگزاری:

آیا تاکنون اتفاق افتاده است که مصائب و مشکلات چشمانتان را به اتفاقات خوب اطراف ببندد؟ آنقدر که فکر کنید در این دنیا هیچ چیز خوبی وجود ندارد.

ما انسان‌ها در سرتاسر زندگی با سختی‌ها امتحان می‌شویم؛ حتی گاهی ممکن است فکر کنیم هرگز دوباره روی پای خود نخواهیم ایستاد. در کتاب معجزه شکرگزاری (The Magic)، می‌آموزید که همیشه سپاسگزار بودن را به خود یادآوری کنید و برای آنچه در مسیرتان قرار گرفته قدردان باشید. این کتاب راز زندگی را در شکرگزاری می‌بیند و معتقد است تکرار این کار می‌تواند کلید رضایت‌خاطر درونی و بهبود کیفیت روابط و زندگی‌تان باشد.

شما قطعاً در زمان‌هایی مشخص قدردان نعمت‌های خداوند بوده‌اید. آنچه راندا برن (Rhonda Byrne) در کتاب معجزه شکرگزاری قصد دارد به شما نشان دهد، تاثیر سپاسگزاری به‌عنوان یک عادت هرروزه است، زیرا انسان معمولاً در گیرودار روزمرگی، ناخودآگاه زیبایی‌های زندگی را نمی‌بیند. برن با مجموعه‌ای از تمرین‌ها و طی یک دوره 28روزه به شما کمک می‌کند قدرشناسی را به عادت تبدیل کنید و نتایج اعجاب‌آور آن را در طولانی‌مدت نظاره‌گر باشید.

کتاب معجزه شکرگزاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در هر برهه از زندگی دچار یأس و استیصال و یا اسیر پوچی شده‌اید و برای فرونشاندن‌شان راه چاره‌ای نیافته‌اید، به احتمال زیاد پاسخ خود را در کتاب معجزه شکرگزاری خواهید یافت.

راندا برن را بیشتر بشناسیم:

نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی، راندا برن، را پیش‌تر به‌خاطر کتاب راز ستوده‌اند. کتابی که تا بهار سال 2007 بالغ‌بر چهار میلیون نسخه فروش داشت و با چنان اقبالی مواجه شد که فیلمی به همین نام نیز در ارتباط با آن ساخته شد. تاکنون بیش از دو میلیون نسخه از فیلم راز به فروش رسیده است. راندا برن از تهیه‌کنندگان تلویزیون استرالیاست که در سال 2007، جزو صد چهره برجسته موثر در جهان از نظر مجله تایم شناخته شد.

جملات برگزیده کتاب معجزه شکرگزاری:

- به یاد داشته باشید: «هرکسی که قدردانی نکند، تمام آنچه که به او ارزانی شده‌ نیز گرفته خواهند شد.»

- این یک واقعیت ساده است: وقتی که سپاسگزار و قدردان نیستید نمی‌توانید به اندازه کافی دریافت کنید و در واقع جادو را از ادامه زندگی‌تان حذف نموده‌اید. زمانی که سپاسگزار نیستید، جلوی جریان سلامتی بهتر، روابط بهتر، شادی بیشتر، پول بیشتر و پیشرفت کاری و شغل مناسب را برای خودتان می‌گیرید.

- «بامدادان، هنگامی‌که از خواب برمی‌خیزید، برای دیدن روشنایی صبح سپاسگزاری کنید، برای غذا و شادی زندگی‌تان سپاسگزار باشید، اگر هیچ علتی برای سپاسگزاری نمی‌یابید، پس مشکلی در خود شما وجود دارد.»

در بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری می‌خوانیم:

زمانی که سپاسگزار و قدردان نعمت‌هایی باشید که هرچقدر هم کوچک باشند، خواهید دید که فوراً افزایش خواهند یافت. اگر برای پولی که هرچند اندک باشد سپاسگزاری کنید، خواهید دید که به طرز بسیار جادویی دارایی‌تان افزایش خواهد یافت. اگر از رابطه‌ای که دارید سپاسگزار باشید، حتی اگر آن‌قدرها هم کامل و بی‌عیب نباشد، می‌بینید که به‌طور معجزه‌آسایی بهتر و کامل‌تر خواهد شد.

