معرفی و دانلود رایگان کتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان

عکس جلد کتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان

آیا می دانی؟ تو من هستی و من تو؟ یعنی هر دو در مسیر زندگی موظف می باشیم، از برنامه های صحیح زندگی که مورد توجه نیکخواهان و دانشمندان بشر دوست است پیروی کنیم و از برنامه های غلط و زیانبخش آن که امروز بیشتر ساخته و پرداخته برده گیران عصر جدید است دوری نمائی‌ام، در این صورت هر دو وظیفه داریم که از نظر آیین انسانیت و مسؤولیت های اخلاقی و اجتماعی با یکدیگر اشتراک مساعی کنیم، یقین داشته باش که از روی ایمان و حقیقت دوستدار تو هستم.

پیشرفت روز افزون دانش و تجربیات و کشفیّات شگرف دنیای علم و توجه دانشمندان به جزئیات مسائل اجتماعی و دقایق علمی، هر روز نورافکنهای نیرومندی را فرا راه زندگی بشر قرار میدهد.
چه بسیار حقایق و مطالب مجهولی که از ادوار قدیم تا سنوات اخیر، از نظر دانش پژوهان و دانشمندان و متفکرین جامعه پنهان بوده که پیشرفت و ترقی علم امروز، پرده از روی آن‌ها برداشته و اسرار شگفتی را بر دیده دانشوران آشکار ساخته است.
یکی از آن مطالب مجهول که شاید تا همین اواخر، حقیقت آن حتی بر دیده اغلب دانشمندان پوشیده بوده و سیر ترقی علم ماهیت حقیقی آن را کشف کرده است، آثار زیانبخشی است که نغمات دلفریب و ارتعاشات عجیب و غریب موسیقی (2) روی سلسله اعصاب پدید آورده و نتیجه افراط در این عمل، قسمتی از بیماریهای روانی را به ارمغان آورده است! بدیهی است نواهای موسیقی در بدو امر، دارای کشش و لذتی است که گاهی در اعماق روح آدمی نفوذ کرده و شنونده را از خود بیخود میسازد، لذتی که گاهی انسان را به دیار دیگر میبرد. در دیاری که حتی دردِ یار و یار را هم فراموش میکند.

کدام اهل ذوقی است که بتواند منکر بدیهیات شده و موسیقی را لذت بخش نداند و همین لذت سحرانگیز است که گروهی را (بدون توجه به حقیقت و ماهیت و تأثیر زیانبخش آن)به طرفداری از نواهای موسیقی برانگیخته و آن را در ردیف هنرهای زیبا در آورده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی چاپ ششم
پیشگفتار
پیشرفت علم حقایق را کشف می کند
ما منکر لذت موسیقی نیستیم
توجه به حالات موسیقی دانان
موسیقی چیست
تعریف موسیقی
[انواع موسیقی]
1 - آهنگ های طبیعی
2 - آهنگ های غیر طبیعی یا مصنوعی
به آثار علمی واقعی بدیده احترام می نگریم
گزارش کمیته علوم و تکنولوژی آمریکا
اهمیّت روان و اعصاب
نخستین شرط آسایش و آرامش بشری
اعصاب و روان چه می کنند
اهمیت اعصاب
نقش موسیقی در بیماری های روانی
اعصاب
تعادل سمپاتیک و پاراسمپاتیک
عواقب عدم تعادل اعصاب
تعادل روحی ضامن سلامتی انسان
موسیقی بر هم زننده تعادل روحی
موسیقی نشاط انگیز
موسیقی حزن انگیز
آثار تحریکات ناگهانی موسیقی
[پیش درآمد]
1 - بهت (جلب توجه غیر طبیعی)
2 - از دست دادن توانایی های فکری و امتیازات بشری
3 - تضییع نیروی قضاوت
4 - افسردگی و خمودی
5 - ضعف اعصاب
آزمایش علمی پروفسور هالپرن (متخصص معروف روان و اعصاب)
چرا اعصاب ما خسته می شوند؟
قسمتی از یک مقاله‌ی جالب علمی
6 - تضییع حس باصره
7 - اختلالات مغزی
اغتشاشات مغزی - هیجانات روحی - جنون
چرا موسیقی دیوانه می کند؟
جنون موسیقی شدیدتر می شود!
