معرفی و دانلود کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

عکس جلد کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم
قیمت:
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

اگر از آن دسته افرادی هستید که گمان می‌کنند نویسندگان ایرانی نمی‌توانند داستان‌های علمی-تخیلی و آخرالزمانی جذابی بنویسند، معین فرد در کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم غافل‌گیری بزرگی را برای شما تدارک دیده است. او در این کتاب با روایت داستانی هیجان‌انگیز از جهانی که ربات‌ها و موجوداتی دیگر مثل هیولاها بر آن حاکم شده‌ و انسان‌ها را تحت استیلای خود گرفته‌اند، به شما ثابت خواهد کرد که اشتباه می‌کرده‌اید. بعد از گوش دادن به چند فصل از این رمان هیجان‌انگیز، خودتان قضاوت کنید که درست فکر می‌کرده‌اید یا نه.

درباره‌ی کتاب صوتی سه – سقوط مرگبار – جلد سوم: بخش دوم

جهانی که معین فرد در مجموعه کتاب‌های سقوط مرگبار به تصویر می‌کشد، محل نزاع سه گونه‌ی مختلف است: انسان‌ها، فرافرگشت‌ها و ربات‌ها. اما زمانی که این جهان توسط نیروهای بیرونی و هیولاها تهدید می‌شود، تمام موجودات زنده، شامل هر سه گونه، هدفی مشترک پیدا می‌کنند. انسان‌ها در کنار دیگر موجودات باید تلاش کنند از حیات و موجودیت خود در این جهان دفاع کنند. کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم، داستان تلاش زایراس برای رسیدن به این هدف است.

زایراس با کمک افراد دیگری مثل سامیرانا، دراسول، گراکس، سایدان و ریزانیس، جوخه‌ی آوارگان را تشکیل می‌دهند و با به خطر انداختن جان خودشان و وارد شدن در ماجراهایی بسیار نفس‌گیر تلاش می‌کنند تا این جهان را از دست هیولاها نجات بدهند. در ابتدای داستان، آن‌ها موفق می‌شوند از قتل‌عام بزرگ انسان‌ها جان سالم به‌در برند و از مهلکه فرار کنند. زایراس به کمک دیگر همراهانش مدت زیادی را وارد دنیاهای موازی مختلف می‌شوند و روزهای خود را در آوارگی به پایان می‌رسانند. تا اینکه نهایتاً تصمیم به مبارزه می‌گیرند.

در ادامه، مدام با چالش‌ها و پیچیدگی‌های جدیدی در داستان روبه‌رو می‌شویم. در همان اوایل داستان متوجه می‌شویم که زایراس در بدن خود تنها نیست و بدنش را با کرادن شریک است. با این وضع باید دید زایراس می‌تواند در نبردی که درون خودش برپاست پیروز شود یا نه؟ چالش دیگری که معین فرد در کتاب صوتی سه – سقوط مرگبار – جلد سوم: بخش دوم، پیش می‌کشد این است که آیا انسان‌ها ناجی این دنیا خواهند بود؟ آیا جهانی که یک‌بار به دست انسان و دیگر گونه‌ها ویران شده است، دوباره به حیات باز خواهد گشت؟

معین فرد کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم را با صدای گروهی از گویندگان در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. حسین گودرزوند چگینی، طاهره زوار، افسانه علیرضایی، بهرام عباسی‌فرد و پرستو سرانجام، گویندگی این کتاب را برعهده داشته‌اند. نسخه‌ی متنی این کتاب را انتشارات خدمات فرهنگی کرمان به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های سقوط مرگبار

مجموعه کتاب‌های سقوط مرگبار، شامل چند جلد رمان در ژانر علمی-تخیلی و آخرالزمانی به قلم معین فرد است. کتاب اول این مجموعه «باران سیاه» نام دارد و کتاب دوم آن «بمب خیس». کتاب سوم نیز که شامل دو بخش است، «سه» نام دارد. این سه جلد کتاب، داستان شخصی به نام زایراس و همراهانش را در آینده‌ای ویران‌شده از جهان روایت می‌کند. مجموعه‌ی سقوط مرگبار، از معدود کتاب‌های ایرانی موفق در ژانر علمی-تخیلی محسوب می‌شود که مخاطبان پروپاقرص زیادی پیدا کرده است.