اگر از شغلی که دارید سپاسگزار باشید، حتی اگر در نظرتان اصلاً رؤیایی به نظر نمی‌رسد، خیلی زود تغییراتی در روند کاریتان ایجاد خواهد شد به گونه‌ای که بیشتر از آن لذت ببرید و از انواع فرصت‌های کاری در خصوص کارتان متعجب خواهید شد.

نکته مهم این است که اگر نعمت‌ها و داشته‌هایمان را شمارش نکنیم، در حقیقت در دام شمارش ناخواسته نداشته‌ها و موارد منفی گرفتار می‌شویم و در مورد هرآنچه که نداریم صحبت خواهیم کرد. زمانی که دیگران را نقد می‌کنیم و آن‌ها را مقصر می‌دانیم، زمانی که در ترافیک گیر کرده و از عالم و آدم شکایت می‌کنیم، زمانی که منتظر رسیدن نوبت‌مان هستیم، تأخیرها، کارهای اداری وقت‌گیر، نداشتن پول کافی یا بدی آب‌وهوا، ناخواسته تمام این موارد منفی را شمارش خواهیم کرد.

زمانی هم که موارد منفی را شمارش کنیم آن‌ها به جای نکات مثبت و نعمت‌ها افزایش خواهند یافت و از همه مهم‌تر با شمارش هر مورد منفی و گله و شکایت، نعمت‌هایی که در مسیر راهمان قرار دارند را هم از بین می‌بریم. در واقع من هر دو را امتحان کرده‌ام، هم شمردن نعمت‌ها و هم موارد منفی و می‌توانم اطمینان دهم که شمردن نعمت‌ها تنها راه فراوانی در زندگی‌تان است.

فهرست مطالب کتاب

تقدیم به شما
سپاسگزاری
آیا به معجزه و جادو اعتقاد دارید؟
رمز و راز بزرگ آشکار می‌شود
موضوع طلایی قدردانی
کشف من
جادو و معجزه را وارد زندگی‌تان کنید
زندگی شما جادویی است؟
فرمول جادو و معجزه
کتاب جادویی
بعد از 28 روز
رؤیاهای شما چه هستند؟
روز 1: نعمت‌هایتان را بشمارید
یادآوری جادویی
روز 2: سنگ جادویی
یادآوری جادویی
تمرین جادویی شماره 2: سنگ جادویی
روز 3: روابط جادویی
تمرین جادویی شماره 3: روابط جادویی
روز 4: جادوی سلامتی
تمرین جادویی شماره 4: جادوی سلامتی
روز 5: جادوی پول
تمرین جادویی شماره 5: پول جادویی
روز 6: عمل کردن مانند جادو
تمرین جادویی روز 6: عمل کردن مانند جادو
روز 7: راه جادویی خروج از وضعیت منفی
تمرین جادویی شماره 7: راه خروج از موقعیت‌های منفی
روز 8: آمیزه‌های مثبت
تمرین جادویی شماره 8: آمیزه‌های مثبت
روز 9: پول مغناطیسی
تمرین جادویی شماره 9: پول مغناطیسی
روز 10: جادو همه را مانند گردوغبار فرا می‌گیرد
یادآوری جادویی
تمرین جادویی شماره 10: جادو همه را مانند گردوغبار فرا می‌گیرد
روز 11: صبح جادویی
تمرین جادویی شماره 11: صبح جادویی
روز 12: انسان‌های جادویی که تفاوت را رقم می‌زنند
تمرین جادویی شماره 12: انسان‌های جادویی که تفاوت را رقم می‌زنند
روز 13: تمامی آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید
اکنون واقعاً چه چیزی را بیشتر از همه می‌خواهید؟
تمرین جادویی شماره 13: تمامی آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید
روز 14: یک روز جادویی داشته باشید
تمرین جادویی شماره 14: یک روز جادویی داشته باشید
روز 15: روابطتان را به‌صورت معجزه‌آسایی بهبود ببخشید
چرا می‌خواهید احساسات بد و منفی‌تان نسبت به دیگران را از بین ببرید؟
تمرین جادویی شماره 15: روابطتان را به‌صورت معجزه‌آسا بهبود ببخشید
روز 16: جادو و معجزه در سلامتی
مرحله 1: سلامتی که دریافت کرده‌اید (گذشته)
مرحله 2: سلامتی که ادامه یافته است (اکنون)
مرحله 3: سلامتی که می‌خواهید دریافت کنید (آینده)
تمرین جادویی شماره 16: جادو و معجزه در سلامتی
روز 17: جادوی پول
تمرین جادویی شماره 17: چک جادویی
روز 18: لیست کارهای جادویی
تمرین جادویی شماره 18: لیست کارهای جادویی
روز 19: رد پاهای جادویی
تمرین جادویی شماره 19: رد پاهای جادویی
روز 20: جادوی قلبی
تمرین جادویی شماره 20: جادوی قلبی
روز 21: نتایج باشکوه
تمرین جادویی شماره 21: نتایج باشکوه
روز 22: در مقابل چشمانتان
تمرین جادویی شماره 22: در برابر چشمانتان
روز 23: هوای جادویی که تنفس می‌کنید
تمرین جادویی شماره 23: هوایی جادویی که تنفس می‌کنید
روز 24: چوب‌دستی جادویی
تمرین جادویی شماره 24: چوب‌دستی جادویی
روز 25: اشاره جادویی
تمرین جادویی شماره 25: اشاره شگفت‌انگیز
روز 26: اشتباهات جادویی را به نعمت و موهبت تبدیل کنید
تمرین جادویی شماره 26: اشتباهاتتان را به نعمت و موهبت تبدیل کنید
روز 27: آینه جادویی
تمرین شماره 27: آینه جادویی
روز 28: سحر و جادو را فراموش نکنید
تمرین جادویی شماره 28: قدرشناسی را به یاد داشته باشید
آینده جادویی شما
جادو هرگز پایانی ندارد
جهان هستی و کائنات و شما
قدردانی جواب می‌دهد
جادو را با خود به همراه داشته باشید
در مورد راندا برن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه شکرگزاری
نویسنده
مترجممیلاد شیروانی
ناشر چاپیانتشارات ملینا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-327-223-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
14900 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه شکرگزاری

