معرفی و دانلود کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید: جلد اول

عکس جلد کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید: جلد اول
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید: جلد اول

کارن لی لاند در کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید، شیوه و مراحل برندسازی شخصی را نشان می‌دهد و استراتژی‌هایی کاربردی در اختیار مخاطب می‌گذارد. او در این کتاب، که جلد اول مجموعه‌ی طراحی، ساخت و بروزرسانی برندها محسوب می‌شود، مفهوم نقشه‌برداری برند و فرایند اجرای آن و نحوه‌ی استفاده‌ی مؤثر از شبکه‌های اجتماعی را مورد بحث قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید

برندسازی شخصی رویکردی استراتژیک در بازاریابی است که طی آن یک فرد نام خود، تخصص یا کسب‌وکارش را در میان عموم مطرح می‌کند. ایده‌ی این مدل به اوایل دهه‌ی 1980 بازمی‌گردد که متخصصین اعتقاد پیدا کرده بودند با تثبیت موقعیت خود می‌توان موقعیت کاری را ارتقا داد اما مفهوم تکامل‌یافته‌ی برندسازی شخصی مربوط به اوایل قرن حاضر و کتاب تام پیترز است. پیشنهاد‌های پیترز به‌ شدت مورد توجه و استقبال قرار گرفت و خیلی از چهره‌های سرشناس رسانه‌ای و سیاسی از ایده‌ی پرسنال برندینگ بهره بردند. اما در این دو دهه، دنیا بسیار تغییر کرده و به‌ تبع آن این مفهوم هم تا حدودی عوض‌ شده. گسترده‌تر شدن استفاده از اینترنت و از آن مهم‌تر، ظهور شبکه‌های اجتماعی بر روی برندسازی شخصی تأثیر به‌سزایی گذاشته. این بدان معناست که استراتژی‌های قبلی و روش‌های سابق دیگر خیلی کارا نیستند و باید از ابزارهای جدیدی استفاده کرد. کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (The Brand Mapping Strategy) نوشته‌ی کارن لی لاند (Karen Tiber Leland) به همین مسئله می‌پردازد و تلاش می‌کند شیوه‌ی مدرن برندسازی شخصی در عصر شبکه‌های اجتماعی را توضیح دهد.

کارن لی لاند، استراتژیست محتوا و مدیر برندسازی است. او سال‌هاست که در این حیطه فعالیت دارد و با افراد و سازمان‌های مهمی همکاری داشت. او براساس تجربه‌ی خود در بازار به این اعتقاد دست پیدا کرده که رویکرد برندینگ به کل عوض شده و به سمت پلتفرم‌های دیگر رفته. برندسازی مدرن جریان مداوم و پیوسته‌ای از تلاش‌های کوچک است و برخلاف دهه‌ی پیش، امروزه سرمایه‌گذاری‌ای بلندمدت محسوب می‌شود. کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید، جلد اول مجموعه‌ی راهنمای طراحی، ساخت و بروزرسانی برندها است و به تغییرات برندینگ در زمان حاضر می‌پردازد. لی لاند از عناصر اصلی برندسازی شخصی صحبت می‌کند و چند استراتژی کاملاً مؤثر را در این مورد ارائه می‌دهد. درنهایت به مخاطب می‌آموزد که چطور خود را با شبکه‌های اجتماعی و آنلاین وفق دهد و در آن‌ها حضور پیدا کند.

این کتاب خواندنی را کامیاب قانعیان به فارسی برگردانده و نشر اردوی سوره آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های راهنمای طراحی، ساخت و بروزرسانی برندها

مجموعه‌ی راهنمای طراحی، ساخت و بروزرسانی برندها، مجموعه‌ای دوجلدی درمورد برندسازی است که کارن لی لاند آن را تألیف کرده. این کتاب‌ها مخاطب را با مفهوم برندینگ در عصر دیجیتال آشنا می‌کنند و استراتژی‌هایی مؤثر را برای طراحی و اجرای برندهای شخصی و سازمانی ارائه می‌دهند. «چگونه برند خود را طراحی کنید» و «چگونه برند خود را اجرا کنید» عناوین کتاب‌های این مجموعه هستند.

