معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟: رهنمودهایی برای افزایش اعتماد به نفس با کمک داستان

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟: رهنمودهایی برای افزایش اعتماد به نفس با کمک داستان
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟: رهنمودهایی برای افزایش اعتماد به نفس با کمک داستان

خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟ تألیف مهری پریرخ با همکاری زینب رفاهی و بهار قادری، شامل ده داستان گلچین‌شده است که هدف آن‌ها، افزایش اعتمادبه‌نفس کودک است. داستان‌های این مجموعه با بیانی ساده، راه‌های بالا بردن عزت نفس را به کودک نشان می‌دهند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟

سال‌های ابتدایی زندگی یک انسان از حساسیت بالایی برخوردار است؛ به‌طوری که کوچکترین حرف و کار نسنجیده‌ای می‌تواند تأثیر مخربی بر او بگذارد و تمام سال‌های باقی‌مانده‌ی عمرش را تحت‌الشعاع قرار دهد. پرورش احساساتی چون ارزشمند بودن، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس داشتن، اهمیتی حیاتی در اصول فرزندپروری و تربیت کودک دارند. بذرِ باور داشتن به مبانی اخلاقی و سلامت روان در همین سال‌های اولیه‌ی زندگی در هرکس کاشته می‌شود و بی‌توجهی به آن، خود را بعدها در سال‌های بزرگسالی نشان می‌دهد. از این رو داشتن سواد عاطفی بالا و مراقبت و آموزش کودک در این زمینه، ضرورتی انکارناپذیر برای والدین و مربیان است.

خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد نوشته‌ی مهری پریرخ، از منابع آموزشی مفید برای مربیان و والدین است تا به کمک آن، راه‌های داشتن اعتمادبه‌نفس را به کودکان آموزش دهند. این خلاصه کتاب صوتی، ده داستان کوتاه را از کتاب اصلی گلچین کرده که در هر کدام از آن‌ها به کمک داستان یک شخصیت خیالی، کودک را در موقعیتی قرار می‌دهد که به طریقی خلاقانه اعتمادبه‌نفسش را پرورش دهد. بعد از هر داستان، مبانی کلیدی داستان نیز به طور خلاصه شرح داده می‌شوند و تا والدین بتوانند این مبانی را در قالب‌های دیگری نیز پیاده و در تربیت کودکشان به کار بگیرند.

داستان‌ها از گذشته تا کنون ابزار و بستری برای آموزش و انتقال آگاهی از نسلی به نسل دیگر بوده‌اند. ویژگی‌ها و نیازهای روانشناختی کودک و نوجوان نیز از مواردی هستند که می‌توان آن‌ها را در دل داستان گنجاند و از قالب قصه برای صحبت کردن و پرداختن به آن‌ها بهره برد. این خلاصه کتاب صوتی نیز شامل همین دست داستان‌هاست که می‌تواند کمک عمده‌ای در رشد فکری کودکان بکند.

خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد اثری از مهری پریرخ است که نشر صوتی اساطیر پارسی آن را منتشر کرده و شما آن را با صدای مریم تفضلی و محمدمهدی خداوردی می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال بالا بردن حس اعتمادبه‌نفس به کمک داستان در کودکتان هستید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی فوق می‌تواند برایتان مفید باشد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟: رهنمودهایی برای افزایش اعتماد به نفس با کمک داستان می‌شنویم

تولد مادربزرگ لیلی است. او می‌خواهد هدیه‌ای خیلی خاص به مادربزرگش بدهد. او کلاهی حصیری برمی‌دارد و آن را تزئین می‌کند تا تبدیل به کلاه زیبایی شود. لیلی نمی‌خواهد کادویی بخرد و دوست دارد هدیه‌اش چیزی باشد که خودش درست کرده و برای تزئین کلاه هم از هر چیزی که دم دستش است کمک می‌گیرد؛ مثل گل، برگ، پر پرنده، روبان، گردنبند، لانه‌ی پرنده. او پس از تمام شدن کلاه، بی‌صبرانه منتظر مادر بزرگش می‌ماند تا کلاه را به او هدیه دهد. مادربزرگ لیلی با دیدن کلاه بسیار خوشحال می‌شود و به لیلی می‌گوید: «از تو ممنونم، هیچ‌کس کلاهی به این قشنگی ندارد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
30 دقیقه
قسمت یک
2 دقیقه
قسمت دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟: رهنمودهایی برای افزایش اعتماد به نفس با کمک داستان
نویسنده، ،
راویمریم تفضلی، محمدمهدی خداوردی
ناشر صوتیانتشارات اساطیر پارسی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی آیا کودک شما اعتماد به نفس ضعیفی دارد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.