مصطفی دهقانی
۱۴۰۲/۱/۲
سلام. حتما اکثرا این جمله رو شنیده بودیم که: شکر نعمت، نعمتت افزون کند_کفر نعمت از کفت بیرون کند. یا آیاتی در قرآن در مورد ثواب شاکرین خوانده یا شنیده بودیم. ولی اغلب فکر میکردم شکرگزاری یعنی گفتن چند جمله مثل: خدایا شکرت، فکر میکردیم این همان شکر کردن است. کتاب شکرگزاری راندا برن به ما نشان میدهد که شکرگزاری هم مانند هر کاری، راه و روشی دارد. با خواندن این کتاب در همان یکی، دو هفته اول، معجزه را به چشم خود خواهید دید. خواهید دید که شکرگزاری چگونه زندگیتان را تغییر میدهد و به شما یک زندگی اعطا میکند که لحظه لحظه آن با نشاط و شادی ورسیدن به خواسته هایتان همراه است. کتاب معجزه شکرگزاری یک کتاب عالی از یک نویسنده عالی است. کتابی که تا آن ا نخوانید متوجه ارزشمند بودنش نمی‌شوید. بعنوان فردی که اثرات‌های این کتاب را در زندگی خود به عینه دیده‌ام این کتاب را به همه دوستان شدیداً پیشنهاد میکنم. خصوصا افرادی که در زندگی سردرگم شده، دچار روزمرگی شده، بی انگیزه هستند و نمی‌توانند به خواسته‌ها و آرزوهایشان برسند، این کتاب را مطالعه کنند و اثرات معجزه مانند آنرا با تمام وجود مشاهده کنند. براستی که کتاب خوب، بهترین دوست انسان است
جهان نیاکی
۱۴۰۲/۵/۱۵
در کل کتاب خوبی هست. اینکه مطالب رو‌ دقیق و تکلیف وار بیان کرده و یه جور برنامه عملی در اختیار خواننده قرار داده عالیه. فقط بنظرم تکرار مطالب توش زیاد بوده واسه همین پنج ستاره ندادم. در کل ارزش خرید و مطالعه داره بنظرم. کتاب‌هایی که قوانین زندگی رو بیان می‌کنند و کتاب‌های انگیزشی در کل همه شون همون کلام معروف گفتار نیک، کردار نیک و پندار نیک رو دارن بیان می‌کنن. مهم عمل کردن به این مطالب هست، مهم تبدیل کردن این قوانین به عادت همیشگی در زندگی هست. با خوندن صرف چنین کتابهایی هیچ تغییری در زندگی رخ‌ نمیده. مهم اینه که بخونید و عمل کنید. اونم نه کوتاه مدت بلکه بلندمدت به شکلی که تبدیل به عادت بشه براتون. تصور اینکه فقط با خوندن مطالب دنیاتون گل و بلبل میشه همون قدر ساده انگاری هست که تصور کنید کسی که هیچی از رانندگی نمیدونه و تا حالا پشت فرمون نشسته فقط با خوندن کتاب آیین نامه تبدیل به یک راننده حرفه‌ای بشه. برای ماهر شدن باید تمرین کرد!
مریم
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این کتاب دیدگاهی جالب در باره سپاسگذاری را برایمان باز میکند با راهکارهای ساده در اجرای امر شکر گذاری این کار را به عادتی مفید در زندگی مان تبدیل می‌کند
من به شخصه سعی میکنم با راهای پیشنهادی کتاب مسیری جدید را در زندگی خود ایجاد کنم خواندن این کتاب برای حداقل یکبار برای همه در هر سنی لازم است ما