نکوداشت‌های کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید

  • چطور می‌توانید برندی بسازید که مترادف با رهبری، هوش و صداقت باشد؟ کارن لی لاند با هوشمندی و با لحنی صمیمانه و شوخ به این پرسش جواب می‌دهد. این کتاب کمک می‌کند موقعیتتان را ارتقا دهید و توجه دیگران را جلب کنید. (ژان پل رولر، دانشگاه هاروارد)

  • کتاب حاضر مفهوم داشتن برند معتبر و نحوه‌ی دست یافتن به آن را به تصویر می‌کشد. اکیداً خواندن آن را توصیه‌ می‌کنم! (لین توییست، مؤلف)

  • کتاب پیش‌رو رمز و راز برندسازی را نشان می‌دهد و نقشه‌ی راهی پیش پای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرینان و مدیرعامل‌ها می‌گذارد تا هم برند شخصی و هم برند شرکتشان را بهبود ببخشند. (آدام مارکل، مدیرعامل)

  • کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید پر از نصایح و پیشنهاد‌هایی عملی برای رهبرانی است که می‌خواهند قدرت اجرایی‌شان را بهتر کنند و تیمشان را دگرگون سازند. (مارجوری هاچینگس، متصدی ارشد نوآوری)

کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به مدیران و رهبران سازمان‌ها و همه‌ی کسانی که به حوزه‌ی برندسازی شخصی علاقه دارند، توصیه می‌شود.

با کارن لی لاند بیشتر آشنا شویم

کارن لی لاند، مدیر، استراتژیست برند و نویسنده است. او هم‌اکنون مدیر شرکتی است که در زمینه‌ی برندینگ و بازاریابی فعالیت دارد. لی لاند پیش‌تر در شرکت‌های زیادی مشغول به کار بوده و با مشتریان مهمی همچون اپل، گوگل، توییتر و جانسون اند جانسون همکاری کرده. او از سخنرانان تد اکس هم محسوب می‌شود. کارن لی لاند تاکنون 9 کتاب نوشته که بسیاری از آن‌ها پرفروش بوده‌اند و مجموعاً در حدود پانصد هزار جلد از آن‌ها به فروش رسیده است.

در بخشی از کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید می‌خوانیم

اینها افرادی هستند که می‌توانند با اطمینان کامل در مورد نام تجاری خود (شخصی یا تجاری) صحبت کنند. فقط یک ساعت طول می‌کشد تا این کار را انجام دهند. به‌عنوان مثال: یک مرد خوش‌تیپ که به‌عنوان یک شکارچی عمل می‌کند، در مهمانی، مدیرعامل جذاب و باهوشی را می‌بیند که در کناری ایستاده است و در حال خوردن پیاز دیپ است. وی به او نزدیک می‌شود، خود را معرفی می‌کند و پس از احوال‌پرسی کوتاه، سؤالاتی در مورد اینکه میزبان مهمانی را می‌شناسد و چگونه می‌شناسد، مطرح می‌کند. و سپس در مورد شغل او می‌پرسد.

