معرفی و دانلود کتاب نیمه تاریک جویندگان نور: قدرت، خلاقیت، استعداد و آرزوهای خود را باز ستانید

عکس جلد کتاب نیمه تاریک جویندگان نور: قدرت، خلاقیت، استعداد و آرزوهای خود را باز ستانید
قیمت:
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیمه تاریک جویندگان نور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیمه تاریک جویندگان نور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیمه تاریک جویندگان نور: قدرت، خلاقیت، استعداد و آرزوهای خود را باز ستانید

دبی فورد، نویسنده‌ی برجسته‌ی آمریکایی در کتاب نیمه تاریک جویندگان نور به شما کمک می‌کند تا خود را دوست بدارید، نیمه‌ی تاریک وجودتان را در آغوش کشید و به سوی به‌زیستی قدم بردارید. این اثر الهام‌بخش بسیاری از مخاطبان قرار گرفته و به چندین زبان زنده‌ی دنیا نیز ترجمه شده است. لازم به ذکر است این اثر یکی از عناوین پرفروش نیویورک تایمز می‌باشد. بیش از این تعلل نکنید و با مطالعه‌ی این کتاب آینده‌ای درخشان برای خود بسازید.

درباره‌ی کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

دبی فورد (Debbie Ford) در کتاب نیمه تاریک جویندگان نور (The Dark Side Of The Light Chasers) به شما کمک می‌کند تا نقاط مثبت، قدرت‌های فردی و استعدادهایتان را از نو بشناسید. او بیان می‌کند که اغلب انسان‌ها دل‌نگران نقاط تاریک شخصیت، نقاط ضعف و ویژگی‌های منفی خود هستند؛ غافل از این که انرژی‌ها و نیروهای منفی درونی قادرند آدمی را به سوی روشنایی‌های زندگی و رقم زدن یک زندگی بهتر هدایت کنند. این نویسنده‌ی نام‌آشنا در صفحه‌به‌صفحه‌ی این کتاب همراه شماست تا بتوانید همه‌ی جنبه‌های وجودی خود را بشناسید و در نهایت، آن‌ها را بپذیرید و زندگی بهتری را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید. به عبارت دقیق‌تر، درک جنبه‌های وجودی نه تنها به رشد شما کمک می‌کند، بلکه انسان‌های اطرافتان هم از نتیجه‌ی آن نیز بهره خواهند برد.

هنگامی که به مفاهیم مطرح‌شده در این کتاب توجه کنید و راهکارهای دبی فورد را به کار ببندید، از صمیم قلب از نویسنده تشکر خواهید کرد. می‌توان ادعا کرد که زندگی شما به قبل و پس از مطالعه‌ی کتاب نیمه تاریک جویندگان نور تقسیم خواهد شد. بنابراین، با در آغوش کشیدن نیمه‌های تاریک وجودتان آرامش درونی و عشق را بیابید و در نتیجه‌ی آن دیگران را بدون هیچ قید و شرطی دوست داشته باشید.

کتاب نیمه تاریک جویندگان نور اولین بار در سال 1998 منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این اثر از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری است که به نوزده زبان ترجمه شده. در ایران نیز اثری پرخواستار و پرفروش به شمار می‌آید و ناشران و مترجمان مختلفی به انتشار آن همت گمارده‌اند. کتاب نیمه تاریک جویندگان نور با عناوینی همچون «نیمه‌ی تاریک وجود»، «جوجه اردک زشت درون» و « جویندگان نور در نیمه تاریک وجود» نیز شناخته می‌شود. اثری که در دست دارید را الهام شریف به زبان فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش روانه‌ی بازار نشر ایران کرده است. این ترجمه یکی از بهترین ترجمه‌های خوب کتاب نیمه تاریک جویندگان نور است.

