معرفی و دانلود کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید: جلد دوم

عکس جلد کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید: جلد دوم
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید: جلد دوم

کارن لی لاند در کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید، به بحث برندسازی شخصی و تجاری و ارتباط آن‌ها با هم می‌پردازد و تاکتیک‌هایی برای پیاده‌سازی آن‌ها پیشنهاد می‌دهد. این کتاب که جلد دوم مجموعه‌ی راهنمای طراحی، ساخت و بروزرسانی برندها است، اشتباهات رایج درمورد پرسنال برندینگ را مرور و اصلاح می‌کند و نکاتی کاربردی را برای خلق یک برند سطح‌بالا و معتبر ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید

برندسازی شخصی تقریباً از اوایل قرن جدید به شکل جدی مطرح شد. ایده‌ی چنین رویکردی این بود که اگر فرد بتواند خود و توانایی‌هایش را به‌خوبی مطرح کند، می‌تواند حرفه و سازمانش را هم متحول کند. این شیوه خیلی سریع مورد توجه قرار گرفت و از چهره‌های رسانه‌ای و هنری تا سیاسی و مدیریتی از آن بهره بردند اما شبکه‌های اجتماعی و اینترنت مناسبات سنتی و کلاسیک برندینگ را تغییر داده‌اند. اکنون ابزارها گسترده‌تر و رویکردها پیچیده‌تر شده‌اند. کارن لی لاند (Karen Tiber Leland) در جلد اول مجموعه‌ی برندسازی‌اش، یعنی کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید، ایده‌هایی برای برندسازی در دوران مدرن مطرح کرده بود. حالا در کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید (The Brand Mapping Strategy)، او بحث برندینگ را تکمیل می‌کند و می‌کوشد شیوه‌های پیاده کردن آن را توضیح دهد.

کارن لی لاند از متخصصان حوزه‌ی برندسازی و بازاریابی به شمار می‌آید. او در مقدمه‌ی کتابش،‌ از نویسنده‌ای می‌گوید که به‌شدت تلاش می‌کرد وارد برنامه‌ی اپرا شود تا کتابش را تبلیغ کند. اپرا در دهه‌های پیشین برندی بی‌نهایت قدرتمند بود و به شدت بر افکار عمومی تأثیر داشت. اما علیرغم تصور نویسنده، حضور او در برنامه‌ی اپرا، کمکی به تبلیغ کتابش نکرد. لی لاند اعتقاد دارد اشتباه او این بود که متوجه نشد در دوران جدید، اپرا دیگر کارخانه‌ی برندسازی نیست. مخاطب امروزی صرفاً با تلویزیون سروکار ندارد، بلکه به ده‌ها کانال اجتماعی دسترسی دارد که خیلی راحت می‌تواند از آن‌ها اطلاعات کسب کند. لی لاند در کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید، سعی دارد این نگاه سنتی را تعدیل نماید. او در کتاب حاضر به اشتباهات و افسانه‌هایی که درمورد برندینگ شخصی وجود دارد می‌پردازد و می‌کوشد آن‌ها را اصلاح و بازتعریف کند. در ادامه، بخشی را به برندینگ تجاری اختصاص می‌دهد و سعی می‌کند رابطه‌ی متقابل برند شخصی و تجاری را بررسی کند و توضیح دهد که چطور این دو بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند.

کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید را نشر اردوی سوره با ترجمه‌ی کامیاب قانعیان به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های راهنمای طراحی، ساخت و بروزرسانی برندها

مجموعه‌ی راهنمای طراحی، ساخت و بروزرسانی برندها، مجموعه‌ای دوجلدی درمورد برندسازی است که کارن لی لاند آن را تألیف کرده. این کتاب‌ها مخاطب را با مفهوم برندینگ در عصر دیجیتال آشنا می‌کنند و استراتژی‌هایی مؤثر برای طراحی و اجرای برندهای شخصی و سازمانی ارائه می‌دهند. «چگونه برند خود را طراحی کنید» و «چگونه برند خود را اجرا کنید» عناوین کتاب‌های این مجموعه هستند.

نکوداشت‌های کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید

  • این کتاب استثنایی برای کسانی است که به‌ جای حرف زدن، می‌خواهند دست‌به‌کار شوند و برندی مؤثر بسازند. تأکید کارن لی لاند بر رویکردهای پژوهشی برندسازی، راهنمایی ارزشمند برای مدیران در تمام سطوح است. (ناتان ریشتر، پژوهشگر)

  • کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید رازهای خلق یک برند سطح‌بالا را بیان می‌کند و به رهبران انگیزه می‌دهد تا نه‌ فقط برند خود، که برند تیم و شرکتشان را هم دگرگون کنند. (اولیویا فاکس کابان، مؤلف)

  • فارغ از اینکه در چه کسب‌وکاری هستید، این کتاب را به‌دقت مطالعه کنید و به‌عنوان ابزاری شخصی از آن استفاده نمایید تا خود، شرکت و محصولتان را متمایز و برجسته‌ سازید. (دیو آستین، مؤلف)

کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مدیر و رهبر یک سازمان هستید و یا می‌خواهید برند شخصی معتبری برای خود بسازید، می‌توانید این کتاب را مطالعه کنید.

با کارن لی لاند بیشتر آشنا شویم

کارن لی لاند، نویسنده، مدیر و کارشناس برندینگ است. او در رشته‌ی رهبری و مدیریت از دانشگاه کاپلا فارغ‌التحصیل شده. همچنین چند سالی در شرکت‌های مختلف به‌عنوان بازاریاب حضور داشته و با کمپانی‌های مهمی همچون اپل، گوگل، توییتر و جانسون اند جانسون در ارتباط بوده است. او بنیان‌گذار و مدیر شرکتی است که در حوزه‌ی برندینگ و بازاریابی فعالیت دارد. کارن لی لاند مؤلف 9 کتاب است که تاکنون در حدود پانصد هزار جلد از آن‌ها به فروش رسیده.

