معرفی و دانلود کتاب صوتی جوینده 2: جانور

عکس جلد کتاب صوتی جوینده 2: جانور
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جوینده 2: جانور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جوینده 2: جانور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جوینده 2: جانور

به گمان شما در آخرین لحظات حیات کره‌ی زمین بر انسان‌ها چه می‌گذرد؟ امین فرد در کتاب صوتی جوینده 2: جانور به سراغ چنین فضایی رفته است و روایتی هولناک را از آن برای علاقه‌مندان به ادبیات آخرالزمانی به تصویر می‌کشد.

درباره‌ی کتاب صوتی جوینده 2: جانور

سال‌هاست که نویسندگان پست مدرن از طریق بازنمایی‌های دراماتیک در آثار ادبی اعم از داستان و رمان پیش‌بینی کرده‌اند که پایان جهان چگونه خواهد بود. امین فرد در کتاب صوتی جوینده 2: جانور نیز در زمره‌ی این نویسندگان قرار دارد. او با کنکاش در پیچیدگی‌هایی که زیربنای وجود انسان روی زمین است، از داستان‌ها و رمان‌های خود به‌عنوان وسیله‌ای برای به تصویر کشیدن دنیایی پساآخرالزمانی استفاده می‌کند که در آن تمام آنچه که در گذشته وجود داشته در آستانه‌ی زودرسِ نابودی و زوال و انهدام قرار می‌گیرد.

در کتاب صوتی جوینده 2: جانور با چنین فضای ترس‌آوری روبه‌رو هستیم: سال‌هاست از نابود شدن زمین به‌دست ساکنانش می‌گذرد. دانشمندان موفق شده‌اند با اعمال تغییراتی اساسی در ژنتیک انسان موجوداتی جهش‌یافته و مصنوعی خلق کنند. جانورانی که هیچ درکی از احساسات انسانی ندارند. شادی، اندوه، خشم، نفرت و ترس برای این موجودات مصنوع بشر هیچ معنایی ندارد و این افتراق بزرگ با انسان‌ها، اتفاقات تکان‌دهنده‌ای را در داستان کتاب صوتی جوینده 2: جانور رقم می‌زند.

در این بحبوحه‌ی بلا و زوال، «تیهو» نخستین کسی است که از این جنگ عظیم میان انسان‌ها و جانوران خون‌خوار و خون‌ریز آگاه می‌شود. او می‌خواهد دیگران و به‌خصوص خانواده‌اش و همچنین «کلانتر» را از این فاجعه‌ی قریب‌الوقوع مطلع سازد اما موانعی رویاروی او قرار دارند. آیا تیهو دست آخر موفق می‌شود خود، خانواده‌اش و مردمان جهان را نجات دهد؟

کتاب صوتی جوینده 2: جانور به همت انتشارات خدمات فرهنگی کرمان تهیه و منتشر شده است و آن را با صدای پرستو سرانجام، حسین گودرزوند چگینی، امیر بواشه، بهرام عباسی فرد و طاهره زوار می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب جوینده

مجموعه کتاب جوینده، اثری از امین فرد است که در آن به وقایع تخیلی و رخدادهای پسارستاخیزی پرداخته. نابودی جهان به دست بشر و تلاش قهرمانانی که برای بقای انسان‌ها می‌کوشند، محور اصلی آن را تشکیل می‌دهد. جلد نخست این مجموعه، پیش از این با عنوان «جوینده» به چاپ رسیده بود و هم‌اکنون جلد دوم آن به نام جوینده 2: جانور روانه‌ی بازار کتاب شده است.