8 - تأثیرات قلبی
9 - فشار خون
10 - واسطه انتحار
11 - تهییج عشق
12 - شکست عمر و جوانمرگی
راز درازی عمر
موسیقی دشمن سر سخت طول عمر است
13 - زنجیر بردگی
14 - بیهودگی و لغو
15 - اتلاف وقت
16 - ابزار استعمار
دیدگاه دانشمندان و متفکّران بزرگ جهان درباره موسیقی
[نظر دکتر هانری. ای. فرنی درباره‌ی پیشرفت روز افزون امراض روحی]
فراوان ترین نوع بیماری
بشر سرگردان است
به تو ای خواننده عزیز
«فیلیس آکرمان» می نویسد
در جهان هنر و ادبیات
ضمائم چاپ هشتم
نسل جوان را باید هشیار کرد
[چند نامه]
ضمائم چاپ جدید
1: آلودگی صوتی را بشناسیم
2: آلودگی صوتی
3: [کم توجهی مردم به اثرات زیانبار صداهای گوش خراش]
4: پیامدهای آلودگی صوتی برای دانش آموزان
5: موسیقی و ایدئولوژی
6: تشکیل فِرَق و گروه های موسیقی و اهداف استعمار
7: تاویستاک و «عملیات پژوهش»
8: [علل و عوامل خودکشی]

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان
نویسنده
سال انتشار۱۳۸۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات300
زبانفارسی
شابک978-600-5067-00-2
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان

محمدجواد پازوکی
۱۳۹۶/۱/۲۰
با سلام. به حمایت جامعه‌ی موسیقی لازم دانستم که نظر خود را به اشتراک بگزارم. اگر بحث ناسیونالیستی هست بر کسی پوشیده نیست موسیقیدانان بزرگی همچون فیثاغورث‌ها خدمات بزرگی در زمینه‌ی موسیقی کردند. اگر صحبت بزرگانی همچون فارابی که خود به صورت عملی نوازنده بود و پرده بندی بر روی سازها را انجام داد و ابن تئوریسین بزرگی همچون سینا که در بحث نمیگنجد. حال اگر اسم موسیقیدان هست چه جای بحث مطرب ونسبت دادن مخدر و الکل و به قول عامیانه تر وخشک را باهم سوزاندن. آیا خداوند در قرآن کریم از صور یاد نکرد؟ وآیا قرآن کریم در دستگاههای موسیقی خوانده نمیشود؟ اذان مرحوم موذن زاده در بیات ترک چی؟مداحی ونوهه‌های در وصف معصومین چی؟بنده فقط از نگاه شرق به این موضوع نگاه میکنم و موسیقی بزرگ کلاسیک غربی مثل باخ وموتزارت‌ها را فاکتور میگیرم حال با این تفاسیر چطور کسی که علمی به موسیقی ندارد این گونه به تخریب موسیقی میپردازد و عوام را مورد تسخیر میگیرد. آیا عرفای ما از مولانا تا شهریار که نوازنده بودند الکلی و... بودند؟. آیا نغمه لالای مادران ما در دستگاه همایون ما را به جنون کشید. این کتاب باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و مورد تایید بزرگان موسیقی قرار بگیرد اگر نه فاقد از نظرعلمی میباشد
سیاوش نویدی
۱۳۹۶/۲/۱۲
واقعا کوته فکرانه است اگر بگوییم موسیقی زیان بخش است. کسی اینگونه در حق موسیقی جفا می‌کند که نه آن را درک کرده است و نه اصلا می‌داند موسیقی چیست. تنها ضرر موسیقی برای کسانی است که نمی‌خواهند توجه مردم از منبرشان به چیز دیگری منحرف شود.