در بخشی از کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید می‌خوانیم

دوست من دیویت جونز، عکاس سابق نشنال جئوگرافیک و سخنران بین‌المللی به من گفت: «باید به هاوایی بیایید و در کارگاه عکاسی یک‌هفته‌ای که در ماه آوریل تدریس می‌کنم شرکت کنید.»
گفتم: «من عکاسی را دوست ندارم و علاوه بر این، در عکاسی افتضاح هستم.»
او گفت: «کارن، تو همیشه هنرمند بودی. فقط نمی‌دانی که چگونه از رسانه استفاده کنی.»
پرسیدم: «شرکت‌کننده‌ها حرفه‌ای و پیشرفته هستند یا مانند من مبتدی هستند؟ من حتی بلد نیستم با دوربین کار کنم. شوخی نمی‌کنم.»
دیویت گفت: «ترکیبی از عکاسان مبتدی و باتجربه‌تر وجود خواهد داشت، اما نگران نباش من حواسم به تو هست و تو خیلی زود همه چیز را یاد می‌گیری.»

من به دیویت اعتماد داشتم. هاوایی را دوست داشتم و از کودکی نقاش و چاپگر بودم. پس پیش خودم فکر کردم چراکه نه؟ شب اول کارگاه بود. ده نفر از ما در استراحتگاه هوی هوولانا در مولوکای، یک جزیره روستایی بدون استارباکس و بدون یک چراغ راهنمایی، در لانای نشسته‌ بودیم. با نگاهی به بالای درختان پاپایا، با چشم‌انداز منظره نمادین 180 درجه اقیانوس، جلسه آشنایی با مقدمه‌ای درباره تجربه عکاسی قابل توجه هر کسی آغاز شد؛ یعنی تجربه همه افراد به‌جز من. در عرض چند دقیقه، عکاسان همکار من وارد بحثی طولانی در مورد اف استاپ4 شدند که چیزی شبیه به این بود: «اگر بخواهید یک عکس به اندازه کافی عریض باشد که کل صحنه را در بر بگیرد، اما همچنان زاویه دید محدودی داشته باشید، چه؟ آیا دوربین 24 میلی‌متری f/2 برای این عکس مناسب است؟»

فهرست مطالب کتاب

فصل ششم: افسانه‌های اشتباه درباره برندسازی شخصی
آنچه درباره برندسازی باید بدانید؛ (فکر می‌کنید می‌دانید، اما نمی‌دانید)
افسانه 1: برندسازی شخصی یک پدیده نسبتاً جدید است
افسانه 2: شهرت شما برند شخصی شماست
افسانه 3: برند شخصی شما همه چیز درباره شماست
افسانه 4: برند شخصی چیز خوبی است؟
افسانه 5: تصویر شما برند شخصی شماست
افسانه 6: یک برند شخصی خوب است اما غیرضروری است
افسانه 7: نام تجاری شخصی شما با نام تجاری کاری شما در تضاد است
فصل هفتم: تعریف و اصلاح سه بیان برند شخصی شما
برند شخصی خود را با سرمایه بصری، فکری و احساسی بسازید
با موضوع خود کار کنید
بیش از یک پاسخ صحیح وجود دارد
عنصر بصری برند شخصی شما
جنبه فکری برند شخصی شما
بخش سوم: ایجاد برند شخصی مدیرعامل و شرکت برندمحور
فصل هشتم: مدیران ارشد و نام تجاری مدیرعامل شما
ایجاد یک نام تجاری همسو برای جلب شهرت، حضور اجرایی و رهبری فکری مدیرعامل
رهبری فکری خود را ایجاد کنید
در بازاریابی محتوا شرکت کنید
وضعیت فعلی برند شخصی و حضور اجرایی خود را ارزیابی کنید
پروژه‌های برند شخصی ایجاد کنید
فصل نهم: تعریف و اصلاح پنج عنصر یک شرکت برند محور
فرهنگی ایجاد کنید که سازمان شما را با اهداف برند شما هماهنگ کند
1. تجربه مشتری
2. تعهد مدیریت
3. تعهد شغلی و مشارکت کارکنان
4. فرآیندها، رویه‌ها، سیستم‌ها و استانداردها
5. زیرساخت‌های سازمانی
کسب و کار شما چقدر برند محور است؟
دو راه برای تبدیل شدن به یک سازمان برند محور
مسیر 1: چرخه معیوب مدیریت تغییر
مسیر 2: فرآیند تغییر مبتنی بر تعهد
استفاده از قدرت تیم‌ها برای برند محوری
فرآیند بهبود مستمر برند
فراتر از تیم‌سازی تا برندسازی تیمی
فصل دهم: تقاطعی که برندهای تجاری و شخصی با هم ملاقات می‌کنند
چرا مدیریت حرفه‌ای پیشگیرانه یک پیروزی برای همه است؟
مصاحبه خود را با رسانه‌های اجتماعی آماده کنید
کیفیت ردپای دیجیتالی شما مهم است
چه چیزی ممکن است شما را به شغل برساند؟
از حریم خصوصی خود محافظت کنید
انتخاب دوستان خود را مدیریت کنید
چرخش بازی منصفانه است
ما به دایره کامل رسیده‌ایم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه برند خود را اجرا کنید: جلد دوم
نویسنده
مترجمکامیاب قانعیان
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات94
زبانفارسی
شابک978-622-7465-86-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید

برای دریافت کتاب چگونه برند خود را اجرا کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.