کتاب صوتی جوینده 2: جانور برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به ادبیات پساآخرالزمانی علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب و همچنین جلد اول آن را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی جوینده 2: جانور می‌شنویم

به خود می‌آیم. آنچه را که به یاد می‌آورم، برایم قابل درک نیست. نور خورشید روی کف غار کش آمده و تا نزدیکی دهانم رسیده است. آن دختر انسان کیست؟ چرا من باید اینچنین چیزی را ببینم؟ از یک‌چیز مطمئن بودم و آن هم دیدن بی‌سیم بود که باعث شد چنین خاطراتی را به یاد بیاورم. بی‌سیم را برمی‌دارم و آن‌ را زیر سنگی می‌گذارم تا دیده نشود. کلافه‌ام و نمی‌دانم که باید چکار کنم. مشغول راه رفتن می‌شوم و فکر می‌کنم. فکرم متمرکز نمی‌شود و قدم زدن هم به من کمک نمی‌کند. به جلوی ورودی غار می‌روم و به بیرون خیره می‌شوم. ماگتین‌ها در خواب هستند و در افق دور، برق گنبد شیشه‌ای را می‌بینم که در زیر نور آفتاب می‌درخشد. با خود می‌گویم: «چه بر سر من آمده؟»

چرا باید خاطرات یک دختر انسان را ببینم، در صورتی که من یک ماگتین هستم. چرا حس آشنایی با آن‌ها داشتم؟ به یاد مرد دیشب می‌افتم. زمانی که به سنگ‌ها نگاهی می‌اندازم، متوجه می‌شوم که از میان سنگ‌ها راهی وجود نداشت که مرد بتواند فرار کند. دور تا دور را ماگتین‌ها گرفته‌اند. او از دیشب هنوز در میان سنگ‌ها است. می‌خواهم به سمت سنگ‌ها بروم؛ اما در میان روشنایی روز، دیده خواهم شد. هر مسیری انتخاب می‌کنم، به بن‌بست می‌رسد. برمی‌گردم و به سمت بی‌سیم می‌روم. تا غروب خورشید زمان زیادی است. از زیر سنگ، بی‌سیم را بیرون می‌آورم و به انتهای غار می‌روم. گذر زمان برایم بیشتر از زمان عادی طول می‌کشد و حوصله کارهای هر روز را ندارم. در انتهای غار، رو به ورودی دراز می‌کشم و به بیرون می‌نگرم. چرا باید زندگی یک انسان را ببینم؟ بی‌سیم را به جلویم می‌آورم. تصویرها بار دیگر جلوی چشمانم شکل می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
1: جانور
39 دقیقه
2: تیهو
2 دقیقه
3: جانور
16 دقیقه
4: تیهو
18 دقیقه
5: جانور
14 دقیقه
6: بی‌نام
11 دقیقه
7: جانور
33 دقیقه
8: تیهو
15 دقیقه
9: جانور
29 دقیقه
10: تیهو
4 دقیقه
11: جانور
14 دقیقه
12: هی
2 دقیقه
13: جانور
32 دقیقه
14: تیهو
1 دقیقه
15: جانور
11 دقیقه
16: بی‌نام
10 دقیقه
17: جانور
22 دقیقه
18: تیهو
4 دقیقه
19: جانور
16 دقیقه
20: هی
2 دقیقه
21: جانور
28 دقیقه
22: تیهو
5 دقیقه
23: جانور
16 دقیقه
24: بی‌نام
2 دقیقه
25: جانور
30 دقیقه
26: تیهو
17 دقیقه
27: جانور
19 دقیقه
28: هی
6 دقیقه
29: جانور
41 دقیقه
30: تیهو
7 دقیقه
31: جانور
14 دقیقه
32: بی‌نام
3 دقیقه
33: جانور
25 دقیقه
34: تیهو
1 دقیقه
35: جانور
30 دقیقه
36: هی
2 دقیقه
37: جانور
32 دقیقه
38: تیهو
2 دقیقه
39: جانور
18 دقیقه
40: بی‌نام
1 دقیقه
41: جانور
19 دقیقه
42: تیهو
16 دقیقه
43: جانور
33 دقیقه
44: تیهو
25 دقیقه
45: بی‌نام
1 دقیقه
46: جانور
9 دقیقه
47: هی
1 دقیقه
48: جانور
29 دقیقه
49: تیهو
2 دقیقه
50: جانور
19 دقیقه
51: بی‌نام
49 دقیقه
52: جانور
16 دقیقه
53: هی
9 دقیقه
54: جانور
22 دقیقه
55: جانور - انسان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جوینده 2: جانور
نویسنده
راویپرستو سرانجام، حسین گودرزوند چگینی، امیر بواشه، بهرام عباسی فرد، طاهره زوار
ناشر چاپیانتشارات خدمات فرهنگی کرمان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جوینده 2: جانور

M.A.D م.ع.د
۱۴۰۱/۱۱/۶
درود احتمالا من اولین نفری هستم که نسخه صوتی این کتاب رو خریدم روز اولی که اومد شروعش کردم و انقد جالب بود تو مدت سه روز تمومش کردم تا آخر کتاب یه موضوعی تو مخم بود و میگفتم چرا ربطی به کتاب اول نداره که پایانش کاملا منو‌غافلگیر کرد و آفرین میگم به نویسنده با قلم قوی که داره واقعا خوشحالم که چنین و نویسنده‌ای داریم تو‌کشورمون.