خانم مدیر عامل توضیح می‌دهد: «خب، من یک دانشمند و مدیرعامل شرکت بیوتکنولوژی خودم هستم. ما در زمینۀ عادات جفت‌گیری مگس‌های میوه تخصص داریم. نام علمی آن‌ها مگس سرکه است. گاهی اوقات به آن‌ها مگس سرکه یا مگس شراب می‌گویند، اما من فقط آن‌ها را با نام رایج آن‌ها مگس میوه صدا می‌کنم. به هر حال، من تمرکز خاصی روی مدار جفت‌گیری مگس‌های میوه ماده دارم. بسیاری نورون‌هایی را که بر عادات جفت‌گیری مگس‌های میوه نر تأثیر می‌گذارند مطالعه کرده‌اند، اما روی ماده‌ها کمتر تحقیق شده است. مطالعه هیجان‌انگیز است، زیرا مگس میوه ماده، همان‌طور که مشخص است، اطلاعات زیادی را در مغز خود پردازش می‌کند تا تصمیم بگیرد جفت‌گیری یا عدم جفت‌گیری را انجام دهد! من هفتۀ بعد یافته‌های خود را در کنفرانسی در لندن ارائه می‌کنم. یکی از شهرهای مورد علاقه من است. آیا تا به حال آنجا بوده ای؟»

بسیارخب خانم مدیرعامل هوشمند، شما مرد آرزوهای خود را از دست دادید. ممکن است آن مرد همچنان مؤدبانه سرش را تکان دهد، اما خیلی وقت است که به حرف‌های خانم مدیرعامل گوش نداده است.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: آماده شوید، هدف گذاری کنید، برند بسازید برند خود را طراحی کنید
فصل اول: ذهنیت و افسانه‌های جدید برندسازی و بازاریابی
چگونه کسب و کار خودتان را در عصر دیجیتال برندسازی کنید
تغییر 1: از اقلیت خوش شانس به اکثریت پایدار
تغییر 2: از الوارهای بزرگ به برش‌های چوب کوچک و هدفمند
تغییر 3: از دوی سرعت به دوی ماراتن
فصل دوم: هرم تسلط بازاریابی
مسیری به سوی صنعت و رهبری فکری
فاز اول: توسعه پلت فرم - طراحی و استراتژی برند
فاز دوم: ساخت برند- گسترش و شتاب برند
فصل سوم: فرآیند نقشه برداری برند
هفت عنصر اصلی یک تجارت، تیم و برند شخصی قدرتمند
عنصر اصلی 1: بیانیه لنگر
عنصر اصلی 2: پیشنهاد نام تجاری منحصر به فرد
عنصر اصلی 3: لحن و خلق و خوی نام تجاری
عنصر اصلی 4: انرژی برند
عنصر اصلی 5: داستان امضا
عنصر اصلی 6: خدمات امضاء
عنصر اصلی 7: تقویت کننده‌ها و تضعیف کننده‌های نام تجاری
فصل چهارم: استراتژی نقشه برداری برند
ایجاد طرح تجاری و برندسازی شخصی شما
چشم انداز تاکتیکی را درک کنید
روابط عمومی سنتی
وبلاگ‌ها و انتشارات آنلاین
نوشتن یک کتاب
نوشتن مقالات
خبرنامه ها
صحبت کردن
شبکه سازی
رسانه‌های اجتماعی
بهترین رویکرد تاکتیکی خود را تعیین کنید
استراتژی پیاده سازی خود را ایجاد کنید
اندازه گیری موفقیت در صورت نیاز
مراقب اثر سشوار باشید
بخش دوم: چگونه برند شخصی خود را اجرا کنیم
فصل پنجم: همگام‌سازی خود با حضور آنلاین در شبکه‌های اجتماعی
استراتژی موقعیت یابی برای رسانه‌های اجتماعی
چرا رسانه‌های اجتماعی واقعاً برای شما مهم است
شناسایی برند و رهبری فکری پیشرفته
افزایش اعتماد از طریق اعتبار اهرمی
مزیت رقابتی در تبدیل سرد
درصد بیشتری از ارجاعات بسته شده است
پول نقد و مشتریان بیشتر
بررسی سایت رسانه‌های اجتماعی
انتخاب کدام سایت رسانه اجتماعی درست است؟
رسانه‌های اجتماعی‌تان را با وب‌سایت خود همگام کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه برند خود را طراحی کنید: جلد اول
نویسنده
مترجمکامیاب قانعیان
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-7465-85-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید

برای دریافت کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.