hossein daneshfard
۱۳۹۸/۳/۱۴
مزخرف‌ترین کتابی که تا حالا خوندم! نویسنده ش از اون مغزهای فاسد قبل انقلاب بوده که هنوز هم بوی فساد مغزهاشون به مشام میرسه. متاسفانه نمیتونم یه کتابو هر چند مزخرف نصفه نیمه رها کنم و مجبور شدم تا صفحه آخر بخونم. و بعد از تموم کردنش به این نتیجه رسیدم که اگه در تمام مدت خوندن کتاب صدای آمبولانس و به ماشین پلیس می‌شنیدم اندازه مطالب این کتاب تاثیر منفی رو مغز و روحم نمیذاشت. هر چند از اعتبار کتابراه کاسته میشه با انتشار همچین کتابایی ولی پیشنهاد میکنم حذفش نکنید تا کتابخونا بدونن هر کتابی ارزش خوندن نداره و ببینن کرم فساد مغزها به نویسنده‌ها و کتابخونها هم سرایت میکنه گاهی! حیف اون ستاره. ظاهرا بدون ستاره دیدگاه ثبت نمیشه بخاطر این مجبور شدم ستاره روشن کنم. افتضااااااححححح! 😷
فرشته جلیلی
۱۴۰۲/۹/۲۸
این کتاب، خیلی مفید هست برای تغییر موضع منتقدان و کسانی که علم موسیقی و اثرات مثبت آنرا منکر میشوند. تاثیرات موسیقی روی بدن اثبات شده
موسیقی میتونه هم موثرباشه و هم مخرب
موسیقی‌های طبیعت با بدن ما سازگارند مثل شنیدن صدای رودخانه و پرندگان و..
بعضی فرکانس‌های موسیقی هم مفیدند مثل فرکانس ۴۳۲هرتز
اما فرکانس۴۴۰به شدت مخرب و زیانبار است برای بدن همان فرکانسی که نازی‌ها در جنگ جهانی دوم ازش استفاده کردن برای تخریب روحیه و سیستم بدن سربازهای دشمن
تاثیرات موسیقی اثبات شده است و صنعت موسیقی از این موضوع بهره‌ها برده است خیلی از خواننده‌های مشهور از این فرکانس‌ها استفاده میکنند حالا یا با آگاهی یا بدون آگاهی چون در بعضی فرکانس‌ها بخش هیپوفیز مغز به خواب میره و ۹۵درصد عملکردش رو ازدست میده و بهترین فرصت برای گذاشتن پیام‌ها و تبلیغات و.. در موسیقی است
با یه جستجوی ساده در اینترنت خیلی چیزا رومتوجه میشیم.
بابت قرار دادن این کتاب متشکرم و از نویسنده‌ی عزیز سپاسگزارم
مهدیه
۱۴۰۲/۴/۳
حدودا یک ساله که موسیقی یاد میگیرم
اگه بخوام صادق باشم بعضی چیزها درموردش درسته ولی بعضی نه!
موسیقی خیلی پیچیده تر از چیزیه که شما گفتی.
وقتی توی فرایند ساخت موسیقی باشی خودت متوجه میشی، شخصا اصلا بتهوون گوش نمیدم یا موسیقی‌هایی که بیشتر از ۴ صدای متفاوت استفاده میکنن، ریتم هاشون پیوسته نیست و
این تغییر با فراز و نشیب زیاد واقعا آزار دهنده اس.
اگه توی زمان اشتباه شنیده بشه مثل سمه.
ولی برام سواله چرا اصلا از موسیقی دانهای ایرانی مثال نزدید؟ که موفق بودند! که از ریاضیات در اون استفاده کردند و ساز میزدند.
پس مولوی چی؟ اون اجرای معنوی که با صوفی‌ها داشت چی؟
شمس تبریزی، ابن سینا و...
البته نباید بی انصاف باشیم، خداوکیلی قبول دارم هیچ درمانی مثل سکوت نیست گاهی اوقات واقعا سکوت نیازه، تاثیر موسیقی رو کامل بجا گفتید فقط‌ای کاش همش معایب رو نمی‌گفتید.