کتاب صوتی سه – سقوط مرگبار – جلد سوم: بخش دوم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی سه – سقوط مرگبار – جلد سوم: بخش دوم، برای علاقه‌مندان به رمان‌ها و داستان‌های آخرالزمانی، علمی-تخیلی، فانتزی و هیجان‌انگیز مناسب است؛ خصوصاً برای کسانی که به دنبال نسخه‌ی ایرانی چنین داستان‌هایی می‌گردند.

در بخشی از کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم می‌شنویم

می‌گویم: چی شده سام؟

او سراسیمه و وحشت‌زده از ماسه‌ها فاصله می‌گیرد و روی کف سنگ‌فرش پمپ بنزین می‌ایستد. سپس از همه می‌خواهد از ماسه‌ها فاصله بگیرند.

دوباره می‌گویم: سام چرا حرف نمی‌زنی؟

او چندبار پایش را روی سنگ‌فرش‌ها می‌کوبد، سپس می‌گوید: راه رفتن روی ماسه‌ها حکم مرگ رو داره. تازه یادم افتاد که دفعه‌ی قبل نزدیک بود جونم رو از دست بدم. وقتی زیر پات سف نباشه، یهو ماسه‌ها کنار می‌رن و داخلشون دفن می‌شی. مثل یه کابوسه.

توصیفات خوف‌انگیز سامیرانا باعث می‌شود همگی بی‌درنگ تا حد امکان از ماسه‌ها فاصله بگیریم.

دراسول با عصبانیت می‌گوید: الان باید این رو بگی؟ از هاله تا اینجا راه زیادی رو روی ماسه‌‎ها اومدیم.

سامیرانا چشم از ماسه‌ها برنمی‌دارد. می‌گوید: به هزار دنیا سفر کردم. چطور باید یادم می‌موند ماسه‌های اینجا مرگباره؟ یه سقوط مرگبار و بی‌برگشت.

دراسول می‌گوید: باید از ماسه‌ها فاصله بگیریم.

می‌گویم: قرار نیست اتفاق بدی بیفته. جوخه‌ی آوارگان تا به هدفشون نرسن، هیچ‌وقت برنمی‌گردن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
46 دقیقه
فصل اول: جوخه‌ی آوارگان
38 دقیقه
فصل دوم: پرسه
38 دقیقه
فصل سوم: خانه
37 دقیقه
فصل چهارم: بوی مرگ
39 دقیقه
فصل پنجم: غرش
37 دقیقه
فصل ششم: لیست سیاه
33 دقیقه
فصل هفتم: جویندگان
34 دقیقه
فصل هشتم: سیم‌خاردار
36 دقیقه
فصل نهم: دزد
36 دقیقه
فصل دهم: بیست سال سکوت
37 دقیقه
فصل یازدهم: اطلس
34 دقیقه
فصل دوازدهم: آواره
40 دقیقه
فصل سیزدهم: برج تاریک
38 دقیقه
فصل چهاردهم: بازی
38 دقیقه
فصل پانزدهم: مأموریت
35 دقیقه
فصل شانزدهم: مقصد
36 دقیقه
فصل هفدهم: فراسوی ابعاد
37 دقیقه
فصل هجدهم: تراشه
38 دقیقه
فصل نوزدهم: غرق‌شده
36 دقیقه
فصل بیستم: پرونده
34 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: لبه‌ی آینه
34 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: بازگشت
36 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: قلب تاریکی
33 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: حقیقت مدفون
34 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: آتش
33 دقیقه
فصل بیست‌وششم: رهایی
37 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: تقابل
35 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: این من هستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم
نویسنده
راویحسین گودرزوند چگینی، طاهره زوار، افسانه علی رضایی، بهرام عباسی فرد، پرستو سرانجام
ناشر چاپیانتشارات خدمات فرهنگی کرمان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