گویندگی خیلی خوب بود من چون با این گروه گوینده‌ها آشنایی کمی دارم چند کتاب ازشون شنیدم حس میکنم چقدر باتجربه تر شدن و عالی هست خانمی که شخصیت تیهو رو گویندگی میکنه واقعا معرکه هست و کارشو حسابی بلده.
تنها نقدی که دارم از میکس و مستر کننده هست که باید جمله‌هایی رو که گوینده به اشتباه تکرار میکنه حذف کنه. خب ما تو حالت عادی هم که کتاب میخونیم احتمال زیادی داره از اول بخونیم ولی تو کتاب صوتی باید حذف بشه چون یه لحظه از دنیای کتاب آدم‌پرت میشه بیرون.
خیلی ممنونم از نویسنده و گوینده‌ها و عوامل و اپ خوب کتابراه.
منتظر کتاب‌های بعدی این نویسنده به صورت صوتی هستم...
سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
سلام و درود
وقتی جوینده 1 رو تموم کردم، بعنوان‌ی کتاب خیلی خیلی خوب تو ذهنم ثبت شد. پایان تلخ ولی جالبی داشت و هیچوقت فکر نمیکردم که جوینده 2هم چاپ و نشر بشه. وقتی جوینده 2رو دیدم با شوق زیاد کتاب رو گرفتم. کار گویندگی عالییی بود. مثل کتاب اول. گوینده نقش تیهو بسیار زیبا و هیجان انگیز کار کردن و و
بقیه هم عالی بودن. از اول برام جالب بود که چرا به کتاب 1مرتبط نیست. اما منتظر بودم از یجایی ارتباطش مشخص بشه. نهایتا فصل‌های آخر غافلگیر کننده بود. اما پایانشو خیلی دوس نداشتم دوس داشتم پایان بهتری داشته باشه و تو کتاب به جامعه و دنیای آرمانی برسیم در آخر. نتیجهایکه از کتاب گرفته شد، اینکه هر کسی کهمیبینیم حتیاگرشرورترین باشه بنظرمون، رو قضاوت نکنیم، چون ما نمیدونیم چه چیزی اونو باینجا رسونده، کاملا درسته. شاید اگر با همین قدرت کتاب ادامه پیدا کنه، البته بشرطی که بهمین خوبی و دقت نوشته بشه، و با کتاب سومی با اتمامی بهتر بپایان برسه خیلی بهتر باشه.
ممنون از عوامل کتاب و کتابراه.
بینهایت لذت بردم.