یه زمانی یه نفر همینو در قالب سخنرانی به ما گفت، انقدر تحت تاثیر قرار گرفته بودم که هیچ آهنگ گوش نمیکردم و وقتی اتفاقی توی خیابون یا باشگاه میشنیدم میترسیدم و که وای چیزیم نشه! کر و کور و روانی نشم!
الکی استرس ندید به مردم، حداقل یه بدی میگید یه خوبی هم بگید.
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۴/۱۴
✔درود و سپاس از کتابراه برای تلاش شما درترویج فرهنگ کتابخوانی
🌱کتاب فوق العاده بحث انگیز است نیازی به توضیح در مورد محتوی نمیبینم کما اینکه اسم آن گویاست
🌱 توصیه اکید دارم که از نظرات بقیه غافل نمانید چرا که جمع بندی این عقاید واقعا کتابی مفید خواهد شد کاش در حوصله کسی بود که تالیف آن را انجام
دهد
🌱 نکات مثبت: ۱. هرچند آموزنده نیست ولی محرک تفکر بیشتر در موضوع مطرح شده هست۲. حتی علاقمند شدم که درباره اثرات موسیقی تحقیق کنم
🌱نکات منفی: ✔نویسنده از تعریف مفاهیم اولیه طفره رفته یا مطلقا اشراف نداشته✔در یک اظهار‌نظر کلی موسیقی را از نوع گزارشات گیج کننده میداند ولی آرامش را توضیح نداده✔از عشق بعنوان "بیماری روحی" یاد کرده کسی با چنین خلا روانی مطمئنان فاقد صلاحیت در اظهار عقیده درباره موسیقیست✔مثل خیلی از روان پریشان با شیوه تلقین منفی علیه موسیقی سعی در القا تفکر چرکین ضد آن کرده تا خواننده را حساس کرده باشد✔به عقیده ایشان با آماری احمقانه ۱۹ میلیون ایرانی از ۲۰م آن زمان روانی هستند؟؟!! ✔اخیرا با کشف دانشمندان نت موسیقایی DNA منحصرهر فردی قابل نواختن است پس نویسنده دچار خود درگیری خواهد شد✔اگر موسیقی ناراحتی روحی بیماری روانی فلجی و ناتوانی فشار خون بالا هنگام نواختن، سکته ناگهانی از کف دادن حس سمعی و بصری میاورد، پس کسی که بدون موسیقی با همین نشانگان میمیرد دلیلش چیست؟ ✔آخر کلام و استنباط من: اگر به نویسنده اعتماد کنید باید کلهم قید پرده گوش خود را بزنید تا بقیمت نشنیدن هیچ نوع صوتی جواز ورود به بهشت را قبضه دستان خود کنید، با سکوت مطلق دیگر احتیاجی به تفکیک موسیقی حرام از حلال نیست. فرصت پرسش از پروردگار درباره فلسفه آفرینش گوش و موسیقی هم وجود دارد.
Farhad Erfan
۱۴۰۰/۹/۲۱
سلام رفقا✨✌️
کتاب‌های خوب و کتاب‌های بد،
مثه موسیقیه خوب و موسیقیه بد،
توو این جهانه دو قطبی،
تنها با یک نظر اجمالی و مقداری تفکر و اندیشه،
همانند" نور و ظلمت"کاملا از هم قابل تفکیکن، و همه چیز مکمل همن.
به نظرم میتونیم نظره شخصی خودمون رو در مورد "موسیقی" بیان کنیم، تا که این زمانی رو و
که ما صرف نظر دادن میکنیم مفیدتر باشه.