بیشتر شکرگزاری را کار ساده‌ای می‌دانیم اما ان را به صورت کاربردی نمی‌توانیم بکار ببریم واین کتاب ما را در این زمینه یاری میکند
(◠‿◕) ΛЛłT͎Λ
۱۴۰۱/۹/۲
مدتها بود این کتاب رو بخاطر تعاریف خوب و قابل توجهی که خوانندگان کتاب توصیف کرده بودند خریده بودم ولی نتونسته بودم برای خوندنش وقت بزارم. که بلاخره موفق به خوندنش شدم. بسیار کتاب با ارزش و خوشحال و امیدوار کننده‌ای بود. پیشنهاد میکنم تجربه‌ی جذاب مطالعه‌اش رو از دست ندین. و باز هم ممنونم از مجموعه کتابراه دوست همیشه همراه.
Jahan
۱۴۰۲/۷/۲۶
سلام خدمت دوستان کتاب دوست از نظر من بسیار کتاب جذاب عالی و سازنده‌ای هست ممنونم از خانم راندا برن و دوستانی که باعث شدن این کتاب به دست ما برسه به جرعت میگم این کتاب مسیر زندگی منو تغییر داد و دیدگاه منو نسبت به جهان اطرافم دگرگون کرد از خداوند سپاسگزارم که همیشه بهترینهارو سر راهم قرار میده شماهم امیدوارم با خوندن این کتاب موج عظیمی از اتفاقات خوب در زندگی تون جاری بشه دوستون دارم بهترینهارو براتون خواستارم
Parisa.
۱۴۰۲/۸/۲۵
باسلام. من از دوستام بسیار از فواید و تاثیرات زیاد این کتاب شنیدم راستش یکم برام عجیب بود که ادم با فکر مفید و شکر گزاری بتونه چیزای مفیدرو جذب کنه وبهشون برسه برای همین هم من اونو خریدم و بهش عمل کردم تقریبا دارم به همه معجزه هاش میرسم این راه و این کتاب راه را بهت نشون میده وقدمها رو ثابت میکنه که نمونه بارز همون شکر نعمت، نعمتت افزون کنده. باتشکر فراوان از اقای راندا بران
نجمه مهری
۱۴۰۲/۶/۲۵
قبل از اینکه این کتاب رو بخونم در موردش زیاد شنیده بودم و فکر میکردم بیش از حد از این کتای گفته شده و ممکن نیس یه کتاب این همه تغییر رو ب وجود میاره ولی تو روز ۱۲ یا ۱۳ حین انجام تمرینای این کتاب حسرت خوردم ک چرا زودتر این کتاب رو نخوندم، این کتاب حداقل کاری ک میکنه اینه ک بهت نعمت‌هایی ک داری و گوشزد میکنه و در حقیقت نیمه پر زندگیت رو میبینی و حس خوبی بابتش میگیری
Mostafa golpayegani
۱۴۰۲/۵/۷
همیشه بعد یه حادثه یا مشکل یا یه مصیبت که اروم میشیم از سرمون میگذره یادمون میره کی پناهمون شد چه قولهایی دادیم تو اون حالت خود من به بیش از صدتا از این لحظه با این کتاب رسیدم که نه به قولهام عمل کرده بودم و نه حتی شکر اون لحظه رو بجا اورده بودم نویسنده این کتاب نمیدونم سیمش چطور وصله دمش گرم باشه که باز دلم رو گرم کرد
فردین امیریان
۱۴۰۳/۱/۲۹