عسل سعید افخم الشعرا
۱۴۰۲/۶/۹
با سلام خدمت جناب معین فردمن حدودا ۶ ماهه که با سری کتاب های شما اشنا و بی نهایت به این داستان علاقه مند شدمو با خودم گفتم درست نیست که وقتی اینقدر عاشق سری کتاب هاتون شدم، چیزی نگم. پس بالاخره عزمم را جزم کردم تا بتونم این پیامو برای شما بنویسم…واااقعا از داستان شما لذت بردم. من زیاد با داستان های اخرالزمانی اشناییت ندارم و حقیقتا تا به حال علاقه ای هم نداشتم بهشون، اما کتاب های شما واقعا هیجان انگیزنبارها شده موقع گوش دادن به کتابتون در مواقع حساس جیق زدم و یا از هیجان زیاد نتونستم بقیه داستان رو گوش بدم و باید بینش خودم رو ارام میکردم، تو کل ۴ جلد حتی یک جاش هم کسل کننده نمی شه، انقدر پر اتفاق و هیجانه که نمی تونی کنار بذاری. صبح تا شب تو فکرشم و به شخصیت ها و اتفاقاتی که برایشان می افته فکر میکنم مثل شما من هم با خواهرم دوقلو هستیم و همیشه از بچگی راجب داستان هایی که با هم خیال پردازی می کردیم حرف می زدیم چقدر زیباس که شما توانستید این دنیاهای خیالی خودتون رو به روی کاغذ بیارید متشکرم از این تجربه ی بی نظیر بی صبرانه منتظر جلد جدید هستم امیدوارم که پله های ترقی رو به سرعت بالا بریدهم شما هم برادرتان اقای امین فرد
ممد دهداری
۱۴۰۲/۴/۱۹
کتاب به نسبت جلد قبلی یک جهش عالی رو به جلو داشت. اضافه شدن شخصیت‌های جدید آروم آروم اتفاق افتاد و باعث گیج شدن خواننده نمیشد. تکامل شخصیتی زایراس تو این داستان خیلی قابل لمس تره.
ولی خب فصل‌های اول یکم اذیت کننده بود. نویسنده برای یادآوری بعضی چیز‌ها اومده بود اون‌ها رو توی مکالمات شخصیت‌ها جا و
کرده بود؛ در حالی که میشد در پایین صفحه توضیحاتی اضافه کرد. بزرگترین ایرادی که میشه از این سری داستان گرفت اینه که تو زمان مکان نامشخصی داره رخ میده. در مورد تاریخ اطلاعی نداریم شخصیت‌های حقیقی وجود ندارن اما به ناگاه با نقاشی شب پر ستاره روبرو میشیم. به جز رالین هیچ شهر دیگه ایی اسمی نداره. مثلا این موضوع واقعا جالب میشد اگر بفهمیم دیوار رادیو اکتیوی تقریبا کجاست. جنگ از چه کشور‌هایی شروع شد؟؟ کشور کروم‌ها کجاست؟؟
با این حال این کتاب عالیه چون داستانش یک داستان جدیده و پیچیدگی‌های زیبایی داره قابل پیش بینی نیست به اون سادگی. داستان میتونه الگو گرفته از یک کتابی مثل تل تپه ایی (dune) نه مثل یک داستان ایرانیه دیگه که دقیقا نسخه شرقی هری پاتره اما نویسنده اثرار به خاص بودن داستان داره.
FH
۱۴۰۲/۵/۲۲