نظر منه حقیر به عنوان کسی که عاشقه موسیقی‌ام مسیر اصلی زندگیم موسیقی و عرفانه،
از اون چیزی که دریافت کردم اینه که،
موسیقی رو والاترین موهبته خالق میدونم،
، والاترین هنری که تنها "انسان"میتونه
از"درونه لایتناهی"و از "درون خودش"، ازبینهایت اصواتی که در"هستی"وجود داره، بتونه اون رو "کشف"کنه، و یا مث سلولی باشه که
از یک میوه‌ی بهشتیه پاکو زیبایی که خلق شده،
برای ارتقائ روح و آگاهیش، اون رو بچشه، و از طریق موهبتی توو وجودش،
به نام "احساس" به اون منبع اصلی
"انرژی"، "آگاهی" و"عشق"،
که بینهایت جهان رو در
نقطه‌ی ابتدا با "نور" و "صوت" آغاز کرد، وصل بشه و ارتباط بگیره.
وجد و رقص سماع در روحو جان مولانا هم به واسطه‌ی تجلی موسیقی بود که از" معشوق ازلی"
اونو از "خود" "بیخود"میکرد، از زمین بر میکند، و رو به آسمان به پرواز وامیداشت.
("هستی" به گونه‌ی یک سمفونی عظیم و شگفت انگیز آغاز شد و همچنان ادامه دارد بدون یک لحظه توقف و یا یک نت فالش، که خارج از زیبایی و موزونیه خلقت باشد.
ازکتاب هفت وادی عشق و سلوک (عطار): از مرتضی خطیب زاده
جوینده‌ی موسیقیه وجودمون باشیم تا سازدلمون رو باهاش کوک کنیم،
و ازین موهبت الهی برای وصل به أصل✨
بیاکه چشمه‌ی خورشید زیر سایه‌ی توست
هزار زهره تو داری برآسمان سماع
(دیوان شمس)
همه از عشقیمو عشقشیم🦋
🕊✨❤️
barbie artist
۱۳۹۷/۸/۱۷
ببخشید ولی من واقعا باید اعتراض کنم. من عاشق موسیقی هستم و معتقدم موسیقی صدای زیبای روح آفرینش است. همانگونه که خداوند وعده موسیقی‌های گوشنواز و وصف نشدنی در بهشت را داده است. من وقتی که پیش مشاور تحصیلی رفتم گوش دادن به موسیقی بی‌کلام و آرامش بخش را برای ایجاد تمرکز و بالا رفتن حافظه در هنگام کرد. مطالعه پیشنهاد مگر نه اینست که قرآن با موسیقی گفته شده. من واقعا برای نویسنده و کوته فکری او و کسانی که از این کتاب استقبال میکنند متأسفم. آن چیزی که شما از آن حرف میزنید موسیقی نیست. باید موسیقی را شناخت و بی‌منطق حرف نزد. من با خواندن این کتاب یاد کامنتهای اینستاگرامی منفی و بی‌مدرک و دلیل مخرب می‌افتم. چیزی که نویسنده گفته درست مثل این است که به موسیقی فحش داده باشد.
مهیار مسعودی
۱۳۹۴/۵/۲۸
موسیقی از موجی صوتی که به ارتعاش اومده و فرکانسی خاص داره به ما می‌رسه، تمام اتم‌ها الکترون‌ها در حال ارتعاش هستند و در یک فرکانسی جذب دارند، این که بعضی نواها میشینه به دل در واقع این ذهن ماست که در فیزیکی فراتر ار اونچه می‌دونیم با اون ارتعاش هماهنگه که ما احساس شادی غم و احساسات دیگه پیدا این در می‌کنیم، ارتعاشات طبیعت هم هستند. به طور مثال ما از طبیعت زیبا لذت میبریم، ایا با یک اثر هنری که انسان ساخته لذت نمیبریم؟انرژی نمی‌گیریم، اتفاقا با این احساس بیشتر یاد خدا در دل میاد که چقدر مارو پیچیده افریده که این طور بعضی چیز‌ها روی ما این طور تاثیر بزرگ و عظیم دارند. موسیقی درست و به دل نشین مثل غذایی هست که اشپز با مخلوط کردن اجزایی بش میرسه، در موسیقی هم مواد اولیه همون نت‌ها و اوا‌ها و صدا هستند که با درست مخلوط شدن در دست اهل فن نه هر اهل فنی بدست میاد.
