معرفی و دانلود کتاب یه بچه باحال مثل من

عکس جلد کتاب یه بچه باحال مثل من
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یه بچه باحال مثل من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یه بچه باحال مثل من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یه بچه باحال مثل من

کتاب یه بچه باحال مثل من به قلم هانس ویلهلم، داستان پسرکی را به تصویر می‌کشد که بیرون از خانه بسیار خوشحال به نظر می‌رسد اما داخل خانه احساسات وحشتناکی دارد.

موضوع کتاب یه بچه باحال مثل من چیست؟

پسرک با خانواده و دوستانش رفتار کاملا عادی دارد و تمام اطرافیانش فکر می‌کنند او پسر جذابی است اما در واقعیت او ترس‌های عجیب و غریبی دارد که تنها با مادربزرگش می‌تواند از ترس‌هایش صحبت کند زیرا حس می‌کند تنها مادربزرگ است که او را درک می‌کند.

پسرک تمام احساسش را با مادربزرگ در میان می‌گذاشت و مادربزرگش هم او را راهنمایی می‌کرد.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

کتاب یه بچه باحال مثل من (A cool kid like me) یک داستان اخلاقی شگفت‌انگیز برای کودکان و والدین آن‌هاست. اینکه والدین درک کنند کودکان‌شان چه احساسی دارند و یا به چه چیزی فکر می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

شما والدین موظف هستید تا زمان‌هایی خاص را به کودکتان اختصاص دهید تا بتواند در مورد احساسی که دارد به راحتی با شما سخن بگوید.

هانس ویلهلم را بهتر بشناسیم:

هانس ویلهلم (Hans Wilhelm) نویسنده‌ای است که به سبب نگارش داستان‌های مصور برای کودکان به شهرت زیادی رسیده است. او سعی می‌کند مفاهیم اخلاقی را در داستان‌هایش به تصویر بکشد. تاکنون 200 کتاب برای کودکان، نوشته و منتشر کرده است و شاید کودکان ایرانی نیز چند کارتون را که بر اساس کارهای او ساخته شده‌اند، در ذهن داشته باشند. از جمله کتاب‌های پرفروش این نویسنده، داستان‌های نودلز نام دارد که تاکنون 10 میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رفته و به 20 زبان گوناگون ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب یه بچه باحال مثل من می‌خوانیم:

بزرگ‌ترا فکر می‌کنند که وقتی بچه باشی خیلی خوش می‌گذره. اما همیشه اینطوری نیست. و این چیزی بود که قبل از اینکه بخوابم راجع بهش با تدی حرف می‌زدم. اون تنها کسیه که می‌دونست چه احساسی دارم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یه بچه باحال مثل من
نویسنده
مترجمالهه کرمی
ناشر چاپیانتشارات اردوی سوره
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-622-6419-09-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یه بچه باحال مثل من

ترنج ترنج
۱۴۰۰/۱/۲۱
کتاب برای کودکان بود اما برای والدین کاربرد بیشتری داره. به درک کودکان کمک میکنه
مرضیه معتمدیفر
۱۳۹۹/۱/۱۵
خیلی تصاویر زیبایی داشت مفهومش هم که عالی بود برای آموزش به بچه ها
زهره چگنی
۱۳۹۹/۸/۱۳
کتاب خوب و اموزنده‌ای است
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب یه بچه باحال مثل من

برای دریافت کتاب یه بچه باحال مثل من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.