این جلد به شدت زایراس با جلد‌های قبلی تفاوت داشت. شخصیت قوی تری از خودش نشون میده و کمی شکاک شده. اما از جذابیت داستان کم نمیکنه. پیشنهاد میکنم گوینده‌ی سام عوض شه و کمی از دیالوگ‌های بچگانه اون کاسته شه. صدای گوینده فعلی، زنی به باهوشی سامیرانا رو، تبدیل به بچه پنج ساله کرده. همچنان لذت میبرم از و قلم آقای معین فرد بی صبرانه منتظر جلد بعدی هستم. خطر اسپویل: کشتن زایراس (سرور بزرگ) به اون طرز وحشیانه نشون دهنده‌ی نفرت شدید دراسول و کرادن از تمامی زایراس‌ها و حتی همون زایراسی که همراهشه هست. این میتونه برای زایراس اصلی داستان، همچنان خطر بزرگی باشه! با کمی صبر و حوصله زایراس اصلی میتونست با استفاده از سَرور بزرگ از گذشته‌ی فراموش شدش مطلع شه و البته کرادن و دراسول نذاشتن همچین اتفاقی بیفته.. بین موضوعات متوجه این شدم که شوان میتونه پسر زنی باشه که در دنیای سامیرانا، همراه سرپیکس بود و چشم‌های سرخ داشت و معروف به ملکه نیمز سرخ بود، باشه. شاید نیمز باعث شده تا شوان یک فرافرگشت خالص باشه. البته سرپیکس میتونه همسر انسان دیگه‌ای هم داشته باشه که ما اطلاعی نداریم. به هرحال ممکنه شوان دیگه‌ای رو بتونن در همون دنیای سام پیداش کنن. چون اشاره‌ای به همراه بودن شوان یا حتی نوان با سرپیکس در منتقل کردن فرافرگشت‌ها به سرزمین دیگه‌ای نکردن. و در آخر ارافیس ذهنمو به شدت مشغول کرده. چجور کرومی به قدرتمندی کرادن نتونسته زایراس رو از وجود یه دشمن در کنارش مطلع کنه؟! اگه بی نام انقدر قوی هستش که میتونه کرادن رو گول بزنه، پس نیازی به بنیاد‌های اون نداره! یکم پیچیدس این قسمت ماجرا...
شکوفه امیری
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
کتاب صوتی سقوط مرگبار، جلد سوم‌، اثر اقای فرد.
این کتاب بسیار منو جذب کرد، باشخصیت پردازی‌های عالی که داشت، هر کس را مجذوب افراد داستان می‌کند، در این جلد افرادی به داستان افزوده می‌شوند که اگرچه داستان تخریب نمیشود، جذابتر هم میشود. من به شخصه از شخصیت سامیرانا خوشم می‌اید. جالب تر این است این و
جلد هم جذابیت خودش را دارد وپر از فراز نشیب است اصلا تکراری و ابکی نیست وگاهی همراه
با راوی داستان، استرس رااحساس می‌شود کرد.
بسیار هوشمندانه طراحی شده است. ممنونم از اقای معین فرد بابت کتاب فوق العاده‌ای که افریدند. لطفا اگر کتاب‌های دیگر اقای معین فرد صوتی شده‌اند اطلاع دهید. اقای فرد مشتاقانه انتظار جلد جدید را دارم.
گویندگان هم که‌حرف نداشتند به خوبی از پس داستان بر امدند،
پیشنهاد می‌کنم کسانی که کتاب‌های علمی تخیلی دوست دارند،
حتما به این کتاب گوش بدهند چون هم نویسنده خوبی دارد هم گویندگان محشری
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۲/۱۰/۸
این بخش از کتاب مکمل بخش اول جلد سوم است که درمیانه‌ی داستان با ورود شوان به داستان و ایجاد ارتباط بین دو بخش این جلد وپیش بردن این بخش نقشی مهم را ایفا می‌کند وپل ارتباطی دوبخش جلد سوم است؛ درمورد دنیاهای موازی به شکلی که کتاب بیان می‌کند همانطور که در جلد اول ودوم هم گفتم عقلانی نیست واگر این و و ایده نبود احتمالا برای ادامه‌ی داستان بحرانی اساسی وجود داشت به این شکل پیش نمی‌رفت.