A.asgari
۱۴۰۲/۲/۲۱
یعنی بهترین کتابی بود که مطالعه کردم
دم برادران فرد گرم
خیلی عالی بود من که عاشق کتاب جوینده بودم
تا الان ۴ بار مطالعه ش کردم و کتاب مورد علاقه‌ی منه
دیگه کتاب جانور هم امد و بیشتر منو علاقه مند کرد
کتاب جانور ادامه‌ی کتاب جوینده بود اصلا فکرشم نمیکردم این جوری باشه خیلی عالی بود وقتی خون یکی
از جهش یافته‌ها با یکی دیگه قاطی میشد یاعث میشد خاطرات اونو ببینه
تو کتاب اول از مرگ لیا ناراحت شدم
ولی تو کتاب دوم لیا جهش یافته شده بود خوب شد و بچه‌ی به دنیا اورد
درباره‌ی صدا گذاری هم باید بگم عالیه خیلی طبیعیه مثل فیلمه جایی که صدای اب میاد صدایه اب میذارن صدایه باد میاد صدایه باد و...
هر شخصیت صدایه مخصوص یه خودشو داره و یک. نفر راوی و صدا گذار نیست اینم از خوبی هاش بود
و واقعا صدا پیشه‌ها صدا‌های قویی دارن و کار بلدن
بی صبرانه منتظر جلد سوم هستم
اقای فرد لطفا ما طرف دار هاتون رو منتظر نذارید تند تند کتاب بنویسید❤️🥲😂
م ف
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب خیلی جذابی بود. خوشحالم که نویسندگان ایرانی توانایی خلق چنین آثاری را دارند فقط درک نمیکنم چرا یک نویسنده ایرانی باید داستانش را در فضایی خارج از محیطی که هست، بنویسد، این را در کتابهای سقوط مرگبار و میدگارد هم دیدم، آیا فقط برای آزادی در ارتباطات شخصیتهااست؟فصلهای اول که کتاب را گوش میدادم با وجود جذابیت داستان همش فکر میکردم چه لزومی داشته آقای امین فرد این داستانو با عنوان جوینده ۲ بنویسه!؟ همون نام جانور کافی بود یا چرا در کتاب جوینده شروع نابودی را توصیف نکرده ولی اینجا مفصل به اون پرداخته؟! برای همین موضوع، علاوه بر جذابیت داستان تصمیم داشتم ستاره ها را کامل ندهم تا اینکه چند فصل آخر کاملا مرا غافلگیر کرد و چند بار غافلگیر شدم این خیلی جالب بود تمام ایراداتی که در ارتباط بین دو جلد در نظرم شکل گرفته بود یکباره از بین رفتالبته ایرادات ریز نوشتاری و گفتاری وجود داشت:گاهی بعضی از جملات مرا از عمق داستان بیرون میکشید (سرجوخه تکه گوشتش را در آورد و ماسکش را کنار زد و نان را به دهان برد و ماسکش را زد!)گوینده شخصیت تیهو بسیار هنرمندانه نقش را میخواند امابعضی از گویندگان زمانی که باید با فریادحرفی میزدندخیلی عادی و آرام آن جمله را ادا میکردند!گاهی حس میکردم صدای شخصیت ها عوض میشود خصوصا جهش یافته ای که مراقب تیهو بودبهتر است قسمتهایی که گوینده جمله ای را اشتباه میخواند حذف شودگاهی صدای افکتها آنقدر بلند بود که جمله گوینده را نمیشنیدممورد دیگه ای که ذهن مرا درگیر کرده بود در تمام طول داستان همه شخصیت های راوی حتی جانور از جملات توصیفی به شدت استفاده میکردند (پاهای برهنه ام بر تن سکوت فرو میرفتند اما آن ها را نمیشکستند) خیلی زیبا بودند اما با نگارش جلد اول همخوانی نداشت
امین فرد
۱۴۰۱/۱۱/۱
سلام خدمت همه عزیزان و دوست‌داران کتاب.
باید از همه‌ی عزیزانی که در تهیه نسخه صوتی کتاب بودند تشکر کنم که خیلی تلاش کردند تا کتاب در اولین فرصت ممکن بعد از انتشار نسخه متنی اماده بشه.
پیشاپیش از کم و کاستی‌ها کتاب پوزش می‌طلبم و امیدوارم که از گوش دادن با آن لذت ببرین.
منتظر نظرات و نقد‌های سازنده شما دوستان عزیز هستم.
