معرفی و دانلود مجازاتی برای عشق

عکس جلد مجازاتی برای عشق
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجازاتی برای عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجازاتی برای عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجازاتی برای عشق

داستان عشقی پر فراز و نشیب! کتاب مجازاتی برای عشق از حبیبه باقری، ماجرای عشقی را روایت می‌کند که ریشه در دوران نوجوانی «فریبا» و «سامان» دارد. احساسی که در آستانه‌ی جوانی برملا می‌شود و با گذر زمان، اتفاقات غیرمنتظره‌ای را همراه خود می‌آورد.

درباره‌ی کتاب مجازاتی برای عشق

معمولاً با پا گذاشتن به دنیای بزرگسالی، رویاهای کودکی و نوجوانی را از یاد می‌بریم و اکثر اوقات تفاوتی هم ندارد که این رویا در چه زمینه‌ای بوده باشد. آرزوهای جدید جایگزین آرزوهای روزهای دور می‌شوند و غرق‌شدن در زندگی بزرگسالی، شور و هیجان را از افراد دور می‌کند. اما زندگی برای «فریبا» و «سامان» به این شکل پیش نمی‌رود. به نظر می‌رسد هر چه بیشتر از روزهای نوجوانی فاصله می‌گیرند، ریشه‌ی رویاها قوی‌تر می‌شوند و تمام زندگی‌شان را احاطه می‌کنند. تا جایی که راز عشقی که از روزهای نوجوانی همراهشان بوده، بالاخره آشکار می‌شود و سرآغازی‌ست برای یک زندگی عاشقانه! غافل از این‌که این احساس، به‌قدری پرپیچ‌وخم جلو می‌رود که برای هیچکس قابل پیش‌بینی نبوده است! کتاب مجازاتی برای عشق، زندگی پرماجرای فریبا و سامان، از روزهای کودکی تا امروز را روایت می‌کند.

خانواده‌های فریبا و سامان، در همسایگی هم زندگی می‌کنند و ارتباطاتی که میان این خانواده‌ها وجود دارد، بسیار عمیق‌تر از ارتباطات همسایگی است؛ همگی خود را اعضای یک خانواده می‌دانند. فرزندان این خانواده‌ها که روزهای کودکی را با هم گذرانده‌اند، با ورود به دوران نوجوانی، کم‌کم از یکدیگر فاصله می‌گیرند و درگیر مشغله‌های خود می‌شوند. اما احساسی که میان آن‌ها به وجود آمده، روزبه‌روز عمیق‌تر می‌شود و در آستانه‌ی جوانی، باعث تشکیل زندگی مشترک میان فریبا و سامان می‌شود. اما این احساس و روزهای خوش، دچار تغییراتی غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند که خانواده‌ها را درگیر می‌کنند و بیش از همه باعث ایجاد مسیرهای جدیدی در زندگی این دو جوان خواهند شد. حبیبه باقری در رمان مجازاتی برای عشق، راوی داستان پرکشش و پرپیچ‌وخم این خانواده‌هاست.

چرخ روزگار برای فریبا به شکلی می‌چرخد که به وکیل حاذق و موفقی تبدیل می‌شود. مراجعین متعددی دارد و در حل کردن مشکلات پرونده‌های موکلین خود موفق عمل می‌کند. همه‌ی اتفاقات به شکلی پیش می‌روند که فریبا می‌تواند سامان را از دردسر بزرگی که برایش ایجاد شده، نجات دهد. اما مشخص نیست که تقدیر چه اتفاقات دیگری را برای این دو جوان رقم خواهد زد و هر یک از آن‌ها در مواجهه با مشکلات بزرگی که سر راهشان قرار می‌گیرند، چه تصمیماتی خواهند گرفت. در رمان مجازاتی برای عشق، ماجراهای تمام این وقایع غیرمنتظره را می‌خوانید.

این رمان عاشقانه توسط انتشارات خدمات فرهنگی کرمان به چاپ رسیده است.

کتاب مجازاتی برای عشق برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به تمامی دوستداران داستان‌های عاشقانه‌ی ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از مجازاتی برای عشق می‌خوانیم

امروز بعد از پانزده روز پدرم قصد بازگشتن دارد. دیشب برای شام آخر به یکی از باغ‌رستوران‌های زیبای شهر در جاده­‌ی هفت‌باغ کرمان رفتیم. جای باصفایی بود و شام را در محیطی آرام همراه با اجرای موسیقی زنده صرف کردیم. در فرودگاه با پدر خداحافظی کردم، حالا که می­‌رفت داشتم از آمدن پشیمان می­‌شدم؛ فکر اینکه تنها بدون پدر و مادرم در شهری غریب زندگی کنم می­‌ترساندم، ولی چاره‌­ای نیست. راهی‌ست که خودم انتخاب کرده­‌ام، به تجربه­‌اش می‌­ارزد.

برای شروع اقدام به چاپ آگهی در روزنامه­‌های محلی کردم، تعدادی اطلاعیه هم چاپ کردم، از چند نفر در مقابل گرفتن دستمزد کمک گرفتم تا آنها را در نقاط پر رفت و آمد شهر پخش کنند. خودم هم با کمک ساغر دفتر را مرتب کردم، قفسه­‌ها را چیدیم. به بازار کرمان رفتم و با راهنمایی ساغر چند گلدان و تابلوی مس خریداری کردم. با نصب تابلوها به دیوار و قرار دادن گلدان‌های زیبای مس در جاهای مختلف دفترم جلوه‌ی خوبی به دفتر بخشیدم.

خیلی زودتر از آن­ چیزی که فکر می­‌کردم، چند مراجعه‌کننده به دفترم آمدند، حالا دیگر کار را شروع کرده­‌ام.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابمجازاتی برای عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خدمات فرهنگی کرمان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-600-285-361-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات مجازاتی برای عشق

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه مجازاتی برای عشق

برای دریافت مجازاتی برای عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.