از اینکه به بخشی از نقد شنوندگان توجه شد اسم نویسنده وکتاب در ابتدای هر فصل گفته نشد وفقط به بیان اسم فصل وگویندگان اکتفا شد تشکر می‌کنم و اگر اسامی گویندگان در اول کتاب بیان می‌شد کافی بود ونیازی نبود ابتدای هر فصل گویندگان آن فصل گفته شود وای کاش به بخش دیگر نقد هم توجه می‌شد و از یک گوینده استفاده می‌شد زیرا به نظر من اجرای گروهی کتاب حس نمایشنامه صوتی منتقل می‌شود ولی پس ازاجرای سه جلد ازکتاب به صورت گروهی دشوار است که جلد یا جلدهای بعدی را یک گوینده اجرا کند.
مهدی آقاهادی
۱۴۰۲/۹/۲۷
درود
نویسندگی بیش به شعبده بازی می‌ماند که منتظر هستی تا خرگوش رواز داخل کلاه در بیاورد بارها دیده ایی اما مثل این هست که باور داری که این بار نمی‌شود و خرگوش در نمی‌آید این زیبایی قلم نویسنده است که تو را در مرز باور و تردید نگه دارد و همیشه در انتظار بمانی
قلم جناب معین فرد با توجه به گستردگی و
در متن داستان جغرافیای بی پایان مسیر و تعدد و‌کثرت نقش‌ها سختی بیشتری را بر قلم وارد کرده که چه بسا ایشان در بسیاری از کارکترها موفق و درخشان عمل کردند.
این رمان با توجه به اینکه دنبال کننده داستان قبلی و به عبارتی ادامه و شماره دیگری از سقوط مرگبار است انتظار میرفت مسیر داستان کمی بدنه کم حجم تر و شخصیت‌های داستانی جدید نداشته و به عبارتی به نتیجه نزدیک تر شود.
اما این مسیر خیلی آرام پیش رفت و کمی خسته کننده شد تا آنجایی که من یک وقفه در ادامه گوش دادن داستان ایجاد کردم که شاید نقطه ضعفی بر بدنه داستان باشد.
ولیکن جدای این نقد قلم زیبای جناب فرد زیباست و ذهن پر از تلاطم ایشان ستودنی است.
خلیل احمدی
۱۴۰۲/۹/۱۹
سلام وخسته نباشید خدمت اقای معین فرد
تا اینجا کتاب واقعا عالی بوده میشه گفت تا اینجا خط اصلی داستان حفظ شده همه شخصیت‌ها به داستان اضافه شده و مطمئن هستم جلد بعدی کتاب فوق‌العاده هست و نظر خیلیها عوض میشه نسبت به این کتاب به نظر من تا کسی که خیلی مشکوک هست و چیزی از شخصیتش تا الان نفهمید سامیرانا
هست چون ن اومدنش توی داستان زیاد واضح بود ن دوباری زایراس ازش پرسید توی زمستون هستی چیکار میکردی جواب درستی ندادوقتی اولین بار با زایراس به دنیا خودش رفت وقتی دوست سامیرانا فهمید که زایراس باهاشه تعجب کرد وقتی با رییس بزرگ روبه رو شدن زایراس اشاره کرد کهرییس بزرگ به چشمان سامیرانا خیره شده یا با دست زدن به کمر سامیرانا خاطره‌ای به یاد زایراس انداخت این یعنی سامیرانا یک ربطی خیلی مهمی به گذشته زایراس داره حالا این رابطه عاشقانه باشه یا دشمنی باشه
در کل تا اینجا کتاب عالی و خداکنه هر چه زود جلد چهارم بیاد
محمد پوران دوست
۱۴۰۲/۵/۱۵