Nima
۱۴۰۳/۱/۲۸
داستان در دنیایی دیستوپیایی در آینده روایت می شود که در آن انسان ها به دو دسته تقسیم شده اند: "اربابان" و "بردگان". اربابان از طریق یک ایمپلنت مغزی به نام "گردنبند" بردگان را کنترل می کنند و از آن ها برای انجام کارهای سخت و طاقت فرسا استفاده می کنند. شخصیت های اصلی: تیهو:  یک پسر جوان از طبقه که از بردگان ظلم و ستم اربابان به ستوه آمده و به دنبال آزادی است. مهتاب:  یک دختر جوان از طبقه اربابان که با تیهو همدردی می کند و به او در مبارزه اش برای آزادی کمک می کند. آرش:  یک دانشمند دیوانه که دنبال راهی برای رهایی بردگان از چنگال اربابان است. داستان: داستان با فرار تیهو از اربابان و پیوستن او به گروهی از مقاومان آغاز می شود. تیهو در این گروه با مهتاب و آرش آشنا می شود و با هم نقشه ای برای نابودی گردنبندها و آزادی بردگان طراحی می کنند. نقد: نقاط قوت: داستان هیجان انگیز و پرماجرا:  کتاب جانور از همان ابتدا خواننده را با خود جذب می کند و او را تا پایان داستان با خود همراه می کند. شخصیت های پردازش شده:  شخصیت های داستان به خوبی پردازش شده اند و خواننده می تواند با آن ها همذات پنداری کند. جهان سازی خلاقانه:  امین فرد دنیایی دیستوپیایی و جذاب را در کتاب جانور خلق کرده است که خواننده را به تفکر وامی دارد. موضوعات مهم:  کتاب جانور به موضوعات مهمی مانند عدالت اجتماعی، آزادی و اراده آزاد می پردازد. نقاط ضعف: ضعف در توصیفات:  برخی از خوانندگان نقد کرده اند که توصیفات کتاب جانور کمی ضعیف هستند و خواننده را به طور کامل در فضای داستان غوطه ور نمی کنند. قابل پیش بینی بودن داستان:  تا حدی قابل پیش بینی بودن داستان می تواند برای برخی از خوانندگان آزاردهنده باشد. جمع بندی: کتاب جانور یک رمان جذاب و خوان
مهدیس
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
سلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای امین فرد عزیز
شما شاهکار خلق کردید و من شخصا از این کتاب بسیار لذت بردم. این کتاب به من یادآوری می‌کرد که انسان باید در هر شرایطی امید داشته باشه و احساس می‌کردم که هر لحظه با تیهو هستم. وقتی که شروع به خوندن کتاب کردم دوست داشتم که کتاب با پایان خوشی تموم بشه
اما اینطور نبود. در فصل‌های آخر واقعا غافلگیر شدم و اصلا نمی‌تونستم اتفاقات رو پبش بینی کنم و این من رو خوش حال می‌کنه. چون وقتیکه در حال خوندن کتاب بودم داستان به هیچ وجه به کتاب‌های دیگه مشابه نبود و این یکی از دلایلی هست که این کتاب رو دوست دارم. از صدای از گویندگان عزیز بسیار لذت بردم.
صدای گویندگان به حدی قشنگ بود که من رو به گوش دادن ادامه‌ی کتاب می‌کشوند.
من همچنان منتظر جلد بعدی جوینده و کتاب‌های دیگه‌ی شما هستم حتی اگه مدت زمان زیادی طول بکشه و امیدوارم که با صدای گویندگان عزیز به کتاب‌های شما گوش بدم
ممنونم
بدتون نیاد
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
سلام و خدا قوت
من دو جلد جوینده رو پشت سر هم صوتی گوش دادم و اینکه بتونم جوینده دو رو ادامه‌ای بر جلد اول بدونم یه سری متاسفانه البته ایراد‌هایی داشت بارزترینش رودور بود، هر چه تلاش کردم که خودم رو راضی کنم هی همون رودور بود نتونستم، رودور در جلد اول صفتی که داشت بزدل بود هیچوقت ضعیف جسمانی نبود و
بااینکه در جلو دوم یه سری از مکالمه‌ها‌ی رودور از جلد اول طولانی تر شده بود هم تکرار ولی هی هرگز رودور نخواهد بود من به شخصه قانع نشدم.