عالی شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند. جالب این که قرآن نمیگه شکر نعمت نعمتت افزون کند بلکه میگه شکر نعمت خودت را افزون کند یعنی ظرفیت برای دریافت نعمات دیگر افزایش پیدا می‌کنه این کتاب هم همین میگه. پیشنهاد میکنم همه کتاب یک دفعه نخوانید با فاصله حداقل یکروز بخوانید تا بتونید تمریناتش انجام بدهید
زهرا منفرد
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب خوبیه همیشه فکر میکردم بعد از اینکه چیزی دریافت کردم یا به دست اوردم شکرگزار باشم ولی متوجه شدم قبل از بدست اوردنش هم باید سپاسگزاری کنم البته قبل از به دست آوردن بنظرم فقط شکرگزاری کافی نیست باید تلاش کنیم. اگرچیزی رومیخواهیم تلاش کنیم در کنارش شکرگزاری و دید مثبت به خواسته هامون می‌رسیم.
مریم شهبازی
۱۴۰۲/۳/۳۱
بهترین کتابی بود که خوندم
کلمه به کلمه کنار هم حال خوب و حس انرژی مثبت و آگاهی میداد
یاد گرفتم که شکر گزاری و سپاسگزاری در هر لحظه واجبه و قانون داره
نکته جالب اینجاس که خیلی هاشو از قبل بلد بودم خیلی هاشو جدید یاد گرفتم و خوشحالم این کتاب رو خوندم📚📚
Majidmalekian
۱۴۰۲/۱/۳
من این کتاب را تازه شروع کردم ولی با این حال خیلی فوق العاده هستش
خدایا بخاطر این کتاب ازت سپاس گزارم که تو مسیر زندگیم قرارش دادی
از نویسنده محترم هم سپاسگزارم که همچین کتاب فوق العاده‌ای به قلم تحریر در آوردن.
سپاسگزارم، سپاسگزارم، سپاسگزارم
زهرا معصومی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
خداوند دو دسته رو خیلی دوست داره یکی کسانی که خیلی صبر می‌کنن و دیگری خیلی شکر میکنن
شکر برای داشته‌ها و صبر برای نعمت‌های بهتر ❤
واقعا هم شکرگذاری و نتایجش معجزست
احمدکاظمی
۱۴۰۲/۶/۸
این کتاب به ادم یاد میده که سپاسگزار تمامی نعمت‌ها باشیم و اگر ۸میلیارد ادم دنیا این کتاب بخونند و عمل کنند دنیا بهتری خاهیم داشت و من از همون چند روز اول بخاطر انجام کارهایی که گفته انجام دهید معجزه دیدم در زندگیم حتما بخونید سودمنده
محمد واحدی
۱۴۰۲/۲/۱۰
یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا حالا خوندم. هر بار که از ته دل شکر گزاری میکنم سریع حالم خوب میشه وقتی حالم خوبه ذهنیت مثبت دارم به همچیز به دید مثبت نگاه میکنم و همچیز راحت حل میشه اتفاقی خوبی برام می‌افته. الهی صد هزار مرتبه شکرت برای این حال خوب
مشاهده همه نظرات 133

راهنمای مطالعه کتاب معجزه شکرگزاری

برای دریافت کتاب معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.