عرفان احمدی
۱۳۹۴/۴/۱۷
کاملن راست میگه بهترین کتاب ممکنه ولی مردم مث همیشه چیزی ک با دل و خواستشون جورنباشه رد میکنن چ خوب چ بد ما همه موسیقی گوش دادیم من خودم قبلن ک گوش میدادم حالم گرفته بود صداها خیلی قشنگ بودن اما تفکرات منفی و روح روانمو بهم میزد خودتون تست کنید وقتی موسیقی گوش میدین خبری از ایمان ب خدا نیست (البته این تست و فقط شامل اون افرادها میشه ک ایمانشون بالاست) ب زبون ک مایکل جاکسنهم ایمان داشت و بعد از اینک موسقی رو ول کردم حالم ردیفه فقط وقتی یاد خدا تو دلم نباشه حالم میگیره. خودتونو گول نزنین توجه کردین مثلا یه ادم خداشناسی با دین و ایمونی نزدیک شما شه موسیقی رو خاموش میکنین. اون دوست مسیحیم ک گفت موسیقی تو همه ادیان هست بهتره ک بدونه تو اسلام نیست اسلام دین خداست لازم ب هیچ چیزی نداره ک مردم و احساسی کنین (ایمان حساب کنین ک نیس)
سمیه سمیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
واقعا عالی بود چیزی که خودم احساس می‌کردم حس خوشایندی ندارد اما هر جا که مطرح می‌کردم می‌گفتند تو افسرده‌ای که از آهنگ خوشت نمی‌آید خلاصه هر کسی این کتاب را بخواند حتما چیزی یاد خواهد گرفت که بدردش می‌خورد البته تعداد نیکوکاران کم است را باید در نظر داشته باشیم به جای موسیقی چند لحظه قرآن وتفکر هم دلت دراین دنیا خوش می‌شود هم ثواب آخرت الهی چنان پیشرفت وبرکتی به خانه‌تان بیافتد که هرگز از این نوشته‌ها پشیمان نشویید. اما به یاد داشته باشید که تعصب بر
هر نوع موسیقی نداشته باشید چون گاهی پیش می‌آید در مراسمی که یاد خدا هم هست موسیقی هم خواهد بود دلیل اینکه ضرری نخواهد داشت یاد خداست چون فرشته درآید دیو به بیرون پای فرار گذارد. خلاصه صدا برای لهو ولعب به نظرمن حرام است. صدای پرندگان ودیگر صداهای طبیعی چون بشر در آن دخالت ندارد ونعمت خداست باعث آرامش می‌شود.
علی نصراللهی
۱۳۹۴/۵/۶
اولا که واقعا متاسفم که این کتاب رو دانلود کردم و خوندم، و بعد اینکه نویسنده کتاب هنوز درک عمیق و درستی از موسیقی نداشته و نظرات جمع آوری شده به هیچ عنوان مورد تایید نیست، بنده نوازنده پیانو هستم و تمام ادعا‌های شما رو رد خصوص تاثیرات منفی موسیقی رد میکنم مگر در موارده خاص و افراطی که هر چیز اگه از تعادل خارج بشه مشکل سازه،
علی از آلمان
منتظران ظهور
۱۴۰۱/۱۱/۶
تاثیرات موسیقی روی بدن اثبات شده
موسیقی میتونه هم موثرباشه و هم مخرب
موسیقی‌های طبیعت با بدن ما سازگارند مثل شنیدن صدای رودخانه و پرندگان و..
بعضی فرکانس‌های موسیقی هم مفیدند مثل فرکانس ۴۳۲هرتز اما فرکانس۴۴۰به شدت مخرب و زیانبار است برای بدن همان فرکانسی که نازی‌ها در جنگ جهانی دوم ازش کردن و
استفاده برای تخریب روحیه سیستم بدن سربازهای دشمن
تاثیرات موسیقی اثبات شده است و صنعت موسیقی از این موضوع بهره‌ها برده است خیلی از خواننده‌های مشهور از این فرکانس ها استفاده میکنند حالا یا با آگاهی یا بدون آگاهی چون در بعضی فرکانس‌ها بخش هیپوفیز مغز به خواب میره و ۹۵درصد عملکردش رو ازدست میده و بهترین فرصت برای گذاشتن پیام‌ها و تبلیغات و.. در موسیقی است
با یه جستجوی ساده در اینترنت خیلی چیزا رومتوجه میشیم.