درود. تشکر از کتابراه و تمام گویندگان این اثر. داستان بسیار خوبی هست. پر از چالش، پر از مسعله، پر از رمز و راز و پر از جذابیت. شخصیت نقش اول در داستان به خوبی تکامل یافته و شخصیت‌های دیگر داستان هم به خوبی شخصیت پردازی شدن. پیام بسیار خوبی هم در دل داستان نهفته بود که اعمال ما باعث خوب یا بد شدن با اطرافیانمون میشه. روند داستان سرعت خوبی پیش میره و مساعل کم کم دارن حل میشن. اما به طور باور نکردنی مساعل زیاد هستن، شخصیت‌های داستان خیلی زیاد شدن و اینکه از هر کدوم تو دنیای دیگه‌ای هم هست داستانو جذاب و با عین این حال گیج کننده کرده. داستان خیلی طولانی شده و مساعل با این که دارن حل میشن ولی روند کندی دارنو همین طور هم مساعل و سوال‌های بی جواب دارن زیاد میشن. حس میکنم این از اون داستان هاست که حالا حالا‌ها قرار نیست تموم بشه و شاید نویسنده با این که بسیار کار بلد و حرفه‌ای هست نتونه پایان کارو مورد انتظار در بیاره. با آرزوی موفقیت و سلامتی برای استاد معین فرد
Mahboubeh
۱۴۰۲/۴/۱۸
حاوی اسپویل
کتاب بسیار زیبایی بود. سقوط مرگبار بخش دوم در ادامه جلدهای قبلی این مجموعه داستان زیبا، علمی و تخیلی است که جناب معین فرد با قلم زیبا و قوه تخیلشون به خوبی به رشته تحریر درآوردن.
جهانی وحشتناک بعد از سقوط دنیا که بواسطه طمع و خودخواهی انسان‌ها به این روز افتاده.
زایرس مردی که رو از
حافظه‌اش دست داده و زمانی که چشمهاشو باز می‌کنه داره خودش رو می‌کشه و مدام این جمله در ذهنش تکرار میشه: رباتی که می‌خواست انسان شود
اتفاقات عجیب و هیجان انگیز کل داستان رو پوشش داده و زایرس در مرکز اونها قرار داره. مردی که متوجه می‌شه فقط بخشی از مغزش انسانه و بقیه مغز و بدنش از کرومی به نام کرادن، منفورترین و قدرتمندترین موجود روی زمین، ساخته شده بعد از ۲۰ سال از کما بیرون اومده و به دنبال حقیقت و گذشته خودشه.
متوجه میشه ۲۰ سال گذشته رو کرادن به جای او زندگی کرده و کاری کرده کل دنیا ازش وحشت دارن. دراسول و کروم‌ها نوکرانش هستند و به خاطرش جونشون رو فدا میکنن.
سامیرانا دختری که قدرت سفر در دنیاهای موازی رو داره و با مصرف دارویی به نام نیمز زنده می‌مونه شخصیت دوست داشتنی و همراه زایراسه که در طول واستان هم زایراسه اورش می‌کنه که کرادن نیست و آدم بدی نیست.
دنیاهای موازی داستان رو جذاب کردند و از اون جالب تر وجود بی نهایت نسخه از هر شخصیت در بی نهایت دنیای موازی هست که ممکنه سرنوشت و روزگارشون شبیه هم نباشه.
زایراس با گذشت زمان حقایق جالب و بعضا عم انگیزی رو متوجه می‌شه و تصمیم می‌گیره برای نجات دنیا از دست هیولاها یا همون انسان‌های جهش یافته که بعد از سقوط دنیا به خاطر بمب هسته‌ای به این روز افتادن و کرادن، تمام تلاشش رو انجام بده.
روند داستان خوب پیش می‌ره و منتظر نسخه جدیدم.
ممنونم کتابراه
معین فرد
۱۴۰۲/۴/۶
سلام دوستان عزیز