در کتاب جانور چندین شخصیت بودند، تیهو هی
جانور بی نام و... که همگی راه می‌رفتند و محیط رو به تکرار شرح میدادند حداقل هشتاد درصد اینطوری بود تا اواخر که موقع ارتباط شخصیت‌ها به کتاب اول شروع می‌شد، بهتر شد.
جناب آقای امین فرد نویسنده وطنی دوست داشتنی و فوق العاده حرفه‌ای با ذهن بی کران اعتقاد من بر این است که کلا جلد اول کتاب هاتون فوق‌العاده ولی جلد دوم نمیتونه درخشش جلد اول رو با همون حرارت تکرار کنه حالا چرا خدا عالمه البته میگم نظر شخصی ایست ولی با ذهنی که شما دارید میتونید کتاب‌هایی متنوع همگی در یک جلد و فوق العاده موفق داشته باشید نیازی بر ادامه کتاب قبلی ندارید، همون کتاب ددسگال میشه ده تا کتاب ازش درآورد، ولی همچنان خودم رو یکی از طرفداران شما می‌دونم و منتظر کتاب‌های بعدیتون هستم.
فاطمه کاکایی
۱۴۰۲/۷/۲۲
سلام خسته نباشید به این همه خلاقیت واقعا زهن ادم درگیر داستان میشه با داستان زندگی میکنه اما حیف فکر کنم این داستان ادامه نداره چون لیا دیگه تنهای تنها شدولی کتاب خوبی بود از شنیدنش لذت بردم لطفا کتاب هاتون انقدر دیر پخش نکنید ما طاقت نمیاریم انقدر صبر کنیماما یک سری از قسمت‌های داستان جوینده با ک سری جدید جانور بهم نمی‌اومد اینجوری من متوجه شدمتوی فصل اول گفته در خاطرات کاپیتان نوشته شده بود در شهر شیشه‌ای زندگی میکرده بعد حمله جهش یافته‌ها به شهر شیشه‌ای مجبور میشه اونجا ترک کنه به یک مکانی رفته بود کاپیتان اونجا شده بود بعد از اون میخواست افرادش رو ببره به سمت شمال تا یک سفینه بیاد اون‌ها را ببرهاما توی جانور گفته شده بود جهش یافته‌ها انسان‌های بودن که روشون ازمایش شده بود و به جهش یافته تبدیل میشدن با بمب باران‌های که به اون منطقه شده بود جهش یافته‌ها از زندان‌های خودشون ازاد شده بودم‌ی قمیت از داستان گفته شده بود اونجای که تیهو زندگی میکنه را دورش را دیوار‌های بلندی درست کرده بودن که اون‌ها از اونجا فرار نکنن یک منطقه ازمایشگاهی بوده اونجانتیجه‌ای ک من گرفتم این بود ک گفته بودین جنگ شده بود و منطقه تیهو بمب باران شده بود و جهش یافته‌ها ازاد شده بودن یعنی اون منطقه یک منطقه ازمایشگاهی بوده که جهش یافته‌ها فقط توی همون منطقه کوچکی از زمین بودن جاز نمیتونستن برن چون درشون دیوار‌های بودهپس شهر شیشه‌ای چطوری ساخته بودن یا حتی کاپیتان چطوری میخواست به شمال بره و‌ی جای گفته شده بود تمام افراد اون منطقه برای محافظت از تیهو اونجا بود پس افراد شهر شیشه‌ای چی بودن یا افراد کاپیتاندر هر صورت نمیدونم منظورم خوب رسوندم یا نه خیلی ممنون مچکرم
akbar saeid
۱۴۰۲/۶/۲۳
کتاب عالی بود مثل کتاب اول جوینده همین قدر می‌تونم بگم می‌خوام تکه از بیو گرافی آقای امین فرد که از سایت خودشون ورداشتم رو براتون بزارم
"از اونجایی که مثل معین، به سبک پسا آخر زمانی علاقه خیلی زیادی داشتم، مجموعه جوینده رو سال 98 شروع کردم. شغلم ناظر اجرای خطوط گاز بود و همیشه بیرون از شهر بودم.
