معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست

اریک بارکر در خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست، از روش‌های درست و واقع‌گرایانه‌ی رسیدن به موفقیت می‌گوید و در مقابل، باورهای کهنه‌ای که در این رابطه وجود دارد را هم نقد و بررسی می‌کند. این خلاصه کتاب صوتی که از عناوین پرفروش نیویورک‌ تایمز نیز بوده، آنچه که برای رسیدن به خواسته‌هایتان نیاز دارید را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست

از بچگی به ما آموخته‌اند که موفقیت و رسیدن به خواسته‌ها، در گروی چند اصل اساسی است که هر کسی می‌تواند آن‌ها را یاد بگیرد و با عمل به آن‌ها، پیروزی و موفقیتش را تضمین کند. سخت‌کوشی، اخلاق‌مداری، خودباوری، تسلیم نشدن در برابر شکست و تمرکز بر خود همیشه کلیدواژه‌های موفقیت بوده و هستند؛ اما در دنیای بزرگسالانی که مواجهه‌ی واقعی با این مسائل داشته‌اند، راه و رسم موفقیت کمی متفاوت است.

اریک بارکر (Eric Barker) در خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست (Barking Up the Wrong Tree)، از رسیدن به موفقیت به سبکی واقع‌گرایانه می‌گوید. در این خلاصه کتاب صوتی با توصیه‌ها و باورهایی مواجه می‌شویم که در نگاه اولی کمی نامتعارف‌اند، اما با بررسی و تفکر عمیق‌تر در می‌یابیم که نوعی از اعتدال در آن‌ها دیده می‌شود و به همین خاطر می‌توان آن‌ها را روش‌هایی کاربردی و مؤثر در نظر گرفت.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست

در خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست، شش فصل کتاب را به صورت کوتاه و موجز می‌شنوید. فصل اول به سراغ بررسی این ایده می‌رود که آیا محافظه‌کارانه رفتار کردن همیشه راه حل مناسب است؟ آیا کسانی که اصطلاحاً دردسری برای دیگران ندارند، همیشه از مشکلات مصون‌اند؟ فصل دوم به موضوعی جنجالی می‌پردازد؛ آیا افراد بااخلاق موفق می‌شوند؟ اینکه آیا اصلاً اخلاق‌مداری ضامنی برای رسیدن به موفقیت است؟ فصل سوم جمله‌ای را زیر ذره‌بین می‌برد که کمتر کسی آن را در میان سیل محتوای انگیزشی رسانه‌ها ندیده است؛ اینکه «برنده‌ها افرادی بوده‌اند که تسلیم نشده‌اند». اصلاً آیا تسلیم نشدن همیشه راهکار منطقی و مناسب است؟ فصل چهارم اهمیت شبکه‌سازی را در کنار اهمیت سخت‌کوشی قرار می‌دهد و آن‌ها را مقایسه می‌کند. فصل پنجم باور عمومی از «ایمان داشتن به خود» را به چالش می‌کشد. فصل آخر هم از سخت‌کوشی در مقابل ایجاد تعادل سخن می‌گوید.

خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست اثری از اریک بارکر است که با تلاش بهاره رستمی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جیحون و انتشارات آسمان نیلگون، به ترتیب ناشران صوتی و متنی این اثر هستند. این کتاب صوتی را با صدای نسترن نجاران می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب این راهش نیست

  • کتاب پرفروش وال‌استریت ژورنال
  • کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز در دسته‌ی علمی

نکوداشت‌های کتاب این راهش نیست

  • در این کتاب درخشان و خواندنی، بارکر راهنمای شما برای یادگیری علم موفقیت است. (Daniel H. Pink)
  • کتاب این راهش نیست یک شاهکار است. چه طرفدار آثار خودیاری باشید و چه نباشید، نمی‌توانید در برابر این دستور‌العمل‌ها برای داشتن زندگی بهتر مقاومت کنید. (Robert Sutton)
  • این کتابی لذت‌بخش است و شواهد و مستندات زیادی نیز دارد و همچنین به سؤالاتی درباره‌ی موفقیت که برای مدت طولانی ما را درگیر خود کرده پاسخ می‌دهد. (Adam Grant)

خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی با مضمون خودیاری و توسعه‌ی فردی علاقه دارید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست می‌شنویم

بر اساس تحقیقات انجام‌شده، سخت‌کوشی اهمیت کمتری نسبت به برداشت‌های مدیر از رخدادهای محل کار دارد. کارکنانی که وقت خود را صرف چاپلوسی کردن برای مدیر خود می‌کنند، نسبت به افرادی که فقط سخت کار می‌کنند ارزیابی‌های بهتری دارند. بر اساس گزارش هاروارد بیزینس ریویو، افراد ناسازگار سالانه ده هزار دلار بیشتر از افراد سازگار درآمد دارند. ارزیابی افراد از دیگران بر اساس مهربانی و شایستگی آن‌هاست که این دو مورد از دیدگاه مردم با هم ارتباط معکوس دارند. بنابراین افراد ناسازگار را می‌توان شایسته‌تر دانست. برای موفقیت، افراد باید قاطع باشند و تأثیر خوبی بر مدیر خود بگذارند. صرفاً بااخلاق بودن باعث موفقیت نمی‌شود. پس چه چیزی رفتار افراد جامعه را تعدیل می‌کند؟ خیانت زودهنگام یکی از اعضای گروه شهرت بدی را برای آن فرد به همراه خواهد داشت، و مانع از تمایل دیگران برای برقراری ارتباط با آن گروه می‌شود. در سازمان‌هایی که به رفتارهای بد پاداش می‌دهند، عدم اعتماد می‌تواند در کل بستر تجارت گسترش یابد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
2 دقیقه
خلاصه‌ی جامع ـ مقدمه
14 دقیقه
چکیده‌ی مطالب
2 دقیقه
نتیجه‌گیری
29 دقیقه
نکات کلیدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی این راهش نیست
نویسنده
مترجمبهاره رستمی
راوینسترن نجاران
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی این راهش نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.