سرانجام بخش دوم با زحمت و هنرنمایی گویندگان عزیز به پایان رسید و امیدوارم از گوش دادن به کتاب لذت ببرین. سعی کردیم کتاب با بالاترین کیفیت ممکن به دست شما برسه. بی صبرانه منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.
سپاس بی کران
معین فرد
اسماعیل نادری نیک
۱۴۰۲/۵/۳
ممنون از شما جناب معین فرد بابت پاسخ. ولی باید نکاتی رو خاطر نشان کنم:
1- این چیزی که شما درباره لامپ سیاه گفتید حداقل تا الآن در داستان توضیحی براش داده نشده. پس ایراد من همچنان باقی هست.
2- الهام گرفتن با کُپی کردن خیلی متفاوت هست. شما موتورهای غول آسا رو دقیقاً مشابه موتورهای مرگبار در فیلم
مذکور توصیف کردین. این میشه کُپی نه الهام. اگه چیزی که شما توصیف کردین بجای چرخهای زنجیری عظیم، به شکل سفینه‌های بودن که با موتورهای ضد جاذبه بالای سطح زمین شناور بودن میشد اسمشو الهام گذاشت.
3- درباره مجموعه بنیاد آیزاک آسیموف گفتید. باید بگم این مجموعه شامل سه گانه اصلی، دو گانه پیش-درآمد، دو گانه دنباله هست. خیلی از مجموعه کتابهای بزرگ به این شکل هستن مثل مجموعه Dune. مطالعه کتابهای اصلی برای مخاطب واجب هست. کما اینکه مطالعه کتابهای اصلی جهت مطلع شدن از خط داستان اصلی برای خواننده کافی هست. ولی اینکه کسی بخواد پیش-درآمدها، اسپین-آف‌ها و دنباله‌های اضافی رو بخونه دیگه برمیگرده به علاقه و فن بودنش نسبت به اون مجموعه مذکور. شما هم میتونستید از همین شیوه استفاده کنید. ولی 9 جلد برای یک خط داستانی بیش از حد طولانی و کِشدار هست.
4- متاسفانه در جلد 4 هیجان داستان بسیار پایین اومده و مثل سه جلد قبلی خبری از صحنه‌های اکشن خوب و مهیج نیست. شخصاً برای من در این جلد فقط دو صحنه ملاقات با فاریاس‌ها و پاسخ به برخی ابهامات و سوالات در این دو صحنه جذاب بودن و بقیه داستان خسته کننده بود.
...
با امید موفقیت شما.
محمدمهدی
۱۴۰۳/۱/۱۱
واقعا عالی بود و من آلزومه بتونم یه روز مثل این نویسنده توانا، یه همچین رمان جذابی بنویسم.
از نویسنده ممنونم که کتاب رو در اختیارمون قرار دادن و ازشون خواهشمندم جلد چهارم رو هم زود تر به اتمام برسونن و نسخه صوتیشو هم پخش کنن.
همینطور متشکرم از شما صدا پیشه‌های عزیز و توانا فقط تنها خواسته‌ای که
از گروه صدا دارم، اینه که لااقل وقتی صدای چند نفر رو یک نفر اجرا می‌کنه، حداقل یه فیلتری چیزی روش بذارین که صداش کمی تغغییر کنه اینکه بعضی از نقش‌ها، صدا شون بهشون نمیاد. مثلاً صدای افراد قبیله جنگجو‌ها باید کمی خش دار باشه (با توجه به چیز هوایی که درباره شون تو داستان شنیدم) اما بعضی اوقات، دیده میشه صدای بعضی شون یه صدای شبیه به پیرمرد که البته صداش زیاد هم واقعی نیست و انگار ساختگیه، اجرا میشه.
امیدوارم در جلد‌های بعدی، این مشکل بر طرف بشه.
متشکرم.
mohammad jaafaran
۱۴۰۲/۵/۱۰