یه تبلت 8 اینچ داشتم که همیشه همراه بود و بین زمان‌های کاری، مشغول نوشتن روی اون می‌شدم. (توی اون اوضاع نمی‌شد قلم به دست گرفت.)
یادمه یه روز این‌قدر هوا سرد بود که وقتی می‌خواستم تایپ کنم، تبلت، انگشت‌هام رو شناسایی نمی‌کرد. با هر سختی جوینده تموم شد و خلاف انتظارم، با استقبال بیشتری از خدایان روبرو شد. فکر کنم اون چیزی که می‌خواستم شد و خیلی‌ها از سمت جوینده به سمت خوندن همه‌ی آنان از خدایان بودند آمدند.
این مسیر 9 ساله با فراز و نشیب زیادی طی شد تا الان در این نقطه هستیم و یه راه خیلی طولانی و سخت‌تری روبرومون هست. تنها چیزی که توی این مسیر باعث شد که خستگی‌ها، ناامیدی‌ها رو نادیده بگیریم، امید به این بود که کتاب‌ها توسط خواننده‌ها خونده بشن و اونا هم دوست داشته باشن. "
محمد مهدی مظفری
۱۴۰۲/۲/۲۰
اول به اقای امین فرد عزیز تبریک میگم با این قلم خوبشون من تمام کارهای ایشون رو دنبال میکنیم و میشه گفت داستان به داستان میشه پیشرفت رو در کارهاشون دید.
چند نکته در مورد کتاب جوینده ۲ جانور
اوایل داستان یکم برام گنگ بود و یه حس سر درگمی داشتم که چرا هیچ ربطی به داستان قبلی نداره ولی به نویسنده و
ایمان داشتم که قراره خوب پیش بره همین جور هم پیش رفت و بخش به بخش بهتر شد و تا آخر خوب پیش رفت و واقعا شگفت زده شدم واقعا عالی داستان کارکتر‌ها ارائه شد و مثل همیشه آخر داستان جوری به آخر رسید که خواننده رو مشتاق کنه که ادامه داستان را دنبال کنه.
در مورد تیم راوی باید بگم که بهترین کتاب‌های صوتی رو میسازن و کیفیت خیلی خوبی دارن من با این که کتاب‌های آقای فرد رو به صورت پی دی اف یا چاپی میخونم وقتی که صوتی هم میاد به خاطر کیفیت خوب روایت صوتی رو هم خرید میکنم.
در آخر خطاب به برادران فرد پر قدرت ادامه بدید
پوریا
۱۴۰۲/۳/۱۳
فوق‌العاده بود😍
به خوبی قطعات کنار هم چیده شده و داستان رو شکل داده بود. همه‌چیز مصور بود و شخصیت‌ها عمق داشتن. فقط نمیدونم چرا نویسنده پایان هردوجلد رو غمگین تموم کرد... اونقدر از ماجرای آخر جلد اول ناراحت بودم که نمی‌خواستم جلد دوم رو گوش بدم.
و اینکه شخصیت "هی" معلوم شد کدوم شخصیته حس خوبی و
نگرفتم. چون این‌دوشخص کاملا در تضاد باهم بودن. ولی در کل خیلی کتاب جالبی بود. فصول پایانیش آدم رو در شوک هیجان فرو می‌برد و شدیداً غافلگیرم می‌کرد!
واقعاً درس خوبی هم میشد ازین داستان گرفت. اینکه آدم تا جای طرف نباشه نمی‌تونه کسی رو درک کنه. یه موضوع دیگه هم بود اینکه مرگاس خیلی موجود بد و خودخواهی بود. چون به هلگا یه بار قبل تبدیل و یه بار بعد تبدیل بد کرد. من خیلی ازش بدم اومد...