مهدی کریمی
۱۳۹۷/۱/۲۷
بسم الله الرحمن رحیم
الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت علی بن ابیطالب علیه السلام.
تاثیرات کلمات منفی و موسیقی بر ما
با سلام و عرض ادب
با تشکر از دوست عزیزمان که یک وجه منظورشو تحقیق در مورد چیزهایی است که می‌شنوید که پیامبر اکرم صلی اللّه علیه وآله می‌فرمایند: در دروغگو بودن فرد همین بس
که هرچه را شنید، نقل کند
ولی متاسفانه مابقی صحبت هایشان جنبه شخصی دارد نه تحقیقاتی و بجای ارائه سند به طرح سوالات می‌پردازد که ذهن را از موضوع اصلی منحرف می‌سازد
دوستان عزیز خود شما به سادگی می‌توانید آنرا آزمایش کنید برای مثال دو تکه کوچک از یک میوه را بر دارید و هر یک را داخل ظرفی گذاشته و بر روی کاغذی حتی یک کلمه مثبت و بر روی کاغذی دیگر کلمه ایی منفی بنویسد و به ظروف مورد نظر نسب کنید و نتیجه آنرا بررسی کنید البته بابت صحبت دوستمان به هر زبانی که دوست داشتی تست کنید که عظمت قدرت الهی را مشاهده کنید.
ادامه دارد...
با سلام و عرض ادب به تمام دوستان
لطفا دوستان چند مطلب رو لازم است مورد تحقیق قرار دهند و بعد تصمیم گیری نمایند:
1 _ تعریف غنا و احادیث در مورد غنا
2 _ آیه‌های‌های قرآن در مورد آن و برای مثال آیه 6 سوره لقمان و...
3 _ در باره تحقیقات دانشمند ماسارو ژاپنی ایموتو
4 _ تحقیق در مورد انواع روح و زنده بودن تمام موجودات هستی و اینکه هر چیزى خدا را تسبیح مى گوید از آیه 44 سوره اسراء
5 _ تحقیق در مورد عبارت: برگردان موسیقی، موسیقی‌های شیطانی و یا ریورس در اینترنت
الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ (سوره رعد آیه 28)
بازآمدگان به سوى خدا کسانى‌اند که به او ایمان آورده‌اند و دل هایشان به یاد خدا آرام مى گیرد. بدانید که تنها با یاد خدا دل‌ها آرامش مى یابد.
Breshna noorzai
۱۴۰۲/۶/۵
من از علم و دانش حمایت میکنم و خیلی ممنون از نویسنده این کتابهمیشه این برام سوال بود که چرا مردم بجای اینکه دور یک دانشمند جمع شوند دور یک خواننده جمع می‌شوند و بجای تشویق و حمایت دانشمندان از خوانندگان و امثال آن حمایت می‌کنند چون این دانشمند است که برای یک جامعه مفید است نه یک خواننده کاش تمام را جوانان بتوانند این موضوع درک کنند و این را هم بگم که خوب و بد بودن موسیقی ارتباط به فرکانس آن دارد و هر چه زمان میگذرد فرکانس‌های بد و بدتری در جهان منتشر می‌شود که همان فرکانس‌ها ممکنه باعث آسیب به روان شودیعنی این موسیقی نیست که باعث آسیب می‌شود فرکانس موسیقیه
هر چیزی که خداوند آفریده کامل و بی عیب و نقص آفریده این ما انسانها استیم که با حرص و طمع پایان ناپذیر خود همه چیز را ویران می‌کنیم
مشاهده همه نظرات 278

راهنمای مطالعه کتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان

برای دریافت کتاب تاثیر موسیقی بر اعصاب و روان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.