در ادامه نام برخی از فصول این کتاب را ملاحظه می‌کنید: «دنیا درون ماست»، «جمع کردن مجدد تکه‌های گمشده‌ی وجودمان»، «سایه خود را بشناس تا خود را بشناسی» و «زندگی‌ای که ارزش زیستن دارد».

جوایز و افتخارات کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

  • پرفروش‌ترین کتاب سال 1998
  • از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
  • ترجمه به بیش از نوزده زبان زنده‌ی دنیا
  • از پرفروش‌ترین عناوین ژانر خودسازی در جهان

نکوداشت‌های کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

  • در این‌ کتاب‌ والا دبی‌ فورد به‌ شیوه‌ای‌ منظم‌ گام‌های‌ رسیدن‌ به‌ یکپارچگی‌ و دگرگونی‌ را مشخص‌ می‌کند. (دیپاک‌ چوپرا، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل)

  • دبی‌ فورد ما را از الگوهایی که منجر می‌شوند خود را تنبیه کنیم عبور می‌دهد؛ الگوهایی که اغلب ما را زنجیر کرده‌اند. نظرات‌ او به‌‌گونه‌ای‌ خارق‌العاده‌، جذاب‌ و قانع‌کننده‌ هستند. (ماریان‌ ویلیامسون‌، سیاست‌مدار اهل ایالت متحده آمریکا)

  • دبی‌ فورد در این‌ کتاب‌ منحصر‌به‌فرد به‌ ما می‌آموزد که‌ تمامی‌ جنبه‌های‌ خود را بشناسیم‌، بپذیریم‌ و در نهایت، دوست‌ بداریم‌. خواندن‌ کتاب‌ نیمه تاریک جویندگان نور را به‌‌شدت‌ توصیه‌ می‌کنم‌! (دین مایکل اورنیش، پزشک، پژوهشگر، استاد دانشگاه و مؤلف آمریکایی)

  • این کتاب را با دقت بخوانید. یک بار بخوانید و دوباره بخوانید. سپس برای بار سوم بخوانید تا مفاهیم آن را خوب درک کنید و تمرینات آن را انجام دهید. آری شما را به چالش دعوت می‌کنم. آیا جرأت‌ این‌ کار را دارید؟ البته‌ اگر نمی‌خواهید زندگی‌تان‌ دگرگون‌ شود، نه‌ این‌ کتاب‌ را بخوانید و نه‌ تمرین‌های‌ آن‌ را انجام‌ دهید، بلکه‌ هم‌اکنون‌ کتاب‌ را ببندید و در بالای‌ کمد یا طبقه بالای‌ کتابخانه‌ - جایی‌ که‌ دستتان‌ به‌ آن‌ نرسد - بگذارید، یا آن‌ را به‌ دوستی‌ بدهید، زیرا تقریباً غیرممکن‌ است‌ که‌ این‌ کتاب‌ را درک‌ کنید و دگرگونی‌ ژرفی‌ در زندگی‌ احساس‌ ننمایید. (نیل دونالد والش، نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی)

کتاب نیمه تاریک جویندگان نور مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید تحولاتی بزرگ در درون خود به وجود آورید و توانایی‌ها و استعدادهایتان را شکوفا کنید، کتاب نیمه تاریک جویندگان نور برای شماست. همچنین اگر به کتاب‌های ژانر خودسازی علاقه‌مند هستید، از مطالعه‌ی کتاب نامبرده غافل نشوید.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم

دبی فورد در سال 1955 به دنیا آمد و در سال 2013 بر اثر سرطان بدرود حیات گفت. او یکی از نویسندگان مطرح کتاب‌های معنوی بود و آثارش همواره از پرفروش‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رفت. ترغیب آدمیان به کشف دنیای درون و ورود به جهان بیکران معنویت، هدف مورد علاقه‌ی فورد از نوشتن انبوهِ آثارش بود.