تشکر ویژه از نویسنده با قلم قدرتمند و گویندگان با بیانی زیبا و کتابراه عزیز🙏
Ailar
۱۴۰۲/۳/۵
«درود»
این کتاب واقعا یکی از بهترین کتابایی هست که تا حالا خوندم (البته اینو شنیدم)
وقتی جلد اول کتاب رو گوش کردم، اینقدر از صدای گوینده‌ها به خصوص صدای کاپیتان خوشم اومد که ترجیح دادم جلد دوم رو هم صوتی گوش بدم.
داستان هم یه پیچیدگی خاصی داره که من هی وسطاش، نگهش میداشتم تا بتونم موضوع رو که
هضم کنم...
کلا داستانایی آخرش کُنفَیَکون میشه رو خیلی دوست دارم، خیلی حال میده که آخرش بر خلاف انتظارت پیش بره، به خصوص اینکه اون وَسطا خیانت و مرگ هم وجود داشته باشه.
حس میکنم پایانش نصفه مونده؛ انگار ادامه داره...
من کلا کتابای ماجراجویی و اینطور چیزا میخونم برای همین بیشترِ این سبک کتابارو میشناسم و میتونم بگم این مجموعه یعنی «جوینده»، یکی از بهتریناش بود... [به شدت پیشنهادش میکنم]
دیگه چیزی برای گفتن ندارم خسته نباشید قربان شما خداحافظ.......
mohammad jaafaran
۱۴۰۱/۱۲/۹
درود و عرض ادب
شاید بتونم بگم که در مقایسه با جلدهای قبلی کمی ضعیف تر، گُنگ تر و پیچیده تر باشه و اگر کسی از موضوع اصلی و داستان اصلی بی‌خبر باشه، هیچی متوجه نمیشه و بنظرم کمی میتونه باعث ضعف نوشته باشه.. در جهت دیگه پیچیدگی چندین داستان و موضوع باهم حتی برای ما هنوز کنی گیج کننده بود و تقریبا از
فصل ۵۰ به بعد متوجه ربط و ضبط داستان میشین که خب هم مهیج خوبه و هم بد.
از نظر اینکه ادامه دار شد و داستان به صورت باز به انتها رسید، منتظر میمونیم و فصل جدید رو هم دنبال میکنیم، ولی بهتر بود که داستان با پیدا شدن آنتی ویروس به اتمام می‌رسید و..
باز هم معتقدم برادران فرد، یا از آینده آمدن یا از گذشته با خبر شدن.. چون با توجه به مطالعات زیاد حقیر در این حوزه، ۹۰ درصد آینده نزدیک ما این داستان هستش...
به امید فرداهای بهتر
لادن مرادی
۱۴۰۲/۱/۱۴
جناب فرد تبریک میگم، خییییلی خوب بود، چیز عجیبی که برام اتفاق افتاد، در زمان گوش دادن به داستان این بود که مواقعی زمان حال خودمونو با اون دوره قاطی میکردم و اینقدر غرق در داستان شده بودم که حال عجیبی داشتم، جلد اول خیلی قوی تر بود و از نظر احساسی هم بیشتر با شخصیتها خو گرفتم، جلد دو هم از یک زمانی جذاب شد و در کل میتونم بگم عاالی بود و دلتنگ شخصیتها هستم 😅
در مورد صدا گذاری هم به نظرم افکتها خیلی صدای بلندی دارن به طوری که مواقعی اصلا صدای گوینده به خوبی شنیده نمیشه و به نظرم لزومی به این همه افکت نیست، داستان صوتی با تاتر فرق میکنه و شنونده موقع گوش دادن باید آرامش داشته باشه، صداها و نوع ادای گویندگان اگر کمی آرامتر باشه خیلی بهتره، باز هم ممنون بابت این همه خلاقیت و چنین داستان زیبایی، به شدت منتظر جلد سوم هستما
مشاهده همه نظرات 285

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جوینده 2: جانور

برای دریافت کتاب صوتی جوینده 2: جانور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.