مثل همیشه اعتقاد دارم برادران فرد یا از آینده اومدن، یا چندین برابر من به مطالعه و کشف دنیای آینده و یا شایدم گذشته گذروندن.. داستان خوب بود ولی بسیار پیچیده و در خیلی از جاها گنگ.. بطور مثال زایراس کلی ویژگی داره که نمیتونه ازشون استفاده کنه، در خیلی از جاها به کمک گراکس و سایرین میتونسته خیلی تر راحت به جواب برسه (که در مقابل این داستان پیچیده میتونست بسیار کوتاه‌تر و بهتر باشه) که البته انجام نمیده و... بنظرم حالا که داستان ادامه دار شده، میتونست خیلی از داستانهارو به قسمت‌های بعد منتقل کرد تا شنونده گیج و پر از سوال نباشه.. بطوری که تمامی فصل‌های قبل و کتاب دیگر برادرشان هم تو این فصل گنجانده شده بود.. در کل خوب بود و مثل همیشه صداگذاری و افکت‌ها بسیار عالی انجام شده بود و تصویر سازی بسیار خوبی میشد انجام داد.. ممنون
A.asgari
۱۴۰۲/۸/۱۴
واااااااااااای عالیبی صبرانه منتظر گوش کردن به کتاب بودمو چقدررر صدایه صداپیشه ها به همه ی شخصیت ها میادو خوشحالم که از فصل اول تا اینجا تغییر نکردهای کاش اهنگ اخر هر فصل باز پخش میشداول کتاب زیاد منوجذب نکرد ولی اواسط عالی شدبه سوالات فصل اول تا حدودی پاسخ داده شد و دوباره یه کوه سوال رویه هم این انبار شدتویه فصل زیاد از دنیا های مختلف گفته شد به نظرم فصل بعدی کمتر بشه و تمرکز رویه همون زمان حال باشهاین کتاب ارزش خریدن داره حتی تا هزار فصلذهن اقای فرد و قوه تخیلش عالیهمن عاشق شخصیت کردان هستم قوی و همه چیز مربوط میشه به کردان و زایراس هنوز برام سواله که زن فرا فرگشتی که تویه خواب های زایراس هست کیه و بی صبرانه منتظر جلد بعدی کتابم کاش زیاد منتظر نباشیم چون من یکی نمیتونم تحمل کنم خسته نباشید به اقای معین فرد و ممنون از کتابراه
سولماز نجفی
۱۴۰۲/۷/۳۰
سوالاتی که همچنان بعد از ۳ فصل برای شخص من وجود داره....
اول) اون زن فرافرگشتی که تو خواب زایراسه کیه؟
چون هم زن کرادن هم زن زایراس جفتشون انسان بودن،
دوم) چرا نلاگ و سامیرانا تو برخورد اول به زایراس گفتن کلانتر؟؟؟ یعنی تو وجود زایراس ۳ شخصیت وجود داره؟
سوم) نلاگ کیه اصلا
چهارم) چرا نوان و
به عنوان یه فرافرگشت انقد ضعیفه؟
در کل ایراداتی هست مثل صداهای اضافه که اصلا بعضی قسمت‌ها صدای گوینده قابل شنیدن نیست، یا حس حالی که باید گوینده‌ها در زمان هیجانی یا ترس داشته باشن، کلا به یک روال گفته میشه.
توقع داشتم اتمام این فصل به خیلی از سوالها جواب داده بشه که متاسفانه به شخصه هنوز گمراه هستم، امیدوارم فصل بعدی به تمام این ابهامات جواب داده بشه، ممنون از آقای معین فرد
مشاهده همه نظرات 176

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم

برای دریافت کتاب صوتی سه - سقوط مرگبار - جلد سوم: بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.