شهرت و اعتبار اصلی او بیشتر به دلیل نگارش کتاب «نیمه تاریک جویندگان نور» یا «نیمه تاریک وجود» است. این اثر در سالی که انتشار یافت عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال را به دست آورد. از دیگر آثار برجسته فورد می‌توان به این موارد اشاره کرد: «شجاعت»، «جدایی معنوی، «نیمه تاریک وجود»، «پاکسازی آگاهی در 21 روز» و «بهترین سال زندگی شما».

در بخشی از کتاب نیمه تاریک جویندگان نور می‌خوانیم

وقتی این حقیقت را بپذیریم که هر یک از ما دارای تمام ویژگی‌های جهان هستیم دست از وانمود کردن می‌کشیم. اغلب ما آموخته‌ایم که از دیگران متفاوتیم. بعضی از ما خود را برتر از دیگران تصور می‌کنیم و بسیاری از ما اعتقاد داریم بی‌صلاحیت هستیم. زندگی ما با این قضاوت‌ها شکل گرفته است. این قضاوت‌ها هستند که ما جملاتی مانند "من مثل تو نیستم" را به زبان می‌آوریم. اگر سفید پوست باشی و مانند آ‌ن‌ها بزرگ شده باشی ممکن است باور کنی با سیاهپوست‌ها فرق داری و اگر سیاهپوست باشی ممکن است اعتقاد داشته باشی با آسیایی‌ها یا اسپانیولی‌ها فرق داری. یهودی‌ها اعتقاد دارند با مسیحیان فرق دارند و محافظه‌کاران راست‌گرا گمان می‌کنند با آزادی‌خواهان چپ‌گرا متفاوتند.

فرهنگ هر یک از ما به ما آموخته است که ما دراصل با بقیه متفاوتیم. ما همچنین تحت‌تأثیر تعصبات دوستان و خانواده قرار می‌گیریم. "تو متفاوتی چون تو چاقی و من لاغر. من باهوشم و تو خنگ. من ترسو هستم و تو شجاع. من بی‌بخارم و تو پرتکاپو. من تند هستم و تو آرام. " این گونه باورها برای ما این توهم را به‌وجود می‌آورند که ما با دیگران فرق داریم؛ موانعی داخلی و خارجی در برابر ما می‌سازند که ما را از تمامیت خویش محروم می‌کند و موجب می‌شوند انگشت قضاوت‌مان را به‌سوی یکدیگر اشاره بگیریم.

نکته در اینجاست که بفهمیم هیچ چیزی در جهان وجود ندارد که بتوانیم ببینیم و درک کنیم و خود آن نباشیم. اگر ما ویژگی به‌خصوصی را در خود نداشتیم نمی‌توانستیم آن را در دیگران تشخیص دهیم. اگر شما تحت‌تأثیر شجاعت کسی قرار می‌گیرید، این انعکاس شجاعت درون شماست. اگر شما فکر می‌کنید کسی خودخواه است، مطمئن باشید خودتان نیز قادر به بروز همان مقدار خودخواهی هستید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: دنیای درون، دنیای بیرون
فصل دوم: در جستجوی سایه
فصل سوم: دنیا درون ماست
فصل چهارم: جمع کردن مجدد تکه‌های گمشده‌ی وجودمان
فصل پنجم: سایه خود را بشناس تا خود را بشناسی
فصل ششم: من آنم
فصل هفتم: نیمه تاریک خود را در آغوش بگیر
فصل هشتم: خود را از نو تعریف کن
فصل نهم: بگذار بدرخشی
فصل دهم: زندگی‌ای که ارزش زیستن دارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیمه تاریک جویندگان نور: قدرت، خلاقیت، استعداد و آرزوهای خود را باز ستانید
نویسنده
مترجمالهام شریف
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-964-236-725-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

nasrin Aghajan
۱۴۰۳/۲/۲
کتاب عالی بود و باعث می‌شود همه جنبه‌های وجود خود را بپذیریم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

برای دریافت کتاب نیمه تاریک جویندگان نور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.